East.

50 3 0
                                    

*spoilers*

[R.I.P Daryl Dixon]

Ik wiegde Judith heen en weer. Michonne en Rick sliepen nog en ik deed ze een plezier om voor Judith te zorgen. Judith viel langzaam in slaap. Ik legde haar terug in haar wieg. Michonne en Rick strompelden eindelijk de trap af. Ik liep naar buiten en zag Daryl bij zijn motor staan. 'Wat ga je doen?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Niks wat jou aangaat.' Mompelde hij. 'Sorry hoor.' Zei ik beledigd. 'Ik ga opzoek naar Dwight.' Zei hij. 'Wacht! Ik ga mee!' Zei ik. 'Nee! Jij blijft hier.' Zei hij streng. 'WAAROM?' Vroeg ik verontwaardigd. 'Het is te gevaarlijk.' Zei hij. Ik dramde heel lang door maar hij liet me niet meegaan. Daryl stapte op zijn motor en ging er vandoor. Rosita hield hem tegen. Daryl snauwde haar af en reed weg. Michonne, Rosita en Glenn stapten in een busje. 'Maak plaats voor mij!' Riep ik en ik stapte ook in het busje. We reden achter Daryl aan, want Rosita wist precies waar hij heen ging. We kwamen aan bij een verlaten treinspoor. 'Hier is ze dood gegaan.' Fluisterde Rosita en ze wees op een plek vol met bloed. 'Rosita! Weet je waar Dwight naartoe is gerend?' Vroeg Glenn. Rosita knikte naar het weiland. We volgden Glenn en kwamen Daryl tegen. We smeekten hem om mee terug te gaan naar Alexandria maar hij weigerde. Rosita ging samen met Daryl mee. 'Je kan een wild dier niet zomaar opsluiten.' Mompelde ik. Glenn knikte en Michonne, Glenn en ik liepen terug naar het treinspoor. Onderweg kwamen we Dwight en zijn mannen tegen. Ze ontvoerden ons en namen ons mee naar een open plek. Ze bonden ons vast. We zaten al een tijdje om een kampvuur bij Dwight en zijn mannen. Glenn zag Daryl in zijn ooghoek en probeerde hem te waarschuwen. Daryl luisterde niet en Dwight stond vlak achter hem. 'Hey Daryl.' Zei Dwight. Daryl stopte met wat hij deed en schrok. Ik hoorde een pistoolschot en keek Dwight's kant op. 'Het komt wel goed met je.' Zei hij.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu