31.časť

577 23 3
                                    

Ronnie

Všetko na čo som v tej chvíli myslela, bolo aby súhlasil. Aby aspoň pokýval hlavou alebo povedal prosté áno. A on to spravil. Bolo to tiché, no zrozumitelné. Neviem, či sa do neho dostali nejakí démoni, ale Justin jednoducho súhlasil. Možno sa mu v hlave vynoril pocit, aké úžasné to bolo, ked mohol všetkým spievať. Scooterovi sa okamžite rozniesol úsmev na tvári. Rýchlym krokom prešiel k Justinovi a bratsky ho objal. Tešila som sa z ich oboch, no vtedy som ešte netušila, že to čo sa na začiatku zdalo byť, ako super nápad, nemusí dopadnúť práve najlepšie.. alebo áno?

*O dva mesiace neskôr*

Justin vládol svetom, aspoň tak by som to nazvala. Spustila sa obrovská Bieber horúčka a na Zemi pomaly nebol človek, ktorý by ho nemal rád. Za neskutočne krátky čas naspieval album, všetky pesničky z neho mal Scooter odložené, boli to práve tie na ktoré sa Justin pred rokmi vykašľal. Prišlo na odovzdávanie cien. Justin sedel v prvom rade so mnou a so Scooterom. Ten mu opakoval, že aj ked nevyhrá, nemá prečo zúfať. Justin však vedel, že on vyhrá. A bolo to aj tak. Vyhral cenu za najrýchlejšie predanú pesničku na iTunes (Baby), cenu za najrýchlejšie obľúbeného speváka na celom svete a ponuku, že ak vypredá Madison Square Garden, tak v ňom bude mať koncert. Nikdy v živote som nepočula o žiadnom spevákovi, ktorý by uspel v hudobnom biznise tak rýchlo ako Justin. Nikto sa nedozvedel, akú minulosť má za sebou, to ho aspoň upokojovalo. 

"Ronnie, podáš mi uterák?" Prebrala som sa zo spomínania posledných mesiacov, ked sa Justin vrátil z pódia. Akurát jeden z jeho tímu, ktorý si stihol vybudovať, išiel nájsť one less lonely girl. Vymyslel to Scooter. Toto bol prvý Justinov koncert, odštartoval tu v Stratforde a práve teraz sa hľadalo dievča, ktoré si Justin vezme na pódium a bude spievať len jej. Ticho som tomu dievčaťu závidela, aj ked som vedela, že Justin je len môj. Teraz ho chceli tisícky dievčat na celom svete, takže som mohla byť právom žiarlivá.

"Si nervózny?" Opýtala som sa ho a sledovala som, ako si utiera kvapky potu z jeho čela, medzitým ho už jedna zo stylistiek začala púdrovať. 

"Ani nie, mal by som byť?" Žiarivo sa na mňa usmial.

"No, za chvíľku si vezmeš jedno dievča na pódiu a.." stíchla som. Bože, nechápem načo vôbec hovorím tieto hlúposti. Otočila som sa, aby si Justin nemohol všimnúť, že som nervózna. 

"Justin máš 30 sekúnd, musíš sa vrátiť na pódium." Ozval sa jeden z réžie. Och, chvála bohu. Toto ma v tejto chvíli naozaj zachránilo.

"Zlatko uvidíme sa o pol hodinu." Stihol mi povedať a potom vybehol na javisko. Fredo bol po celý čas s nami, takže som sa tu aspoň nenudila. Každý, koho si Justin vybral do svojho tímu bol svojím spôsobom úžasný. Z každým z nich som sa mala o čom porozprávať. Či to bol Scooter, Fredo, tanečníci, žena ktorá s ním pracovala na jeho hlase, stylisti ktorí mu robili make-up, hairstylisti ktorý mu robili vlasy, alebo Simone ktorá mala na starosti Justinové oblečenie. Ona bola vlastne Scooterová neter. Bola v mojom veku, takže som si s ňou rozumela.

"Ronn, pod so mnou." Strhol ma Fredo. Ani som netušila, že kam idem, ale nasledovala som ho. Zrazu som sa ocitla na pódiu pred stovkami jačiacích dievčat. Bože, srdce mi bilo už niekde v hrdle a bála som sa že mi nebodaj vyskočí. Celá som sa triasla a mala som pocit, ako by som sa práve zavŕtala do zeme, na ktorej som stála. Justin celý v bielom sa pomalým krokom blížil ku mne. Ked už bol skoro pri mne, tak si vystrel ruku, na ktorej mal bielu rukavicu a naznačoval mi, aby som mu ju prijala. Ked som už držala jeho ruku, tak som sa trošku upokojila. Prešiel so mnou k stoličke, ktorú mal pripravenú v strede pódia a posadil ma na ňu. Bože, netuším čo skúša..

Everything has changedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora