2.časť

998 35 1
                                    

Každá, každučká časť môjho tela sa triasla popritom, ako sa ma dotýkal. Nikdy som nič podobné nezažila, a to som si vôbec nemyslela, že dnes bude práve ten deň, ked toto zažijem. Rukou si odhrnul moje dlhé vlasy a nechal ich voľne spustené na pravej strane. Postavil sa za mňa a ja som sa už ledva dokázala udržať na mieste. Opäť mi dal preč vlasy, ktoré mu ešte zavadzali a potom sa perami pomaly dotkol môjho krku. Toto mi robí naschvál? Lebo mám taký pocit, že onedlho z neho odpadnem.

Otočila som sa a v tom momente sa jeho pery odtrhli od môjho krku. Pozrela som sa na neho, no nezmohla som sa žiadneho slova. Využil to, a pobozkal ma. Žiadny jemný a pokojný bozk, ktorý si obaja  užívajú, naopak. Bol to bozk, ktorý mi jasne naznačoval, že chce viac. Oveľa viac. To však už aj sám povedal. Prvý krát som ho pobozkala aj ja. Dnešný večer chcem zabudnúť všetky moje problémy. Pomyslela som si v sebe. Ruky som si omotala okolo jeho krku a pritiahla si ho ešte viac k sebe. Justinove ruky schádzali dole na môj zadok a cez riflové kraťase, ktoré som mala na sebe sa dostával rukami až k mojím nohavičkám. Zachvela som sa a trošku som podskočila, pretože predtým sa ma ešte nikdy v živote na tom mieste, nikto nedotkol.

Pobozkal ma zas na ústa a mierne zatlačil na moje boky, čiže mi naznačoval, aby som sa posunula k posteli. Robila som presne to čo odo mňa chcel, ľahla som si na posteľ, no ešte stále som sa jednou rukou podopierala, aby som neležala. Justin zanechával malé bozky na mojom ramene a ja som si hrýzla do úst, aby som náhodou zo seba nevypustila žiaden ston, ktorý by mohol počuť.

"Strašne ťa chcem, Ronnie." Zašepkal mi do ucha a začal ho trošku hrýzť.

"Justin ja-" Prerušil ma. 

"Pšt, ja viem." Nie ty nevieš. Povedala som si v sebe, ale nedokázala som sa mu ubrániť. Zatlačil ma na posteľ, moja ruka s ktorou som sa držala povolila, takže som teraz už úplne ležala a on sa nakláňal nado mnou. Rukou zašiel pod moje tričko, ktoré opatrne začal vyťahovať, čím odhalil moje brucho. Potiahol ma mierne hore, aby mi ho mohol vyzliecť a potom ma opäť potlačil späť.

"Budeš si to užívať, uvidíš. Ani som netušil že dnes budem mať takú dobrú návštevu." Rozprával, pričom ma bozkával na priehlbinke medzi prsiami. Musela som sa rukou držať plachty, pretože to čo sa odohrávalo v mojom vnútri, som ešte nikdy v živote necítila. 

"Ne.." vzdychla som. "..nepríde nikto dnu?" Opýtala som sa ho, predtým, ako som opäť nabrala dych do mojich pľúc, ktorý sa posledné minúty veľmi rýchlo strácal. 

"Neboj sa zlakto." Pobozkal ma na nos a pokračoval v tom, čo začal. Pocítila som, ako sa prstami dotkol môjho rozkroku z čoho som si nohy automaticky pritiahla viac k sebe a on sa na to rozosmial.  Palcom a ukazovákom sa dotkol gombíka, ktorý rýchlo otvoril a potom mi stiahol zips. Jednu rukou posunul pod môj chrbát a nadvihol ma aby mi mohol dať dole nohavice. Ležala som pod ním len v spodnom prádle a začíala som sa cítiť trápne. 

"Už sa neviem dočkať, až budem v tebe." Vyvalila som na neho oči a on osa btrel o môj rozkrok s jeho kamarátom, ktorý bol už dosť veľký. Bože, Mike mal pravdu, načo som sem chodila..

"Ja len že.." Habkala som. "Vieš ja.." Vážne mu to mám povedať? Celá som sa už aj teraz musela určite červenať. 

"Nemyslel som si, že budem prvý." Uškrnul sa. "Ale aspoň budeš vedieť, s kým to bolo najlepšie, pretože s nikým iným, ako teraz so mnou, to už lepšie nebude." Teraz som chcela vážne umrieť od hanbi. Čo do pekla hovorí? On vážne nemá žiadnu hanbu ani nič? "Môžeš mi pomôcť?" Nechápavo som sa na neho pozerala, až kým nepriložil moje ruky k lemu jeho nohavíc. Tričko už nemal na sebe takže to išlo rýchlejšie, než som čakala. Obaja v spodnom prádle sme zízali na seba a ja som už bola taká červená, že som čakala, kedy konečne vybuchnem. Justin si zasunul ruku za môj chrbát a opatrne mi rozopol podprsenku, ktorá letela na zem. Fajn, takto som ešte pred nikým nebola. Pokrútila som hlavou a prijala som si aby už bolo po všetkom..

Aké to bolo? Neviem, nemám to s čím porovnať, ale nevravím, že by to bolo niečo zlé. Bože! Čo to vravím. Spala som s chalanom, s ktorým som sa teoreticky nerozprávala ani päť minút. Hlavu som si silno tlačila do vankúša a snažila som sa nemyslieť na nič z toho, čo sa dnes stalo.

"Dám si sprchu, pridáš sa?" Opýtal sa Justin, ktorý sa už postavil z postele. Neveriacky som pokrútila hlavou a venovala mu škaredý pohľad.. "Fajn, len som sa pýtal." Na obranu si vystrel ruky pred seba. Justin o pár sekúnd zmizol za dverami jeho kúpelky, ako sa to stalo aj pred asi hodinou. Opäť som si položia hlavou na vankúš a oči som silno tlčila k sebe. Prebrala som sa až na niečí dotyk. Čiže Justinov. Okamžite som sa strhla a otočila sa smerom k nemu. "Čo je? Ešte pred chvíľou ti nevadilo, že som sa ťa dotýkal." Ach, ten jeho nechutný úškrn!

"Ja len chcem spať."

"Môžeš." Venoval mi úsmev.

"Ale.. ale.. ty tu chceš zostať?" Zaskočene som sa ho opýtala.

"A čo si si myslela? Ak sa dobre pamätám, tak toto je moja posteľ." Jasné, toto som mohla čakať. Vytočila som sa od neho a on ma objal okolo pása, z čoho som sa opä zachvela. 

Prešla asi pol hodina, obaja sme sa snažili zaspať, takže sme boli ticho, Justinova ruka ma stále objímala okolo môjho tela a mne sa pred očami vybavilo, to čo povedala poobede Nicola. Nechcela som to robiť, ale nedalo mi, aby som sa ho na to neopýtala.

"Justin?" Pocítila som, ako sa pomrvil a potom o chvíľku si ma otočil k sebe. 

"Áno?" Usmial sa, jeho hlas znel ospalo, ale bolo to aj tak sexy. Bože, čo to rozprávam!

"Môžem sa ťa na niečo opýtať?" Na chvíľku som sa mu pozrela do očí, ale v zápästí som odvrátila zrak, aby si to nevšimol.

"Pýtaj sa Veronica." Uškrnul sa,opäť!

"Ty si spal aj s Nicolou, však?" Zvraštil obočie a neodpovedal na moju otázku. "Spal si s ňou?" Opäť som sa ho na to opýtala. Nechápem, čo mu robilo problém, aby mi to povedal. 

"Myslíš Nicolu, ako tvoju kamarátku Nicolu?"

"Bože! A koho iného by som mohla myslieť?" Buchla som rukou po plachte. 

"Prečo sa ma na to pýtaš?"

"Prečo mi na to jednoducho nemôžeš odpovedať?" Teiž som použila otázku. 

"Spal." Nemalo ma to vôbec trápiť, pretože Justin bol len jednonocová záležitosť, aj ked ja som nič takéto predtým neurobila. Nemala som kde spať, tak som sa s ním vyspala, aby som u neho mohla zostať. To znie ako z nejakého filmu, ale bohužial to je skutočnosť.

"Aha." Na nič iné som sa nezmohla.

"Vadí ti to?" Zasmial sa a priklonil sa bližšie ku mne, takže jeho tvár bola len pár centimetrov od mojej.

"Malo by?" Opýtala som sa hnusne. 

"Ja neviem povedz mi to ty."

"Dnes som si vypočula, akú úžasnú noc včera zažila. Zjavne to muselo byť s tebou." 

"Takže tvrdila, že som bol úžasný?" Toto vážne nemusel!

"Mal by si sa jej opýtať sám." Vytočila som sa od neho a práve teraz som si prijala, aby som sa dokázala teleportovať, alebo také niečo.. Ale to sa mi nepodarilo. 

"Ty žiarliš." Zašepkal a objal ma zozadu.

"Tebe šibe." Strčila som do neho, takže ma našťastie prestal objímať. 

"Bude lepšie ak si teraz pospíme. Po tom čo sa stalo." Zasmial sa na plné hrdlo. "Pekne sa vyspi, Veronica."

Čo si zatiaľ myslíte? Páči sa vám to? Justin je svinňa :D :D

Everything has changedWhere stories live. Discover now