(Spoilers!)
Het was nu al een paar maanden geleden sinds Carl zijn oog was kwijtgeraakt. Rick, Michonne, Carl, Judith en ik leefden samen in een huis. Ik zat op de bank in huis en hoorde iemand aankomen. 'Evy! Heb je nog tandpasta?' Vroeg Michonne. Ik schudde mijn hoofd. Rick liep ook naar binnen. 'Michonne... Wat is het probleem?' Vroeg hij. 'Tandpasta.' Zeiden Michonne en ik in koor. 'Iedereen leent nu al twee weken lang tandpasta van elkaar.' Zei Rick lachend. 'CARL!' Riep Michonne. 'WAT!?' Riep hij. Ik grinnikte achter mijn hand. 'KOM HIER!' Riep Michonne. Carl antwoordde iets onverstaanbaars. 'Kom binnen! Dan horen we je beter!' Riep Rick. Carl strompelde de kamer binnen. 'Hey.' Zei Michonne. 'Als je zoekt naar tandpasta... Dat heb ik niet. Evy heeft het laatste opgemaakt.' Mompelde hij. Rick knikte en liep naar buiten. 'Ik ga wel met Daryl op zoektocht naar tandpasta.' Zei hij. Ik zwaaide naar Rick en liep naar Michonne toe. 'Ben je klaar in de badkamer?' Vroeg ik. Michonne knikte. 'Nice.' Zei ik en ik rende naar de badkamer toe. Nadat ik gedoucht had ging ik samen met Carl naar het bos. We liepen rustig door het bos totdat ik een gigantische knal hoorde. 'FUCK.' Mompelde Carl. Ik keek om en barstte in lachen uit. Hij was vol tegen een boom aan gelopen. 'Dat is niet grappig Evy!' Riep hij boos en hij wreef over zijn voorhoofd. Ik probeerde mijn lachen in te houden. Ik liep naar hem toe en omhelsde hem stevig. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. Hij grinnikte en tilde me van de grond. 'Carl! Zet me neer.' Piepte ik. Hij lachte. We hoorde gekraak en verstopten ons achter een boom. We zagen Michonne en Spencer lopen. Na een tijdje hoorden we een krakend geluid. We zagen een Walker... Niet zomaar een Walker, maar Deanna! Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. 'Oh nee.' Carl lokte Deanna naar Spencer en Michonne toe. Michonne hield Deanna stevig vast en Spencer stak zijn moeder in haar hersenstam. Deanna was nu echt dood. Michonne begroef Deanna samen met Spencer. Na wat meer geloop gingen we weer terug naar Alexandria. We liepen naar de veranda toe. Ik ging op het hek zitten en Carl ging samen met Judith op de schommelstoel zitten. 'Die grote ster daar is de poolster.' Fluisterde Carl tegen Judith. Ik grinnikte zachtjes. Judith wees naar de ster. 'Goed zo Judy!' Zei ik tegen de baby. Carl lachte zachtjes. Michonne kwam onze kant op lopen. Ik excuseerde me en liep naar binnen. Ik hoorde Carl en Michonne ruziën. Ik keek door her raam en zag dat zr elkaar omhelsden. Ik glimlachte zachtjes en liep de trap op naar boven. Carl plofte naast me neer in bed en trok me in een omhelzing. Hij plantte een kus op mijn voorhoofd. 'Je miste.' Fluisterde ik. Hij keek me niet begrijpend aan. Ik grinnikte en trok hem aan zijn shirt naar mij toe. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne aan. Ik trok terug en glimlachte. 'Dat wordt een pijnlijke bult.' Fluisterde ik terwijl ik zijn voorhoofd streelde. Zijn ogen gingen dicht door mijn aanraking. Ik glimlachte en plofte terug in de kussens. Ik probeerde mijn gaap in te houden, maar het wou niet. Carl lachte. 'Er is iemand moe!' Riep hij uit. Ik stompte hem in zijn maag. Hij kreunde luid en plofte neer op bed. Ik grinnikte en hij stak zijn tong uit. 'Welterusten!' Riep ik en ik draaide mijn rug naar Carl toe. 'Slaap lekker.' Fluisterde Carl in mijn oor en kroop dicht tegen me aan. Hij legde zijn armen om mijn buik heen en plantte een kus in mijn nek. Hij raakte mijn gevoelige plek en ik kreunde zachtjes. Ik sloot mijn ogen, kroop dichter tegen Carl aan en viel in slaap.
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'