39.časť

451 32 3
                                    

Ronnie

Moja tvár v momente zbledla, ked som oproti sebe uvidela sedieť v kresle Jaxona. Nie, nie, nie toto nemôže byť pravda. On sa tváril rovnako prekvapene, ako aj ja. Ked sa konečne spamätal, tak naznačil tým trom, čo ma sem dovliekli, aby odišli von a my sme zostali sami. Strašne ma boleli ruky od toho, ako ma ťahali, určite na nich budem mať zajtra modriny. 

"Vysvetlím ti to Ronnie." Jason vstal a chcel prejsť ku mne, ale roztvorila som pred seba svoje ruky, aby si to veľmi rýchlo rozmyslel. 

"Opovrhovali ste s Justinom za to že sa mieša v sračkách! Prestal spievať, tak ho vaši rodičia vykopli z domu a teraz? Ty, ich dokonalý syn, robí to ísté! Možno ešte aj horšie Jaxon, ako vôbec toto môžeš.." dalšie slová sa mi zasekli niekde v krku. 

"Pozri sa Ronn, nepochopíš to viem, ale skúsim ti to nejako vysvetliť." Rukami sa chytil vzadu za krk a potom pokračoval. "Zatiahli ma do toho a teraz neviem ako z toho von. Cez Vianoce som zavolal Justinovi, chcel som sa zachovať slušne a zaprijať mu veselé sviatky len preto, aby som na neho potom toto vytiahol. Teraz je dosť bohatý na to, aby mi pomohol. Lenže Justin vykríkol do telefónu tvoje meno a správal sa ako pojašený, takže som čakal, že ste sa spolu pohádali. Potom som sa dozvedel, že si sa pokúsila o samovraždu a Justin kvôli tomu prerušil celé svoje turné. Už mi bolo jasné, že na neho nemôžem vybehnúť s tým aby mi pomohol."

"Ale Jaxon mohol si! Jasné, že si mohol. Justin je tvoj brat a ak by si mu povedal, že máš problémy tak by ti určite pomohol." 

"Ronnie, nechápeš že je s tebou posadnutý? Odkedy si ho nechala tak sa čudujem, že vôbec dýcha. Dookola omiela, ako veľmi ťa miluje a ako veľmi ťa chce späť. Už každému z neho šibe."

"Toto si nechaj Jaxon, nemám v úmysle riešiť tu môj a Justinov vzťah."

"Máš pravdu prepáč. Ale aby som to dokončil.. Ked ma frajerka nechala tak som sa išiel zabaviť von. Skončil som s kamarátmi v jednom klube a poriadne som sa opil. Bol tam jeden chlap- Enzo bola jeho prezývka. Hral tam poker a ja kedže som bol opitý, tak som chcel hrať tiež. Mal som pri sebe väčšie množstvo peňazí a všetko som to obetoval do hry. Nikdy som predtým poker nehral, takže som nemal žiadnu šancu vyhrať. Po prvom kole som vypadol a Enzo mi navrhol, aby som to skúsil znova. Požičal mi svoje peniaze, tak som hral zas a zas som aj prehral. Chcel odo mňa naspäť 10-násobok toho, čo mi požičal za to, že som prehral jeho peniaze. Preto som teraz tu a robím čo odo mňa chce." 

"Jaxon, bože." Zavrčala som. "Ale ved tý traja čo ma sem priviedli tvrdili, že si ich šéf."

"Áno som, takto splácam svoj dlh, ale toto tiež dlho Ronnie nepotrvá. Enzo si niečo zmyslí a potom odo mňa znova bude pýtať peniaze, ak mu ich nedám tak ma zabije. S jedným to tak pred pár dňami urobil. Dokonca pred mojím očami, takže predpokladám, že to malo byť pre mňa upozornenie."

"Akú sumu peňazí mu dlžíš Jaxon?" Sama som sa bála jeho odpovedi. 

"Dlžím mu 2 milióny babiek." Až som sa musela rukami chytiť za ústa, ked to vyslovil. Jaxon nemá šancu, aby tieto peniaze v živote splatil. Bolo mi ho ľúto.. "Ale neboj sa, už som si vymyslel plán. Poznám jednu sexy kočku, ktorá má dosť bohatých rodičov. Ak k nej prejavým trochu náklonnosti tak mi určite pomôže." Uškrnul sa. 

"Nie Jaxon! Toto je nezmysel. Takto to nevyriešiš." 

"Ronnie, ak očakávaš že sa pôjdem sťažovať Justinovi, tak na to zabudni. Ked sa to dozvie tak ma veľmi rýchlo vyrazí z jeho domu."

"Jaxon ty ma vôbec nechápeš. Nechcem aby si išiel za Justinom." 

"Tak potom chceš, aby som išiel do banky a požičal si 2 milióny, alebo čo?" 

"Nie, nie a nie! Len ma už konečne nechaj dopovedať Jaxon. Môžem ti pomôcť. Ja viem hrať poker. Vyhrám naspäť peniaze, ktoré potrebuješ." Jaxon sa na mňa pozrel a potom sa začal smiať, ako pripečený. Nechápem čo bolo na tom také smiešne. Spýtavo som sa na neho pozrela. 

"Ronnie čokoľvek ti uverím, ale to že vieš hrať poker fakt nie. Si príliš slušná na to, aby si ho vedela hrať." Venoval mi presne taký istý drzý úsmev, aký zvykáva mať Justin. 

"Jaxon, len aby si vedel, ja nie som slušná odkedy som stretla tvojho brata." Zas sa smial. "Fakt som to myslela vážne." Pokračovala som. "Viem hrať poker. 

"Nedáva mi to zmysel." Pokrútil hlavou. "Kde si sa to vôbec naučila? To sa len tak nedá." 

"Presne tak, nedá sa to len tak." Súhlasila som s ním. "Naučil ma to otec. Vlastne odpozorovala som to aj sama. Každý piatok večer k nám prišli otcovi kolegovia a hrali u nás v obývačke poker. Mama väčšinou išla do spálne a pozerala tv alebo išla spať. Ja som sa však nudila, takže som sa pozerala na nich ako hrajú. Ked som bola väčšia a otec mi dovolil hrať, tak som občas dokonca porazila aj jeho kamarátov, ktorí boli fakt dobrí. Ked sme s partiou nemávali peniaze, tak sme sa občas poskladali a ja som išla hrať a z peňazí, ktoré som vyhrala sme išli na pizzu alebo tak." Jaxon sa na mňa neveriacky pozeral.

"Kto si a čo si urobila s tou slušnou Ronnie, akú mi môj brat opisoval." Teraz som sa zasmiala ja. V zápätí zazvonil Jaxonvi mobil. Vytiahol si ho z vačku a na tvári sa mu zjavil divný výraz, ked si prečítal kto mu volá. Hodil očkom na mňa a potom zdvihol. "Ona.. ona.. ona.. je u mňa." Vykoktal sa konečne. Okamžite som pochopila kto mu volá. "Dobre, ahoj." 

"Volal ti Justin však?! Načo si mu povedal, že som u teba?" Vybehla som na neho. 

"Upokoj sa! Bol zúfalý. Povedal mi, že ste sa pred nemocnicou, kde ťa prišiel čakať, aby ťa vzal domov pohádali a ty si niekam utiekla. Čakal, že prídeš domov, ale nie. Je strašne neskoro Ronnie a on viem že nemáš kam ísť len k nemu."

"Samozrejme, ved Bieber má v hrsti celý svet." Povedala som znechutene a rozhodila som rukami.

"Pozri, viem že sa na neho hneváš a máš na to plné právo, ale chod teraz k nemu domov. Vidíš čo sa ti dnes mohlo stať. Pre mňa za mňa sa potom odsťahuj, ale dnes chod spať k Justinovi. Prosím ťa Ronnie, tu vážne nemôžeš zostať." 

***

Ležala som v Justinovej posteli prikrytá až po uši a ticho som plakala. Zajtra odtiaľto musím vypadnúť, pretože neznesiem byť v Justinovej blízkosti! Neznesiem to, že ho stále ľúbim aj napriek tomu, čo urobil. Nechápem, ako môže byť moja láska k nemu tak silná..

Dvere pomaly zavŕzgali a ja som uvidela tieň tmavej postavy. Bol to Justin, a ja som sa tvárila, že spím. Nechcela som sa s ním rozprávať. Prešiel ku mne a prikryl mi ešte viac chrbát. Jeho dotyk ma pálil na celom mojom tele. 

"Ronnie, milujem ťa." Zašepkal. "Vôbec nechápem prečo som sa snažil hľadať niečo iné, ked som už všetko čo potrebujem našiel v tebe. Prepáč." Pobozkal ma do vlasov a vyšiel z izby. 

 Tak začali vianočné prázdniny :) Prajem vám dopredu Veselé Vianoce a bohatého ježiška :) Zajtra odchádzam do Viedne, tak ak by tam z vás niekto tiež išiel, tak sa možno stretneme :)

A dalšia vec, píšem novú story- So Undercover nájdete ju v mojom profile, tak ju bežte prečítať :)

Everything has changedWhere stories live. Discover now