Protecting our home.

82 2 0
                                    

'Wees alsjeblieft voorzichtig.' Zei ik tegen Daryl. 'We komen snel genoeg terug, we gaan proberen om met de gouverneur te praten. Als ik hem niet al in elkaar heb geslagen.' Mompelde Daryl. 'Praten, niet vechten.' Zei ik. 'Hij heeft je letterlijk aangerand en jij wil dat hem niks overkomt.' Zei Daryl. 'Oh. Je wil niet weten wat ik allemaal wil doen. Maar het kan niet. Anders raken we ons thuis kwijt.' Zei ik. Daryl knikte. 'Ik begrijp het, tot later.' Hij omhelsde me. 'Ik hou van je zussie.' Zei hij. 'Ik ook van jou.' Antwoordde ik. Daryl stapte op zijn motor en volgde de anderen. Carol klom in de wachttoren en zwaaide ze uit. Ik zuchtte en liep naar binnen. Carl zat op de trap met zijn pistool en zonder z'n vaders hoed. 'Waar is je hoed?' Vroeg ik. 'In mijn cel.' Zei hij. Ik knikte en liep langs hem de trap op. 'Evy! Wat ga je doen?' Vroeg hij. Ik liep naar mijn cel en pakte mijn mes, daarna liep ik naar Carl's cel, pakte zijn hoed en zette hem op. Ik liep weer terug naar beneden. Carl grinnikte. 'Waarom?' Vroeg hij. 'Als jij hem niet draagt, dan doe ik het wel.' Ik lachte en plofte naast hem neer. 'Hij staat jou ook veel beter.' Zei hij. Ik bloosde en keek weg. Carl draaide mijn hoofd naar zich toe en glimlachte. 'Wat?' Vroeg ik lachend. 'Niks.' Hij streelde mijn wang en kuste me op mijn neus. Ik werd vuurrood. Carl grijnsde en keek om zich heen. 'Wat?' Vroeg ik. 'Carol is buiten, de rest van de groep is weg en Beth is in een ander gedeelte van de gevangenis.' Ik bloosde. 'En dat betekent?' Vroeg ik. 'Niemand kan ons nu storen.' Hij grijnsde opnieuw. 'Oh.' Zei ik. En ik schoof dichter naar hem toe. Carl grinnikte en leunde naar voren. Ik voelde zijn warme adem op mijn gezicht. Carl hield het niet langer en drukte zijn lippen op de mijne. Ik voelde me helemaal warm vanbinnen en sloeg mijn armen om zijn nek. Hij sloeg zijn armen om mijn middel. Carl trok zich terug en grijnsde. 'Dat wou ik echt graag doen.' Zei hij. Ik glimlachte, de hoed zakte over mijn ogen. Carl grinnikte en duwde hem wat naar achter. 'Zo.' Zei hij. 'Hij is jou nu veels te groot.' Zei hij lachend. Ik bloosde hevig. 'Hij staat mij wel beter.' Zei ik. Na een tijdje hoorde ik Daryl's motor en de auto's. Ik sprong overeind en rende naar buiten. 'Evy!' Riep Daryl. Maar hij stopte en lachte. 'Wat?' Vroeg ik. 'Stoere hoed.' Zei hij lachend. Ik bloosde en haalde de hoed van mijn hoofd. 'Hoefde Carl hem niet meer?' Vroeg hij. 'Nou... Eh... Ik ehm...' Stotterde ik. 'Laat maar zitten.' Zei hij. 'Hoe is het gegaan?' Vroeg ik. 'We hebben een klein probleem...' Zei Daryl. 'Wat is er!?' Riep ik. 'De gouverneur is echt kwaad. Rick had met hem gevochten. We hebben het eigenlijk alleen maar erger gemaakt.' Zei hij. Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd. 'IDIOOT!' Riep ik. 'Hey! Ik heb niks gedaan!' Riep Daryl verontwaardigd. 'Laat maar zitten.' Zei ik. 'We zien wel hoe het afloopt.' Hoorde ik iemand zeggen. 'God! Je liet me schrikken.' Mompelde ik. 'Oh sorry.' Zei Glenn. 'Is hier nog iets gebeurt?' Vroeg Rick. Ik schudde mijn hoofd. 'Niks bijzonders?' Vroeg hij. 'Nope.' Zei ik. Rick knikte en liep terug naar Maggie en Andrea. 'HERSHEL IS GEBETEN!!!' Hoorde ik Beth roepen. Ik draaide me met een ruk om en rende op Beth af, de rest volgde mijn voorbeeld. 'Waar is de Walker???' Vroeg ik. 'Carl schoot hem neer. Hij was samen met Hershel op pad omdat ze iets hoorden.' Carl kwam aanlopen. Compleet in shock. Ik rende op hem af en controleerde hem op beten of schrammen. 'Ik ben oké. Niet gebeten of gekrabd.' Zei hij. Hij liet zijn pistool op de grond vallen. 'Waar is hij gebeten?' Vroeg ik snel. 'Zijn been.' Zei Carl. 'Misschien kunnen ze het amputeren.' Zei ik. Carl knikte. 'Misschien.' Zei hij.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu