School.

58 3 0
                                    

'Wakker worden!!!' Hoorde ik Rick keihard roepen onder aan de trap. Ik keek op de klok. 'Zeven uur!?' Riep ik geschokt. Carl schoot overeind. 'Evy? Alles oké!?' Vroeg hij bezorgt. 'Je vader riep ons. We moeten wakker worden.' Zei ik. 'Maar het is zeven uur!!!' Riep Carl uit. 'Als je niet opschiet is het zo kwart over zeven!' Riep ik. Carl kreunde en rolde uit bed. Ik grinnikte en kroop ook uit bed. Ik trok een simpele broek en een simpel T-shirt aan, ik trok mijn laarzen aan en deed mijn haar in een paardenstaart en wachtte op Carl. Hij trok een spijkerbroek en een T-shirt aan. Hij trok zijn gympen aan en volgde mij naar beneden. Ik gaapte een keek Rick moe aan. 'Wat?' Vroeg ik. 'Jullie gaan naar school!' Zei Rick. 'SCHOOL!?' Riepen Carl en ik tegelijk. Rick knikte. 'Ja, ga ontbijten en ga naar school.' Zei hij. Carl en ik kreunden en pakten wat brood. We aten ons brood op en liepen de deur uit. 'Succes op school!!!' Riep Rick nog na. 'Weten we überhaupt wel waar we heen moeten?' Vroeg ik aan Carl. Hij knikte. 'Volg mij maar.' Zei hij. Ik knikte en volgde Carl naar een schuur. Er stonden tafels achter elkaar een schoolbord en een bureau. 'Goedemorgen. Ik ben meneer Groen.' Zei de man. 'Jullie leraar.' Zei hij toen hij onze gezichten zag. 'Ga zitten, dan kan ik beginnen met mijn les.' Zei hij. Carl en ik namen plaats achterin de klas. Er waren meerdere kinderen en ik zag Ron ook zitten. De les begon en was ook snel afgelopen. Ik liep samen met Carl naarbuiten. 'Ik moet nog iets doen, ga jij maar alvast naar huis.' Zei Carl. Ik knikte en liep richting huis. Ik wou net de deur openen toen ik werd tegengehouden door Ron. 'Oh. Hey Ron.' Zei ik. 'Hey Evy! Ik vroeg me af of je die twee stripboeken al uit hebt?' Vroeg hij. 'Oh die! Ja die heb ik al uit! Wacht hier ik haal ze wel op.' Zei ik. Ik liep naar boven en doorzocht de boekenkast. Ik hoorde de deur van mijn slaapkamer dichtslaan. Ik draaide me geschrokken om en zag Ron staan. 'Je liet me schrikken!' Riep ik uit. 'Het spijt me.' Zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Ik moet Carl dood hebben.' Zei hij. Ik liep wat naar achteren. 'H-hoe bedoel je?' Vroeg ik bang. 'Ik haat hem, en hij is gevaarlijk. Ik wil hem mentaal en fysiek dood hebben.' Siste Ron. 'Ron... Je maakt me bang.' Zei ik. 'En als ik hem mentaal pijn wil doen... Heb ik jou nodig.' Zei Ron. Ik liep meer naar achteren en raakte de muur. Ron liep naar me toe. 'En jij gaat me nu geven wat ik wil hebben.' Zei Ron. 'W-wat ga je doen?' Vroeg ik bijna huilend. 'Genoeg.' Fluisterde hij in mijn oor. Hij duwde me neer op het bed en bond me erop vast met ruw touw. 'R-ron. S-stop ermee!' Riep ik. 'Nee.' Fluisterde hij en hij kuste mijn nek. Ik snikte. 'Jij bent echt een vreselijk mens.' Siste Ron. 'Je kiest alleen maar zwakke jongens uit.' Siste hij opnieuw in mijn oor.' Ik maakte piepende geluiden. 'Mijn vader mishandelde mijn moeder en Carl heeft zijn moeder vermoord.' Zei Ron. 'Bitch.' Zei hij en hij gaf me een klap in mijn gezich. Ik hapte naar adem en probeerde los te komen. De touwen sneden in mijn polsen. Ron trok mijn kleding uit. Shit! Hij gaat me verkrachten! Ik trok keihard aan het touw. Ron kon geen knopen leggen in een touw. Mijn pols schoot los uit het touw en ik duwde Ron van me af. Ik sprong boven op hem en sloot mijn handen om zijn keel. Ron maakte stikkende geluiden. 'Ik laat je leven. Maar als je mij of Carl ooit weer met één vinger aanraakt...' Ik pakte mijn scherpste mes en liet het aan hem zien. 'Dan heb je echt een probleem.' Siste ik kwaad. Ik kroop van Ron af. Ik gaf hem zijn stripboeken en hij rende naar beneden. Ik sneed de touwen van het bed af en legde mijn mes terug in de lade. Ik trok mijn kleren weer aan. Ik keek uit het raam en zag dat Ron mij aanstaarde. Ik stak mijn middelvinger op. Ron draaide zijn hoofd weg en liep door. Ik grinnikte en vervloekte Ron in mijn hoofd. Ik voelde aan mijn polsen en maakte een piepend geluid. Mijn wond van een paar weken terug ging weer open. 'Shit! Shit! Shit!' Riep ik en ik wikkelde een verband om mijn pols heen. Ik hoorde de deur beneden open gaan. 'Fuck.' Mompelde ik in mezelf en ik haalde een shirt met lange mouwen uit de kast. Ik trok hem aan en liep naar beneden. Ik voelde dat iemand zijn handen voor mijn ogen hield. 'Rara wie ben ik.' Hoorde ik Carl fluisteren. 'Erm... Ik heb echt geen idee.' Zei ik. 'Meen je deze Evy!?' Riep hij uit. Ik draaide me om en grinnikte. Ik drukte mijn lippen op de zijne en trok terug. 'Tuurlijk niet.' Zei ik lachend.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu