3.časť

1K 31 1
                                    

Prevrátila som sa na druhú stranu, a čakala som, že sa zrazím s Justinovím telom, ale jeho miesto bolo už teraz prázdne. Rozlepila som si pomaly oči a z diaľky som už počula zvuk tečúcej vody z kúpeľky. Ach, takže už viem kde je Justin. Pomyslela som si v sebe. Každým jedným pohybom ma viac bolelo moje telo.. Ani sa nečudujem, po tom čo som včera spravila. Hanbila som sa za seba.. A poriadne. A ked sa to ešte dozvie Mike a ostatní.. Nechcem si ani radšej pomyslieť, čo to bude. Po chvíľke ležania som sa ponaťahovala a potom som opatrne vstala. Stále som bola celá nahá, takže som sa zakrývala plachtou, pričom som zo zeme zbierala moje oblečenie, ktoré bolo po včerajšku všade rozhádzané. Obliekla som si svoje spodné prádlo, tričko som si pretiahla cez hlavu a na kraťasoch zapla zips a gombík. Rýchlo som na seba ešte hodila pohľad v zrkadle a rukami si troška prečesala vlasy a potom som sa rozhodla, že odídem.. Nechcela som sa už radšej stretávať s Justinom. Tečenie vody som ešte stále počula, takže sa kúpal. Opatrne som prešla k dverám, ešte som hodila posledný pohľad na jeho izbu a vyšla som von. Ako som prechádzala cez chodbu, ktorá viedla ku schodom, tak som započula nejaké hlasy. Do pekla! Len nech to nie sú jeho rodičia! Ronnie, vážne? Mafián, ako on, určite nebude bývať s rodičmi. Upokojilo ma moje podvedomie. Zahryzla som si do pery a potom som vstúpila na prvý schod. 

"Prepáč!" Ozval sa takmer okamžite nejaký chalan, ktorý ma skoro zrazil k zemi, ked som už bola na poslednom schode. Zvykla som si, že som občas neviditeľná. 

"To je.. to je v pohode." Vykoktala som sa. 

"Vlastne, ja som Ryan." Podal mi ruku a ja som si s ním zatriasla a trochu sa usmiala. Nebol škaredý.

"Veronica." Stále v rukách zvieral moju ruku a obaja sme sa po sebe pozerali, až do tej chvíle, kým nás neprerušilo odkašľanie. Okamžite som mu pustila ruku a otočila som sa smerom k miestu, kde som počula ten hlas. Justin stál na najvyššom schode, len v uteráku a oboch si nás premeriaval. Nevyzeral veľmi spokojne. 

"Justin, takže tu je s tebou." Zasmial sa Ryan. Justin mu venoval škaredý pohľad a zišiel až k nám. 

"Kde si mi to utiekla?" Zašepkal mi do ucha. Pritiahol si ma k sebe a zozadu ma objal. Nemusela som byť expert na to, aby som videla že to robí úplne naschával a snaží sa naznačiť jeho kamarátovi, že patrím len jemu a má si dať radšej odstup. "Myslel som si, že si zopakujeme včerajšok." Silno som ho lakťom buchla do hrude, za to čo povedal a on falošne začal zalapať po dychu. 

"To si si mohol odpustiť." Vyhŕkla som. 

"Nie je tajomstvo, to čo sme robili.." pritiahol si ma k sebe, predtým ako pokračoval. "..aj tak celý dom musel počuť, ako si kričala moje meno." V momente ako dohovoril, tak som ho surovo odstrčila od seba, až skoro zletel dole zo schodov. Zrýchlila som krok a chcela som z tohto prekliatého domu čo najskôr vypadnúť. Justin utekal za mnou a ešte predtým, ako som stihla otvoriť dvere, tak sa postavil predo mňa a zabránil mi v tom. 

"Uhni, dobre?!" Zvraštila som na neho obočie a ruky som si prekrížila na prsiach, aby som pôsobila čo najsebavedomejšie. Nech si ten debil nemyslí, že za to, že so mnou spal, tak to teraz môže každému vykecávať. 

"Upokoj sa babe, zveziem ťa domov." Usmial sa na mňa. 

"Bývam, pešo tak dve minúty od teba." Mám ťa Bieber, presne tam kde som chcela. Tento krát som sa na neho uškrnula ja. Chvíľku vyzeral, že nad niečím uvažuje a predtým, ako sa opäť ozval tak rýchlo pokrútil hlavou.

"Trošku sa povezieme." Povedal a dal mi pusu na líce. "Len počkaj, kým sa oblečiem." Ani som si neuvedomila, že je ešte stále len v uteráku. Otočil sa a rozbehol sa hore po schodoch. Očami som sa pozrela na zem, kde som našla pohodené moje botasky. Rýchlo som si ich obula a potom som si vylovila z vačku môj mobil, aby som sa mohla pozrieť, či ma náhodou niekto od včera nehľadal. Mike: Kde si? Ak ti Bieber niečo spravil, tak ho zabijem! Občas som naozaj rada, že mám takýchto úžasných kamarátov. Ale tentoraz som v poriadku. Odpísala som mu, že je všetko OK a akurát sa vrátil aj Justin. Obul si svoje supry a potom ma chytil za driek a viedol ma von z domu. Nasadli sme do jeho auta a Justin o pár sekúnd naštaroval. Zapla som si pás a zhlboka som sa nadýchla, predtým, ako som prehovorila. 

Everything has changedWhere stories live. Discover now