Alexandria?

71 3 0
                                    

Ik hoorde twee mensen met elkaar praten. Ik opende mijn ogen en zag dat Rick praatte met een onbekende man. Rick sloeg de man vol in het gezicht. Ik hield mijn hand voor mijn mond. 'Jezus!' Riep ik. Ik liep naar Rick toe en keek hem boos aan. 'Waarom sloeg je hem?' Vroeg ik. 'Hij bood ons een plaats aan om te leven, en hij liet foto's zien.' Zei Rick. 'WAAROM SLOEG JE HEM?' Riep ik. 'Hij liet foto's zien. Maar er stonden geen mensen op.' Zei hij. Ik zuchtte. 'Dat betekent niet dat je hem hoeft te slaan!' Riep ik. Rick negeerde me en deed zijn handboeien bij de man om. Hij zette de man tegen de muur aan en wachtte tot de man wakker werd. 'Dat was een goede klap Rick.' Zei de man. 'Hoe ken je mijn naam?' Vroeg Rick. 'Ik ken iedereen hier.' Zei de man. Ik keek hem wantrouwend aan. 'Hoe ken je ons?' Vroeg ik. 'Oké, wordt alsjeblieft niet boos. Ik heb jullie bespioneerd en ik wist dat jullie een plaats nodig hadden om te leven.' Zei hij. 'Sinds wanneer?' Vroeg ik. 'Vanaf Terminus heb ik jullie gevolgd.' Zei hij. Ik sloeg hem met de vlakke hand in zijn gezicht. 'Hoe durf je!' Riep ik. 'Oké! Die had ik niet verdiend!' Riep hij. 'Oh jawel. Goed gedaan Evy.' Carl stond achter me met Judith. De man zuchtte en keek ons aan. 'Als jullie me nou volgen, kan ik jullie naar de plek brengen.' Zei hij. Ik keek de man wantrouwend aan. 'Het moet nu! Alsjeblieft!' Riep de man. 'Ben jij hier alleen?' Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. 'Er is nog iemand.' Zei hij. Rick wenkte de groep en we gingen in een cirkel staan. 'Ik denk dat we hem een kans moeten geven.' Stelde Daryl voor. Ik knikte. 'Als hij liegt dan laten we hem achter.' Zei Carol. We liepen naar de man toe. 'Goed, jij helpt ons met het wijzen van de weg.' Zei Rick. 'Ik rij wel.' Stelde Glenn voor. We knikten en volgden Glenn. We verdeelden ons over drie auto's en een motor. Glenn reed, de man zat naast Glenn en Rick, Carl, Judith en ik zaten achterin. De man bracht ons naar een oud pakhuis. 'Mijn vriend is hier, volg mij.' Zei de man. We volgden de man en zagen hem zitten bij een blonde man. Ze hadden een relatie. We keken de twee mannen met open mond aan. Na veel gepraat hielpen we de blonde man in een auto en reden we weer weg. Glenn's auto stopte voor een groot hek. Hij stapte uit de auto. 'Zijn we er?' Vroeg ik aan de blonde man. Hij knikte. Er werd een hek geopend en we liepen naar binnen. Achter de muren was een hele gemeenschap. En allemaal huizen. 'Welkom in Alexandria! Ik ben Deanna.' Zei een oudere vrouw. We keken haar allemaal schaapachtig aan. Ze wenkte ons. 'Volg mij, ik heb twee huizen voor jullie.' We volgden Deanna en ze liep naar twee lege huizen. Ze liet ons de huizen zien en glimlachte. 'Veel succes met het leven in Alexandria!' en ze liep weg. De groep liep een huis binnen. 'We slapen eerst voor een tijdje in hetzelfde huis. Daarna kijken we wel of we hier blijven.' Zei Rick. We knikten en we zochten een plek op om te slapen. Michonne kwam net uit de badkamer lopen. 'Ze hebben warm water.' Ik sprong op en claimde de badkamer. Na dat ik had gedoucht kwam ik terug de rest ging ook douchen. Rick liep de badkamer uit en we keken hem met grote ogen aan. 'Je hebt eindelijk wat gedaan aan die baard.' Zei Carol. Rick knikte. Na wat gepraat gingen we slapen.  

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu