("Samozrejme, ale aspoň raz by si mal povedať pravdu mojej kamarátke, pretože si nezaslúži, aby si ju takto dalej klamal, Justin." Povedala Eve.)
Justin
Ronnie bola s nervami v koncoch. Nezniesol som sa pozerať na to, že to bolo všetko kvôli mne. Neviem pochopiť, ako som mohol byť taký neopatrný a práve tričko som si musel zašpiniť od krvi. Ak by sa toto nestalo, tak by sa nikdy nemusela dozvedieť o tom, čo som urobil.. Zúfalo som zastonal a poťahal som sa za končeky vlasov.
"Môžeme o tom hovoriť osamote?" Otočil som sa k Ronnie. Tá prikývla a ani som sa nenazdal a ona už opúšťala izbu. Chcel som ísť za ňou, ale napadlo ma, že by som si rád niečo vyriešil s Eve. Ona sa nemá čo starať do mňa a do Ronnie. Počkal som, kým Ronnie zavrela dvere na izbe a potom som sa obrátil k Eve, ktorá zrejme nechápala, prečo som neišiel za Ronnie.
"Prečo nejdeš za ňou?" Opýtala sa ma.
"Pretože si s tebou potrebujem vyjasniť pár vecí." Nadvihla obočie. "Prestaň sa láskavo starať do mň a do Ronnie." Povedal som vážne.
"Naozaj chceš toto? Ved ju po celý čas len klameš Justin! Robíš z nej tú najväčšiu kravu na svete, preboha! Ona obetovala kvôli tebe všetko! Vieš o tom, že jej otec s ňou už pravdepodobne neprehovorí za to, že sa s tebou teraz vyparila? Nedokážem uveriť tomu, že ty si ten Justin o ktorom celé roky rozprávala a opakovala, ako veľmi ho miluje. Ty si ju vôbec nevážíš." Veľmi som sa po jej slovách nahneval. Možno mala pravdu, ale ja som to nezniesol počúvať. Nikdy mi nešlo o to, aby som dojebal Ronnie život. Práve naopak! Ked som si uvedomil, že to dievča, ktoré sa do mňa zúfalo zaľúbilo, ľúbim aj ja, tak som chcel aby bola moja. Nikoho iného len moja. Prešiel som k Eve a schmatol som ju za rameno, nie však príliš silno, aby som jej neublížil. Chcel som ju len postrašiť.
"Teraz ma dobre počúvaj," otočil som si ju k sebe, aby sa mi pozerala do očí. "..to čo sa deje medzi mnou a Ronnie, je len naša vec. Nepleť sa do toho, rozumela si?!" Trhol som s ňou a potom som ju pustil. Celá bola červená a klepala sa. Otočil som k dverám a potom opustil izbu. Ked som vošiel do tej druhej, tak Ronnie sedela na posteli a celá jej tvár bola čierna od roztečenej špirály a očnej ceruzky. Nebol to najlepší pocit vedieť, že kvôli mne je teraz takto zničená.
"Povieš mi konečne už pravdu?" Opýtala sa dosť chladním tónom Ronnie a ukázala na tričko, ktoré ležalo na zemi. Medzitým, ako som tu nebol tak sa prezliekla, ani sa jej nečudujem.
"Ronnie.. viem ti to vysvetliť." Snažil som sa ju upokojiť.
"Tak do toho! Čakám na odpoved." Rozhodila rukami. "Aspoň raz v živote by si mohol byť konečne úprimný Justin. Viem veľmi dobre, že ked si tu ráno nebol, tak to bolo práve preto, že si si išiel niečo vybaviť a to niečo súvisí aj s tvojím tričkom. A to, že si sa celý večer hral na úžasného frajera, ktorý zoberie svoju frajerku na večeru, tak to bol len tiež súčasť tvojho plánu, aby si odpústal moju pozornosť." Wow. Nikdy som si nemyslel, že Ronnie dokáže odhaliť všetko, čo som dnes spravil. Musím unať, že moja baba je skutočne hlavička.
"Urobil som niečo, čo sa ti určite nebude páčiť." Povedal som potichu a sklonil som si hlavu. Sledoval som tmavé parkety a tým som sa snažil odpútať pozornosť od všetkého čo ma teraz čakalo. Viem, že Ronnie bude nahnevaná, ked zistí že čo som spravil. Niekde hlboko v sebe som dúfal, že ak si to budem naozaj prijať, tak Ronnie zabudne na to, čo sa pred pár hodinami stalo, bola to však blbosť. Zázraky sa nedejú, hlavne nie v mojom prípade.
"Povedz to už konečne." Zavrčala Ronnie. Zbytočne som sa to snažil naťahovať, raz by som jej to tak či tak musel povedať..
"Máš pravdu, išiel som ráno za niekým konkrétnym." Začal som. "Ronnie, musel som to ukončiť, pochop. Všetko čo sa v poslednom čase dialo, mi už začínalo prerastať cez hlavu. Iné východisko som aj tak nemal."
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...