"Čo sa tu do pekla deje?!" Započula som Justinov hlas, ktorý doslova na nás zareval...
Tak rýchlo som sa odsunula od Ryana, až som bokom vrazila o operadlo lavičky, čo ma veľmi zabolelo. Chytila som sa za bok a pomaly som otočila hlavu k Justinovi. "Justin.." vzdychla som jeho meno.
"Ronn?" Povedal Justin prekvapene skratku môjho mena. "Ja som ani netušil, že fajčíš." Skoro ma porazilo, ked ten krik spravil len kvôli tomuto. Takže to znamená, že si Justin nevšimol to, o čo sa pokúšal práve teraz Ryan.
"Tak už to vieš." Povedala som s úlavou v hlase a rýchlo som sa postavila vedľa neho. "Ideme dnu, alebo čo bude? Rada by som sa vybalila." Justin prikývol a išiel dnu spolu so mnou. Ešte predtým, ako som vošla, tak som stihla zazrieť Ryanov pohľad, ktorý mi jasne hovoril, že toto ešte dokončíme. Nemyslím si však, že je dobrý nápad, ak Ryanovi dovolím, aby sa o niečo pokúšal. S Justinom sme prešli okolo obývačky, kde zvyšní chalani kukali futbal a potom sme vyšli hore po schodoch.
"Ronnie pozri, máme jednu izbu, ktorá mala byť hosťovská, alebo niečo také, ale nie je dokončená, neni tam ani nábytok, takže dovtedy budeš v mojej, kým ju nedám nejako dokopy, dobre?"
"Justin nemusíš si kvôli tomu robiť starosti." Vzdychla som.
"Ale ja si ich robiť budem." Uškrnul sa a potlačil ma do jeho izby. "Na dnes som niečo vymyslel, bude sa ti to páčiť." Nechápavo som sa na neho pozrela a on potom otvoril dvere na jeho kúpeľke. Zapchal štuplík na vani a pustil vodu, ktorú skotroloval rukou, či nie je príliš horúca. Potom vzal rôzne voňavé oleje a nalial ich do vane. Vôbec by som nečakala, že by chlapec mal podobné veci. Stála som opretá o zárubňu dverí a čakala som, čo sa bude diať, aj ked mi to už tak trochu bolo jasné. Ked Justin všetko dokončil, tak sa otočil ku mne a vystrel pred seba ruku, s čím mi naznačoval, aby som mu ju prijala. Urobila som to a s pár krokmi prešla k nemu. Dal mi malú pusu a potom sa trošku posunul dalej a začal sa vyzliekať. Ked už mal na sebe len boxerky, tak prešiel opäť ku mne a začal vyzliekať aj mňa.. Nikdy som nič podobné nerobila a úprimne mi to prišlo trošku zvláštne, no aj napriek tomu som to chcela.. Rukami sa dotýkal môjho zadku, ktorý stáčal a ja som sa prisala na jeho pery. "Pomaly.." šepol do bozku. "..máme kopu času." Dodal. O pár sekúnd sme boli obaja vo vani a ja som sa držala za prsia, pretože mi bolo divné, že som tam vedľa neho sedela nahá. "Ronnie, daj tie ruky dolu, ved som ťa už aj tak videl nahú." Zamrmlal Justin. Pomaly som pustila ruky k telu a on sa uškrnul. Nalial si na ruku sprchový gél a opatrne ho začal masírovať do mojich pŕs a brucha z čoho som začala na plné hrdlo stonať.
"Justin.." Stonala som jeho meno. Opäť si priložil ruku na moje prsia a začal ich stláčať. Jednu posúval dole po mojom stehne a v zápätí som pocítila, ako si ma obkročmo potiahol na seba. Teraz som mala pred sebou presne to čo povedal Ryan.
"Babe, umy ma." Urobila som presne to čo chcel, rukami so sa dotýkala jeho tehličiek na bruchu, až kým nás neprerušil Fredov hlas.
"Justin!" Zakričal. "Justin, si tam?" Justin miesto toho, aby mu odpovedal, tak ma začal znovu bozkávať na krku a rukami behal všade po mojom tele.
"Odpovedz mu." Povedala som.
"Justin! Sorry, že ruším, ale je to dôležité, no tak chlape, musíš prísť dole." Kričal Fredo.
"Chod do čerta! Nedokážeš pochopiť, že mám svoju chvíľku?" Zakričal mu Justin.
"Do piče Justin, pod dole!!" Vykríkol nazúrene a ešte predtým, ako by Justin stihol namietať, tak som počula, ako silno zabuchol dvere. Zosunula som sa z Justina a vyšla z vane rovnako, ako aj on. Vzala som si z radiátora suchý uterák a omotala som si ho okolo môjho tela.
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...