Wounded???

48 3 0
                                    

P.O.V Carol.

Ik was Morgan gevolgd naar een apart huis. Morgan was erg zenuwachtig voor  iets. 'Morgan! Morgan wat is je probleem?' Vroeg ik ongeduldig. Morgan negeerde me en liep door. Na een tijdje hoorde ik een luid krakend geluid. Ik draaide me met een ruk om en zag dat de wachttoren vlak naast de muur omviel. Hij sloopte de muur tijdens zijn val en alle Walkers stroomden naar binnen. Ik rende achteruit maar viel met mijn hoofd op de tegels. Ik had vreselijke hoofdpijn en was verschrikkelijk duizelig. Ik krabbelde met veel moeite overeind. De Walkers grepen me al bij mijn enkels vast. Ik stak ze in het hoofd en rende gauw achter Morgan aan. Morgen duwde me naar binnen en gooide de deur dicht. Hij rende naar boven en ik zakte via de muur naar beneden. 'Je hebt waarschijnlijk een hersenschudding. Als ik jou was zou ik rustig blijven zitten.' Zei Morgen. Ik zuchtte geïrriteerd en bleef zitten. 'Wie heb je daar beneden zitten?' Vroeg ik. Morgan negeerde me en liep via een trap naar beneden. Ik volgde hem en zag Denise en een man van de Wolven zitten. 'Wat doet hij hier!?' Vroeg ik sissend. Morgan bleef me negeren en keek de man aan. Ik pakte mijn pistool en richtte die op de man. 'Carol! Doe niet!' Riep Morgan. Ik draaide me ruw om, pakte mijn mes en richtte die op Morgan. 'Ik wil je niet vermoordden, maar ik kan niet anders.' Ik haalde uit en Morgan sloeg me met zijn stok tegen mijn hoofd. Ik werd nog duizeliger en viel met een luide plof neer. 

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu