Bored and free!

74 3 0
                                    

'Ughhhhh!!!' Ik zeurde de hele dag al. We zaten hier al maanden. Ik zuchtte en staarde Beth aan. 'Ik wil hier weg. Wanneer is deze ziekte voorbij!?' Riep ik. Ik hoorde iemand op de deur kloppen. Ik stond op en zag Carl staan. Hij bezocht ons elke dag. Hij was al een tijdje niet meer geweest en ik was bang dat hij ook besmet was. 'Carl!' Ik rende naar de deur toe en legde mijn hand tegen het glas aan. Carl legde zijn hand er tegen aan. 'Hoe gaat het met jullie!?' Vroeg ik bang. 'Alles is oké hier.' Zei hij. 'Er zijn wel mensen gestorven. Maar niemand van onze groep.' Zei hij. Ik zuchtte opgelucht. 'Mooi. Is er nog iemand van onze groep besmet geraakt?' Vroeg ik. 'Genoeg. Maar ze zijn op tijd genezen.' Zei hij. Ik zuchtte en leunde met mijn voorhoofd tegen het glas aan. 'Ik mis je.' Fluisterde ik, zodat Beth het niet hoorde. 'Ik jou ook. Waarschijnlijk mogen jullie er morgen uit.' Zei hij. 'Ik mis je Judith.' Zei Carl tegen Judith. Ik tilde Judith op en liep terug naar het raam. 'Kijk eens wie dar is.' Fluisterde ik tegen de baby. De baby sloeg zachtjes met haar handje op het glas. Carl grinnikte en legde zijn hand ook op het glas. 'Tot morgen Carl.' Fluisterde ik. Hij glimlachte zwakjes. 'Tot morgen Evy.' Zei hij en hij liep weg. Ik zette Judith op de grond en liet me via de deur naar beneden zakken. Ik werd wakker doordat iemand de deur opende ik viel naar achter en keek naar boven. Daryl lachte. 'Wauw. Ik snap dat je hier weg wil, maar dit had ik niet verwacht.' Ik rolde met mijn ogen en krabbelde overeind. Ik lag op mijn buik en stond op. Ik kuchte ongemakkelijk en liep zo normaal mogelijk langs Daryl. Ik hoorde Daryl lachen. Ik liep naar de celblokken en zag Carl staan. Hij draaide zich om en glimlachte. Ik rende op hem af en omhelsde hem stevig. 'Evy! Wat goed je weer te zien.' Ik liet Carl niet los. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en knuffelde me ook. Ik haalde zijn hoed van zijn hoofd. Hield die voor ons gezicht en zoende hem. 'Jongens! We hebben er een nieuw stelletje bij!' Riep Daryl lachend. Ik grinnikte en zette de hoed weer op Carl's hoofd. Hij bloosde hevig. Ik giechelde en kuste hem op zijn neus. Carl glimlachte naar mij. 'Jullie mogen mij wat uitleggen.' Zei Rick. Hij stond met zijn armen over elkaar naast ons en trok een wenkbrauw op. 'Uh oh... We zitten in de problemen.' Mompelde ik. 'Zeker weten.' Zei Rick. Ik keek naar grond en bloosde hevig. 'Carl! Kom met mij mee. Evy. Ga ergens heen.' Ik knikte en liep weg. I'm screwed.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu