uhweuodashuodfusdfsbfbg!!! sprostý počítač mi vymazal túto časť, takže som ju musela napísať znova
Ronnie
Ked sa Fredo vrátil do tour busu, predtým ako veľmi nečakane vybehol von, ked Justin odišiel, tak sa tváril divne. Neviem čo mu bolo. Jeho tvár bola v obavách a tváril sa mrzuto. Prešiel okolo mňa, usadil sa naspäť na sedačku, kde aj sedel a potom do rúk vzal join stick. Sledovala som na veľkoplošnej obrazovke, ako naťukal v hre, ktorú sme predtým spolu hrali nový level a potom mi podal druhý join stick, ktorý ležal položený na stole.
"Fredo? Je ti niečo?" Opýtala som sa ho. Pokrútil hlavou a nespúšťal oči z obrazovky, asi toto by som mala robiť aj ja, pretože dokým som sa na neho pozerala, tak ma stihol predbehnúť, takže som teraz prehrávala. Uchmatla som do rúk ešte silnejšie join stick a snažila som sa ho opäť dobehnúť, aj ked sa mi v tom veľmi nedarilo. "Myslím, že dohrám s tebou tento level a potom sa pôjdem pomaly pripravovať na Justinov koncert.." povedala som. "Musím si umyť vlasy, lebo sa mi celé lepia od laku." Dodala som.
"Mm." Zamrmlal Fredo akurát, ked sa naša hra skončila, pretože Fredo nado mnou vyhral.
"Ty sa nejdeš prichystať?" Otočila som sa celým telom k nemu, aby som na neho videla.
"Myslíš, že by niekoho zabilo, ak by som dnes neprišiel na koncert?" Opýtal sa ma. Naznačila som, že netuším. "Úprimne vôbec sa mi tam nechce a dnes nejako nemám najlepšiu náladu."
"Podľa mňa nie. Ak mám povedať pravdu ani mne sa tam dvakrát nechce. Som sklamaná z toho, že dnes večer s Justinom nebudem sama. Tešila som sa na to, ale ako vidím teraz už veľa spoločných chvíl nebudeme mať. Len samé rozhovory, koncerty, niekedy mám taký pocit, že som spravila zle, ked som ho doslova dokopala k tomu, aby sa z neho stal opäť spevák. Je to nesprávne, že na toto myslím?" Spýtala som sa Freda.
"Nemyslím si Ronnie. Len si musíš zvyknúť na to, že to teraz nebude iné, ako ked ste boli len ty a Justin. Teraz má okolo seba veľkú kopu ľudí." Súcitne sa na mňa usmial. "Ale tak ked tu obaja zostaneme tak ideme hrať nie?" Okamžite sa mi po tvári roztiahol úsmev. Možno som raz s Fredom v tejto hre prehrala, ale teraz vyhrám! Hovorila som si v sebe a okamžite som začala hrať.
Justin
Skúška skončila pomerne rýchlo. Zopakoval som si choreografiu s tanečníkmi a zaspieval pár pesničiek, nie však všetky, pretože som si nechcel namáhať hlasívky pred koncertom. Vybehol som dole z pódia do back stageu a všimol som si, že skoro všetci z môjho tímu už prišli. Koncert mal začať približne za hodinu. Ešte mal ísť predskokan a medzitým púšťali dnu do haly.
Cez rad ľudí, ktorí prechádzali cez úzkú chodbu som uvidel vysokého Kennyho. Jasné, že vyčnieval z radu. Zrýchlil som krok a zozadu som sa mu zavesil na plecia. Poskočil a ked som z neho zoskočil a otočil sa ku mne, tak som na ňom videl, že sa ma zľakol.
"Ak to ešte raz urobíš, tak ťa zavesím na klinec a koncert si odpieváš tam." Vyhrážal sa mi, ale samozjreme so mnou len žartoval.
"Zľakol si sa čo?" Podpichoval som ho a dalej sa smial. "Kde je inak Ronnie? Nikde ju tu nevidím." Kenny sa na mňa pozrel, ako keby som sa neviem čo pýtal. "Nedošiel ešte tour bus so zvyškom ľudí?" Zas ten pohľad. Zavrčal som.
"Justin však tour bus stojí tam, kde aj stál celý deň. Nepriniesli sme ho pred halu."
"Ale kde potom je teraz Ronnie?" Osopil som ho.
"Neviem, so mnou neprišla." Odvrkol.
"A Fredo?" Akurát som si uvedomil, že jeho tu tiež nikde nevidím. Sakra! Vôbec tomuto nechápam. Obišiel som ho a rozhodol som sa, že si toto radšej vyrieším podľa seba. Volal som Ronnie aj Fredovi, ale ani jeden z nich mi to nezdvihol, takže som zavolal Liz, ktorá bola počas tour niečo ako chyžná. Starala sa o poriadok, varila.. Ona mi povedala, že Ronnie a Fredo sú stále v tour buse a hrajú vraj nejakú hru cez televízor. Nechápem! Čo má toto sakra znamenať? Môj koncert onedlho začína a môj najlepší kamarát a frajerka sa na mňa vykašlali..
DU LIEST GERADE
Everything has changed
RomantikÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...