'Evy! Verstop je!' Hoorde ik Carl roepen. Ik opende mijn ogen en stond op. Carl trok me mee aan mijn pols en rende samen met mij naar een kamer, hij sloot de deur en ik zag Judith zitten. 'Carl verdomme! Wat gebeurt er!?' Riep ik. Carl legde zijn hand tegen mijn mond aan. 'Shhht! We worden aangevallen.' Fluisterde Carl. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Shhh. Het komt goed.' Fluisterde Carl. Ik knikte en wachtte af. 'Kom tevoorschijn. Wie net weg is... Word gezien.' Hoorde ik een man zeggen. 'Shit! Terminus.' Siste ik. 'Ze zijn van Terminus.' Fluisterde ik. Ik hoorde voetstappen onze kant op komen. 'Eerst... De kinderen.' Hoorde ik de man zeggen en ik zag dat iemand vlak voor de deur stond. Carl hield zijn hand voor mijn mond. Ik bleef muisstil. De deur werd opengetrokken en ik deed mijn ogen dicht. 'Gevonden.' Hoorde ik de man zeggen. Ik hoorde een pistoolschot. Ik schrok me dood en opende mijn ogen. De man lag dood op de grond. Rick stak zijn pistool net terug in zijn holster. 'Zijn jullie oké?' Vroeg hij. Carl haalde zijn hand van mijn mond af. Ik knikte. 'Kan niet beter.' Zei ik. 'Naast het feit dat we net bijna dood waren.' Carl grinnikte. 'Dat. Is niet. Grappig.' Mompelde ik terwijl ik hem in zijn zij porde. 'Ik hou van je.' Fluisterde hij. 'Ugh! Ik ook van jou.' Mompelde ik. Rick grinnikte. 'Ik denk dat ze nog wel een keer van plan zijn om aan te vallen.' Zei Rick. 'Dus we hebben een plan nodig.' Zei hij. 'Moeten we hier weg?' Vroeg ik bang. Rick haalde zijn schouders op. 'Ik heb echt geen idee.' Zei hij. 'Ik snap het.' Zei ik. 'We zien wel wat we gaan doen.' Mompelde Carl. 'Dat word dus een plan bedenken.' Mompelde Daryl. 'God! Daryl. Kan je niet even kuchen ofzo?' Vroeg ik. 'Ik zal het onthouden.' Mompelde hij. 'Goed! We moeten een plan bedenken!' Zei Rick. We knikten en gingen in een kring zitten. 'Oké, ik denk dat het beter is om de luiken en deuren dicht te spijkeren.' Stelde Rick voor. 'De mensen van Terminus hebben het dan moeilijker met aanvallen.' Zei ik. Rick knikte. 'En dat pakt weer goed uit voor ons.' Zei Michonne. 'Jep.' Zei ik. 'Goed, morgen beginnen we met het dichtspijkeren van de luiken en deuren. Deryl weet wel waar we hout vandaan kunnen halen.' Zei hij. 'Oké.' Zei ik. 'En nu is het bedtijd.' Michonne gaapte en liep naar een lege bank toe. Ik nam plaats op de bank achter Michonne en ging liggen. Ik sliep bijna totdat ik voelde dat iemand naast me lag, ik draaide me om en zag dat het Carl was. Ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. 'Welterusten Carl.' Fluisterde ik. En ik draaide me om. Ik voelde zijn warme adem tegen mijn oor aan. 'Welterusten Evy.' Fluisterde hij. Ik lag nog even te denken en toen viel ik in slaap. 'Evy. Wordt wakker.' Hoorde ik Daryl fluisteren. 'Wat?' Vroeg ik slaperig. 'Jij gaat met mij mee.' Zei hij. 'Waarheen?' Vroeg ik. 'We gaan hout halen.' Zei hij. Ik knikte en volgde hem. Buiten nam hij plaats op zijn motor. Ik kwam achter hem zitten en sloeg mijn armen om zijn middel heen. We reden weg. We kwamen eindelijk aan bij een oud huis, in de tuin lagen houten planken. 'Goed. Jij pakt die vijf en ik pak de anderen.' Zei hij. Ik knikte en trok de planken weg. Ik voelde een vreselijke steek in mijn pols. 'Shit!' Riep ik terwijl ik mijn arm tussen de planken uithaalde mijn pols was open en er stroomde vers bloed uit. Ik keek om me heen en zag Daryl nergens. Ik pakte mijn pistool en trapte de deur van het huis in. Ik liep naar de keuken, pakte een theedoek en bond die om mijn pols heen. Ik keek rond in het huis en zag een Walker op me afkomen. Ik wou schieten maar mijn kogels waren op. 'Fuck.' Mompelde ik en ik ging opzoek naar mijn mes. Ik trok hem uit de schede en probeerde de Walker in het hoofd te steken. Het lukte, ik strompelde naar buiten en was vreselijk duizelig. De eerst witte theedoek was bloedrood. Ik keek naar de theedoek en viel flauw. 'Evy! Evy! Evy!' Hoorde ik iemand roepen. Ik opende mijn ogen en zag Carl. 'Hey.' Mompelde ik. 'Mijn god! Ik dacht serieus dat je dood was!' Riep hij uit. Ik schudde mijn hoofd. 'Wat gebeurde er Evy?' Vroeg Rick. 'Planken, scherp voorwerp, Walker.' Mompelde ik. 'Daryl had je net op tijd hierheen gebracht. Je had wel dood kunnen wezen!' Riep Rick. 'Ik leef nog.' Mompelde ik. 'Ja! En bedank Eugene daar maar voor.' Zei Rosita. 'Eugene?' Vroeg ik. 'Hij heeft je arm verbonden.' Zei ze. 'Oh. Nou bedankt. Eugene.' Mompelde ik.
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'