34.časť

511 19 3
                                    

Justin

Urobili sme si ešte okrúžnu jazdu, aby sme nikde nestretli nikoho z tých policajtov, čo náš naháňali a potom sme sa vrátili na miesto, kde stál tour bus. Medzitým som už počul z rádia, ako moderátori začali riešiť čo som urobil. Naozaj nechápem, ako sa vie všetko tak rýchlo dostať do médií. Teraz ma však napadlo, že Ronnie už pravdepodbne všetko vie tiež..

Vošiel som potichu dnu, lebo som si už myslel že možno spí a navyše som nechcel, aby zistila že som už doma. Lenže ona sedela s Fredom na sedačke, čakala ma.. Obrátila sa ku mne a venovala mi zmätený pohľad.

"Ronnie," zamrmlal som.

"Nemusíš nič hovoriť všetko som videla-" prerušil som ju.

"Môžem ti to vysvetliť." Skočil som jej do reči.

"Nie Justin, nechaj nech dopoviem čo som chcela. Viem, že si mi nechcel zle." Zostal som úplne zmätení. Ja vôbec nechápem o čo teraz Ronnie ide. "Ja viem, že máš rád veci ako je sprejovanie a ked si na to dostal príležitosť a chcel si ísť sprejovať, tak si išiel. Je normálne, že si sa chcel ísť odreagovať. A nehnevám sa Justin." Ak by sa to dalo, tak by som si teraz na pár hodín vpálil guľku do hlavy, pretože toto ma dorazilo. Ronnie sa na mňa nehnevá? Práve tohto som sa najviac bál. Že sa kvôli tomuto pohádame a zas sa všetko dosere. No práve naopak, ona to zobrala úplne v pohode.

"Ronnie, ty si úžasná." Usmial som sa na ňu. Prešiel som k nej a dal som jej pusu na temeno hlavy. "Myslím si, že z dnešného dňa už asi stačilo, ideme si ľahnúť?" Pozrel som sa jej do očí. Prikývla.

"Ronnie!" Ozvalo sa za nami. Na Simone som úplne zabudol. Ronnie sa mi vymanila zo zovretia, pretože som ju držal okolo pása a otočila sa k Simone. 

"Áno?"

"Ja tiež nechcem, aby si sa na mňa hnevala za to, že som Justina vzala sprejovať."

"Nie Simone, kdeže. Ja sa na Justina ani na teba vôbec nehnevám. Práveže som ti vdačná za to, že si ho z tohto blázinca aspoň na chvíľku vytiahla. Ved sa na neho pozri, úplne sa mu zmenila farba, už nie je taký vystresovaný ako bol posledné dni." 

"Díky Ronnie,si super." Usmiala sa na ňu. "Čo by si povedala na to, ak by sme zajtra skočili do obchodného centra? Samozrejme ak by mi to šéfko dovolil." Obrátila sa ku mne. Nie, nie, nie, nechcem aby Ronnie išla s touto mrchou von!

"Rada pôjdem!" Povedala Ronnie šťastne. "Neboj sa, Justin ťa na poobedie uvoľní." Ronnie sa ku mne priklonila a pobozkala ma na ústa. 

"Tak sa zajtra uvidíme." Otočil som sa na odchod a chytil Ronnie za ruku a potiahol so sebou do izby. Toto sa mi prestáva páčiť. Nechcem, aby Ronnie a Simone išli niekam spolu samé! Bojím sa, že Ronnie niečo natára do hlavy. Ak by jej dokonca povedala, že som s ňou niečo mal, tak by všetko zničila. Nemôžem dovoliť aby spolu išli zajtra von!

***

Ronnie

Obliekla som sa a ešte som na seba nastriekala someday, predtým ako som sa chystala odísť z izby, ale Justin ma zastavil. Oprel ma o stenu a začal ma vášnivo bozkávať po perách. Jazykom vnikol do mojich úst a stále sa viac tlačil na mňa.

"Jus-tin." Nedovolil mi ani rozprávať, pretože ma ustavične bozkával. 

"Nechod nikam, kašli na Simone, no tak Ronnie. Mohli by sme si zopakovať včerajšok." Drzo sa na mňa usmial. 

"Na to zabudni." Odtlačila som ho od seba. "Justin tebe nestačilo? Ja sa divím, že som sa dnes dokázala postaviť na nohy po tom, čo si so mnou včera vyvádzal." Spomenula som si, ako sme sa včera milovali..

Everything has changedWhere stories live. Discover now