How did I end up here???

60 3 0
                                    

((Dit is gebeurt voor de outbreak))

Ik lag in bed. Ik durfde geen bewegingen te maken. Merle en Daryl hadden ruzie. Ik hoorde Merle keihard schreeuwen en Daryl smeet met borden. Ik trok de dekens over mijn hoofd. Daryl had me verteld dat ik op mijn kamer moest blijven totdat ik niks meer hoorde. Mijn polsen brandden vreselijk ik keek naar de net verse snijwonden. Een paar uur later hoorde ik geen geluid meer. Ik kroop onder de dekens vandaan en liep stilletjes naar beneden. 'Shit.' Hoorde ik Daryl mompelen. Ik liep de woonkamer binnen en zag dat hij een theedoek tegen zijn arm hield. 'Daryl?' Vroeg ik zachtjes. Daryl keek me geschrokken aan. 'Hey kleine.' Fluisterde hij. 'Waar is Merle?' Vroeg ik terwijl ik angstig rond keek. 'Hij is naar buiten gegaan.' Zei Daryl. Ik knikte en liep naar de medicijnkast toe. Ik schoof een stoel onder de kast en ging erop staan. Ik deed de kastdeur open en haalde er verband, gaas en Jodium uit. Ik pakte een vaatdoek en maakte die nat. Ik liep naar Daryl toe en haalde de theedoek van zijn arm. Ik depte voorzichtig met de vaatdoek het bloed weg en ik zag een gigantische snee op Daryl's arm. Ik pakte het gaas, druppelde er wat Jodium op. Ik legde het gaas op Daryl's snijwond en wikkelde het verband erom heen. Ik pakte een schone vaatdoek en veegde het bloed van Daryl's armen en voorhoofd af. 'Waar is papa?' Vroeg ik. 'Naar het café. Hij komt vanavond terug. Wees dan alsjeblieft niet beneden Evy.' Zei Daryl bezorgt. Ik knikte. 'Beloofd.' Zei ik terwijl ik mijn pink uithield. Daryl lachte en we deden een pinkie zweer. 'Waar is Merle naartoe gegaan?' Vroeg ik. 'Waarschijnlijk naar een paar vrienden. Blijf vandaag maar de hele dag boven, want pap en Merle uitten hun woedde vast weer op jou.' Zei Daryl bezorgt. 'Maar ik wil niet dat ze jou weer pijn gaan doen!' Riep ik uit. Daryl gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'Het komt wel goed Evy. Ga nou alsjeblieft naar boven.' Zei hij smekend. Ik knikte en rende de trap op.

Ik lag bijna te slapen totdat ik hard geschreeuw hoorde beneden. 'Waar de hel is Evy!?' Hoorde ik Merle roepen. Ik hoorde iemand de trap oprennen. Ik kroop onder de dekens en zag dat Daryl de deur open duwde. Ik schoot overeind. 'Daryl!? Wat is er!' Vroeg ik bang. 'Het nieuws. Apocalyps. Vluchtten. Nu!' Riep Daryl. Daryl tilde me in zijn armen op en rende naarbeneden. 'DARYL! KAN JE ME ALSJEBLIEFT VERTELLEN WAT ER GEBEURT!?' Riep ik kwaad. Maar toen ik het nieuws zag hield ik gelijk mijn mond. De nieuwslezer keek recht in de camera. 'Goedenacht Georgia. We hebben een nieuwsbericht binnengekregen van Atlanta. Twee mensen zijn teruggekomen uit de dood. De twee mensen hebben al tientallen burgers vermoord. Atlanta wordt op dit moment gebombardeerd. Vele legers zijn er al op uitgetrokken om meerdere lijken te vernietigen. Lokale ziekenhuizen worden geleegd en vernietigd. Er is een bevel gegeven om Georgia zo snel mogelijk te verlaten. Bedankt Georgia en goedenacht.' En toen stopte het nieuwsbericht. De hele tv stopte met uitzenden. 'Dit is onmogelijk!!!' Riep ik uit. 'Nee Evy. Dit is de waarheid. Pak alleen de nodige spullen en een wapen. We vertrekken uit Georgia.' Zei Daryl.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu