Alexandria overrun.

53 3 0
                                    

Ik hoorde een luid krakend geluid. Ik stond naast Carl en tegenover Ron. We keken alle drie op. De uitkijktoren vlak naast de muren viel om. De muur bezweek onder het gewicht van de toren en alle Walkers liepen naarbinnen. 'REN!' Riep Rick. 'GA NAAR HUIS EN BLIJF BINNEN!' Carl greep mijn pols vast en trok me met hem mee. Ron rende achter ons aan en we renden richting ons huis. 'RICK IK HEB JUDITH!' Gilde Jessie en ze wenkte ons. Carl en ik schoten op verscheidene Walkers en renden richting Jessie. Ik sprong gauw naar binnen net als de rest. Ik draaide me om en zag dat Deanna gewond was. Rick en Michonne brachten Deanna naar boven en legden haar op een bed. Rick schreeuwde hard tegen Sam omdat hij muziek aan had staan. Ik liep voorzichtig naar hem toe. 'Hey Sammy. Wat is er aan de hand?' Vroeg ik zachtjes. 'Wat gebeurt er?' Vroeg Sam. 'Niks om je zorgen over te maken.' Zei ik, en ik zette de muziek uit. Sam rende naar me toe en omhelsde me. Ik knielde voor hem neer en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Het komt wel goed. Maak je geen zorgen, ik ben hier.' Fluisterde ik. Sam legde zijn hoofd im mijn nek en snikte. 'Shhhhh. Het is oké.' Zei ik. Ik hoorde geschreeuw en gebonk beneden. Sam maakte piepende geluidjes. 'Sam blijf hier. Ik ben zo terug. Dat beloof ik.' Fluisterde ik. Sam knikte. Ik stond op, pakte mijn mes vast en liep naar beneden. Ik hoorde twee jongens tegen elkaar schreeuwen. Ik opende de deur en zag Ron en Carl vechten. 'WAT TE FUCK ZIJN JULLIE AAN HET DOEN!?' Schreeuwde ik. Ron liep op me af, hield me in de houdgreep en duwde zijn pistool tegen mijn hoofd aan. Hij legde zijn hand tegen mijn mond aan. 'Laat haar los.' Siste Carl. Ik probeerde los te komen uit Ron's greep. Ron duwde het pistool dichter tegen mijn hoofd aan en ik hoorde dat hij de veiligheid eraf haalde. Ik kneep mijn ogen dicht. 'Ben je bang?' Siste Ron in mijn oor terwijl hij zijn hand van mijn mond af haalde. 'Mocht je willen.' Siste ik terug. Ron gaf me een gigantische klap tegen mijn hoofd en ik viel weg. 'Evy? Evy?' Hoorde ik Rick vragen. Ik opende mijn ogen en zag dat ik op een bed lag. 'Waar ben ik?' Vroeg ik. 'Michonne, Jessie en ik hebben jou Carl en Ron uit de schuur gehaald, je was buiten westen.' Zei hij. Ik knikte en krabbelde overeind. 'Hoe is het met Deanna?' Vroeg ik ongerust. 'Ze is gebeten. Het duurt niet lang meer. Michonne is bezig met het bedenken van een plan.' Zei Rick. Na een hele tijd denken had Michonne een plan. Rick en Michonne hadden twee Walkers vermoord en Gabriel had wat schone lakens gepakt. We deden de lakens om en besmeerden ons met bloed en ingewanden. Sam kwam binnen en keek Jessie bang aan. 'Sam. Als we hier weg moeten, dan moeten we dit doen. Wees alsjeblieft niet bang.' Na heel veel gepraat kregen we Sam ook zo ver om ons na te doen. Carl pakte Judith vast en stopte haar onder zijn laken. We liepen stilletjes naar beneden en tussen de Walkers door. Carl greep mijn hand vast, ik greep Sam's hand vast, Sam die van Jessie, Jessie die van Rick en ga zo maar door. Zo liepen we tussen de Walkers door. Sammy raakte in paniek en trok telkens  aan zijn moeders hand. 'Mam. Mam. Mam. Mam.' Fluisterde hij.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu