Hill top.

62 3 0
                                    

(Spoilers!)

'Ik ga mee.' Zei ik tegen Rick. 'Wees alsjeblieft voorzichtig.' Fluisterde Carl in mijn oor. 'Ga je niet mee?' Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik ben hier meer nodig.' Hij lachte. Rick gaf Judith aan Carl. 'En dat van Michonne... Dat was zomaar gebeurd. Het was maar voor een keer.' Mompelde Rick. Ik grinnikte achter mijn hand. 'Ik heb er geen problemen mee.' Carl glimlachte naar Rick. Ik gaf Carl een zoen en plantte een kus op Judith's voorhoofd. Ze pakte mijn pink vast. 'Dag schatje.' Fluisterde ik tegen haar. Carl grinnikte en gaf me nog een zoen. 'Wees voorzichtig.' Zei hij voor de tweede keer. Ik knikte en stapte in de camper. Paul liep achter mij aan en Daryl volgde Paul. Daryl sloot de deur van de camper en we reden weg. Ik zat naast Abraham en staarde uit het raam. Carl had Judith's handje vast en deed net of ze zwaaide. Ik grinnikte en zwaaide naar Carl en Judith. De camper reed weg van Alexandria. We waren al een tijdje onderweg totdat we stopten omdat er een auto op zijn kant lag. Twee Walkers lagen eronder. 'Het is net gebeurt.' Zei Rick. Paul stapte uit de camper. 'Als dit een val is...' Ik greep mijn mes steviger vast. 'Het is geen val! Mijn mensen zitten in de problemen.' Zei Paul. Hij liep naar een soort van dokterspraktijk. 'Ze zitten hierbinnen.' Rick klopte op de deur... Maar niemand deed open. We duwden de deur open en splitsten ons op in groepen, Abraham, Daryl en ik. Maggie hield de wacht, Paul en Glenn. Rick en Michonne. We liepen naar binnen en gingen op zoek naar de overgebleven mensen. Nadat we de Walkers hadden vermoord liepen we weer terug naar de camper. De mensen die we gered hadden gingen met ons mee. We reden verder totdat we vast kwamen te zitten in de modder. 'Shit. Hoe komen we hier uit?' Mompelde Rick. 'Maak je geen zorgen. We zijn er al.' Zei Paul. 'Heuveltop. Onze gemeenschap.' We volgden Paul en eindigden bij een poort. 'Jezus je bent terug!' Zei een van de mannen boven op de muur. Hij kerk ons wantrouwend aan. 'Leg jullie wapens weg.' We weigerden. De man werd boos. 'CAL! Ik vertrouw ze!' Riep Paul. Na heel wat gezeur konden we naar binnen. We liepen door de poorten en keken om ons heen. De groep van Heuveltop had eten, vlees, dieren en alles om te overleven. Paul vertelde ons wat over de geschiedenis van het grote huis dat precies in het middelpunt van de belangstelling stond. We liepen naar binnen. Een man genaamd Gregory liep naar ons toe. 'Mijn naam is Rick. Ik...' Begon Rick maar hij werd in de reden gevallen door Gregory. 'Waarom frissen jullie je niet wat op?' Zei Gregory. 'We zitten goed.' Antwoordde Rick. 'Luister... Het is al moeilijk om deze plek schoon te houden.' Gregory glimlachte. Paul leidde ons naar de badkamer. Nadat we ons opgefrist hadden zaten we in een kring. Maggie had net met Gregory gepraat over het verdelen van de spullen. Hij was niet blij. 'Gregory! Ze zijn terug!' Zei een persoon. We liepen met z'n allen naar buiten. Drie mensen stonden buiten. Ze begonnen over een of andere Negan en toen stak iemand Gregory in zijn zij. Iemand viel Rick aan en een ander viel Abraham aan. Rick vocht het uit met zijn belager en Daryl brak de arm van Abraham's belager. De man lag dood op de grond. Zijn vrouw/vriendin werd kwaad en huilde. De bewoners wouden ons al aanvallen maar Paul hield ze tegen. 'Wat kan ik nog doen?' Vroeg Rick na hun gesprek. 'Niks! Je hebt al genoeg gedaan.' Zei Paul. Rick knikte. We liepen weer naar binnen. 'Wat nou als we afspreken, dat wij de helft van jullie spullen krijgen. Dan helpen wij jullie met Negan en dan kunnen we Graig terug brengen.' Stelde Maggie voor. Paul knikte en liep naar de kamer van Gregory. Hij kwam terug. 'Gregory wil met je spreken.' Rick stond al op. 'Nee Rick. Niet met jou... Maar met Maggie.' Zei Paul. Maggie knikte en praatte met Gregory. 'Hij is het ermee eens.' Zei ze. Later pakten we de spullen in de camper. Rick vroeg een man om mee te gaan omdat hij wist waar Negan uithing. We stapten in de camper en reden weg. Maggie en Glenn hadden een foto van hun echo mee en lieten die aan ons zien. Ik hield de foto voor me uitgestrekt en glimlachte. Ik gaf de foto aan Daryl. Hij lachte ook. Maggie pakte de foto na de ronde weer aan en legde haar hoofd op Glenn's schouder.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu