Zistila som, že Justinov brat je celkom v fajn, aj napriek tomu, že sa mi na prvý pohľad tak nezdal. Je to obrovský sukničkár, ale to majú zrejme v rodine, takže to beriem ako normálnu vec. Veľa sme sa s ním nasmiali a ked som počúvala, ako rozprával príhody s Justinom, tak som sa po celý čas musela smiať. Normálne ľutujem, že som Justina nespoznala skôr. Tá jeho frajerka, mimochodom sa volá Shay, bola tiež v pohode. Je to milá baba, troška sa hrá na barbinu, ale ak by som mala jej postavu, tak myslím, že by som robila to isté. Robím si len srandu, nikdy by som nechcela byť barbina.
"A ešte jednu! Už len poslednú, no tak Justin!" Naliehal na neho Jaxon, ked Justin strkal pred jeho ústa svoju ruku, aby umčal Jaxona, ten sa chystal povedať dalšiu príhodu, s ktorou sa snažil strápniť Justina, čo samozrejme on nemohol dovoliť.
"Justin, nechaj ho." Zasmiala som sa. "Chcem to počuť." Justin sa na sekundu pozrel na mňa a venoval mi zmätený pohľad, predtým ako pustil svoju ruku z Jaxonových úst.
"Takže, bolo to ešte vtedy ked Justin býval doma s nami. Strašne sa mu páčila jedna baba a pozval ju k nám domov, samozrejme vtedy, ked rodičia a ani ja sme neboli doma." Justinovi zrejme došlo o ktorú príhodu ide, pretože už teraz, ako začal rozprávať Jaxon, tak si strkal od hanbi ruky pred tvár. "Lenže ja som vedel, že sa toto chystá urobiť." Zasmial sa Jaxon. "Mal som mať tréning a mama bola v práci, zavolal som jej a povedal, že mi je zle a chcem aby prišla pre mňa. Samozrejme nič mi nebolo, len som chce ísť naschvál domov, aby sme Justinovi prerušili to jeho veľkolepé rande."
"Vedel! Vedel som to!" Buchol Justin po stole, samozrejme len zo srandy. "Mne bolo od začiatku jasné, že ti nebolo zle, pretože asi hodinu na to si zjedol asi tri rezne, čo spravila mama."
"Samozrejme braček, ale aby som to dohovoril." Pokračoval Jaxon. "Takže pravdaže pre mňa mama prišla a hned sme išli domov, otvoril som dvere na dome akurát v tej chvíli, ked sa malý Justinko nakláňal k tej babe a snažil sa jej dať pusu." Jaxon sa tak smial, že ledva dokázal hovoriť. "A vieš čo je na tom najlepšie Ronnie?" Pokývala som hlavou, že neviem. "Tá baba bola oveľa vyššia než on." Zasmial sa nahlas Jaxon.
"Prestaň už! Bol to najtrápnejší moment v mojom živote." Obraňoval sa Justin a odul si spodnú peru. Bože, bol neskutočne zlatý. Pocítila som vibrovanie môjho telefónu v mojom vačku, tak som si ho vytiahla a pozrela sa na volajúceho. Bola to Eve. Zdvihla som jej a ona vlastne chcela len vedieť, kedy prídeme domov. Povedala som to aj Justinovi a on súhlasil, aby sme už išli.
"Tak sa ešte niekedy uvidíme, potom mi daj vedieť koľko zostaneš v Toronte." Povedal Jaxon.
"Jasné, ozvem sa." Odpovedal mu Justin.
"A rád som ťa spoznal Ronnie." Žmurkol na mňa, predtým ako nastúpil do jeho auta. Otočila som sa k Justinovi a ten si ma okamžite za pás potiahol bližšie k sebe. Pobozkal ma na čelo a potom s rukou stále na mojom páse sme prechádzali späť do nášho auta, ktoré bolo dalej od toho, ako to Jaxosonovo.
"Tvoj brat je fajn." Povedala som Justinovi, ked naštartoval auto. Na sekundu sa na mňa pozrel a venoval mi pohľad, ako keby som mala tri hlavy.
"Fajn v tom, ako ťa po celý čas balil." Odvrkol a vycúvalÓ, Bieber žiarli, tomuto nechcem ani veriť.
"Však nežiarliš?" Uškrnula som sa.
"Samozrejme že nie." Vyhŕkol, ale neverila som mu, takže som ho chcela ešte trošku naťahovať.
"Vlastne tvoj brat je celkom atraktívny. Páči sa mi jeho hair flip, aj tie blond vlasy a dokonca cez to biele tričko čo mal na sebe, tak som si všimla aj tehličky na jeho bruchu-" Justin ma prerušil.
ESTÁS LEYENDO
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...