"Nie som Ronnie.." Do pekla!
"Prepáč, len si sa podobala na jedno dievča. To je jedno." Ruku som nejako divne žmaril do éteru a potom som sa otočil na odchod. Zostal som tak veľmi sklamaný. Už som úplne tešil z toho, že som ju našiel. So sklopenou hlavou som sa vrátil k Fredovi a ruku som si potom položil ruku na strechu auta.
"Nebola to ona?" Ozval sa Fredo. Len som pokrútil hlavou a bol ticho. V hlave sa mi už začali prehrávať tie najhoršie scenáre. Bolo už neskoro a Ronnie bola vonku úplne sama. A čo ak sa jej niečo stane? Čo ak sa ju niekto pokúsi znásilniť, ako to povedala? Buchol som s rukou z celej sily do auta od nervov a neskutočne som začal nadávať. Bolo mi úplne jedno, že prebudím celú ulicu a zavolajú na mňa policajtov. Chcel som mať pri sebe len Ronnie. Nič iné. "Justin upokoj sa. Ideme ju hľadať dalej. Kde by mohla ešte byť?" V hlave som si začal prehrávať každé jedno miesto, kde by len mohla byť a vtedy ma napadlo miesto, na ktoré sme mali ísť hned.
"Divadlo!" Vykríkol som. Okamžite sme nasadli do auta a vyrazili tam. Popritom ako sme išli nočným Stratfordom, tak som premýšľal nad tým, že ja vlastne o Ronnie nič neviem. Viem, že je krásna a úprimná, že ma má rada, ale úplne normálne veci, ako napríklad, ktorý je jej obľúbený film, alebo jedlo.. to netuším.
"Justin tam je!" Vykríkol Fredo. Okamžite som prerušil všetky myšlienky, ktoré mi doteraz behali v hlave a aj napriek tomu, že ešte Fredo nezastavil úplne auto, tak ja som už otváral dvere. Ronnie sedela pri divadle, presne na tom istom mieste, kde som ju stretol prvý krát. Bežal som k nej a aj napriek tme, ktorá nás obklopovala, tak som si vedel predstaviť, ako prekvapene sa musela tváriť, ked ma uvidela.
"Ronnie.." Vyslovil som opatrne jej meno, ked som sa k nej blížil. Celá sa od zimi triasla, takže som si okamžite vyzliekol kožák a prehodil jej ho cez ramená. Neochotne, ale nakoniec ho prijala a celá sa do neho zababúšila. "Prepáč, že som bol debil." Povedal som.
"Nebol si Justin. Od začiatku som mala mať na rozume, že nebudeš patriť len mne. Ty nie si typ chalana, ktorý chce mať len jedno dievča."
"Ked to povieš ty, tak to znie ako by som bol nejaký kurevník."
"Ved aj si." Povedala a začala sa na plné hrdlo smiať. Vážne som ani ja neodolal tomu, aby som sa nerozosmial, tiež.
"Možno by som to dokázal zmeniť." Vyhŕkol som. Ani neviem, ako to zo mňa vyšlo. Ronnie sa mi pozrela do očí a ja som zrazu dostal strach. Vážne toto chcem? Sám som dobre vedel, že sú chvíle ked sa naozaj neudržím, a čo potom? Nedokázal by som zlomiť srdce takej babe, ako Ronnie.
"Čo zmeniť?" Opýtala sa.
"To že som.. kurevník." Zachechtal som sa.
"To ti Justin neuverím." Kútiky úst sa jej zdvíhali do úsmevu.
"Chceš počuť tajomstvo?" Na chvíľku sme obaja zostali ticho, takže som to pochopil tak, že môžem pokračovať. "V mojej izbe je práve baba, s ktorou teoreticky chodím a popritom odkedy odišla do LA, tak som ju podviedol s mnohými vrátane aj teba. Stála predo mnou len v uteráku a mohol som ju jebať koľko by som len chcel. Ale vieš čo som miesto toho spravil?" Okamžite jej vyletela hlava hore. "Utekal som ťa hľadať Ronnie." Dokončil som. Pozeral som sa na ňu a videl som, ako sa jej v očiach leskly malé slzy. Usmial som sa sám pre seba a obajl som ju. Ani na sekundu sa nebránila a okamžite si omotala ruky okolo môjho tela.
"Je mi jedno s koľkými si ešte začneš, ale ja ťa milujem Justin! Chcem byť s tebou a napriek všetkému navždy budem vdačná za to, že som išla za tebou." Ani som sa nestihol nazdať a Ronnie ma už bozkávala. Bože, toto sa mi asi len sníva. Po chvílke som sa odtiahol a ešte stále som videl v Ronnie očiach, ako sa usmieva.
ESTÁS LEYENDO
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...