Ronnie
Akurát, ked som sa už blížila ku schodom, tak som započula, ako sa chalani medzi sebou rozprávajú v obývačke. Vdaka bohu, že som s Justinom išla pred chvíľkou do jeho izby.. Pomyslela som i v sebe. Hlavu som trošku vystrčila dole, aby som ich lepšie počula, ale popritom som mala strach, že Justin čoskoro vyjde z jeho izby, aby ma mohol dobehnúť.
"Niektorý od Wesleya za chvíľu prídu." Povedal Jerry, čo úplne zaujalo moju pozornosť. Skoro som už ani nedýchala, len aby som počula, čo im povie. Viem, že ma do toho nebolo nič, ako to aj Fredo povedal, ale tu išlo o Justinov život, ktorý sa tentokrát dojebal kvôli mne. "Viete kde je teraz Justin?" Opýtal sa ostatných Jerry.
"Pravdepodobne si užíva v jeho izbe s Ronnie." Zasmial sa Fredo. Prišlo mi to úplne hlúpe.. Nadýchla som sa a pomaly som zišla dole zo schodov, čo zaujalo všetkých pozornosť.
"Ja už idem domov, tak ahojte." Snažila som sa tváriť, ako keby bolo všetko v poriadku, aj ked to tak nebolo, no v hlave sa mi zrodil veľmi nebezpečný plán. Vyšla som pred bránku ich domu a schovaná za autobusovú zastávku som čakala, až prídu. Bola mi zima a prsty mi na rukách už doslova zamŕzali, lebo som nemala ani rukavice, ale aj tak som to vydržala. Zrazu zastavil pred domom čierny Range Rover, presne taký, aké vlastnil aj Justin. Z auta vystúpili traja muži, ktorí boli celí v čiernom a na hlave mali kukli. Potom však zo zadu vystúpil ešte jeden človek. Nezdalo sa mi moc, že to je chlap, ale ked si napravovala kuklu, tak jej vyletel prameň blond vlasov, takže mi bolo jasné, že s nimi ide aj nejaké dievča. Tí muži sa medzi sebou niečo ešte dohadovali, takže toto bola presne príležitosť pre mňa. Nohou som kopla do búdky v ktorej som stála, čo vyvolalo hluk, takže sa všetci pozreli smerom ku mne.
"Chod sa tam pozrieť." Ukázal jeden z tých mužov mojim smerom. To dievča sa vybralo smerom ku mne. Presne toto som chcela! Oprela som sa o búdku, aby ma nemohla zbadať a ked bola už blízko mňa, tak som jej z celej sily buchla do hlavy umelú fľašu, ktorú som našla na zemi. "Je všetko v poriadku?" Zakričal jeden z tých mužov, asi počul ten úder.
"Áno, hned prídem." Snažila som sa napodobniť jej hlas, čo sa mi zrejme aj podarilo. Skontrolovala som jej tep, ale našťastie žila. O chvíľku bude hore. Pomyslela som si v sebe. Rýchlo som si začala vyzliekať moje oblečenie a potom aj z nej to jej. Dala som si jej čierne nohavice, čierne tričko a neprestreľnú vestu, ktorú mala na sebe a nakoniec nasledovala kukla. Dala som jej ju dole z hlavy a musím sa priznať, že som zostala v šoku. Toto by ma nikdy v živote nenapadlo. Vanessa?! Moje sánka klesla dosť hlboko pod zem, ale musela som sa ponáhľať, takže toto budem musieť predýchať neskôr. Dala som na ňu moje šaty a ja som si dala ešte rýchlo na hlavu jej kuklu a išla som k tým mužom..
"Trvalo ti to." Zamrmlal jeden z nich, ked som sa spolu s nimi blížila k dverám Justinovho domu.
"Len som kontrolovala, či je všetko v poriadku, či tu nie je náhodou niekto nechcený." Zamrmlala som. Bože, len nech ma neodhalia, lebo potom budem mŕtva. Vôbec som nevedela rozoznať tých mužov, pretože všetci traja vyzerali rovnako, takže opäť jeden z nich zabúchal na dvere a čakal až niekto príde otvoriť. Zostala som dosť prekvapená, ked som uvidela práve Justina.
"Bieber, už si sa pripravil na svoju smrť? Pretože tá onedlho nastane." Skoro som sa zadrhla pri jeho slovách.
"Len aby ste nezomreli všetci štyria hned ako vôjdete do môjho domu." Zasmial sa Justin. Zrejme si z toho veľkú hlavu nerobil, no ja áno. Justin, nikoho nezabíjaj! Bože, ved to som ja Ronnie. Hovorila som si v sebe. Išli sme sa posadiť na sedačku, kde boli aj ostatní chalani a začali sa medzi sebou rozprávať..
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...