"Justin?" Trochu som sa pootočil, aby som mohol vidieť na Ronnie, ktorá teraz ležala na posteli po mojom boku a potichu oddychovala. Myslím, že som ju s tým šteklením vyčerpal. Pomyslel som si v sebe a v sebe som sa nad tým musel zasmiať.
"Ronn?" Zasmial som sa.
"Ja len, že.. čo budeme robiť." Skoro zašepkala a trošku sa zavrtela. Nemohol som odoľať, ale opäť som musel vypustiť z úst smiech, pretože som presne vedel na čo teraz myslí, a čo by teraz chcela robiť.
"No ja budem spať." Povedal som. Ronnie na mňa nahodila pohľad ala "Justin tebe šibe? Ležím s tebou v jednej posteli a ty sa chystáš spať?" zasa som sa začal smiať, skoro ako blázon. Ronnie buchla s jej bokom o ten môj, aby som prestal. Vážne bola zlatá, aj ked bola tma, tak som si vedel presne predstaviť jej tvár. Určite sa práve teraz červenala a našpúlila spodnú peru.
"Justiiiinn!" Zavrčala. Otočila sa, rukami schmatla moje telo a zatriasla so mnou. Ani som sa nenazdal a už sa skláňala nado mnou a perami sa blížila k tým mojim. Už chýbal len úplne malý kúsoček, aby ma mohla pobozkať, ked som ju rukami schmatol za ramená a hodil na posteľ vedľa seba, presne tam kde ležala aj pred chvíľkou. Pozrel som sa na ňu a presne v tom momente som si všimol, ako na mňa pokrútila očami.
"Práve si na mňa pokrútila očami?" Opýtal som sa jej. Toto som vážne neznášal.
"Práve si ma hodil zo seba dole?!" Odpovedala otázkou. Teraz som sa neudržal ani ja, aby som na ňu nepokrútil očami.
"A práve ťa žiadam aby si išla spať, pretože si stále zlatko opitá." Uškrnul som sa.
"Nenávidím ťa." Našpúlila peru. Už som spomínal, že sa mi začína ľúbiť, ked je opitá?
"Tiež ťa milujem, zlatko." Ronnie sa odo mňa vytočila a rukami sa objala okolo tela. Chvíľku sme tam len tak ležali bez slova, až kým nás oboch neprerušilo vibrovanie Ronnie mobilu. Posadil som sa a vzal si ho do rúk. Myslel som si že už Ronnie spí, tak som jej ho ani nechcel dávať, ale ked som na displeji uvidel, že volá jej mama, tak som si to okamžite rozmyslel. "Ronn?" Trošku som s ňou pomykal.
"Chod do čerta Bieber." Zamrmlala do vankúša. Zasmial som sa, ale neprestával som ju otravovať. Mobil stále vyzváňal v mojej ruke a nechcel som, aby si jej mama myslela, že sa Ronnie niečo stalo a preto nedvíha.
"Volá tvoja mama." Akoby Ronnie odrazu stuhla. O pár sekundách vstala, a po tme nahmatala z mojich rúk mobil. Dal som jej ho a ani som sa nenazdal a ona už vychádzala z izby. Stihol som si všimnúť, ako prijala hovor a potom za sebou zatvorila dvere na mojej izbe.
Ronnie
Ked Justin povedal, že volá moja mama tak som úplne stuhla. Doteraz som sa cítila byť opitá, ale pri pomyslení na to, že mi konečne zavola moja mama, tak som sa cítila byť viac než dosť triezva. Čo mi chce vôbec povedať? Nie je trošku neskoro, že skoro po týždni sa mi ozýva? Otočila som sa a vzala som z Justinových rúk môj mobil. Postavila som sa z postele a zdvihla som mobil. Potrebovala som trochu súkromia, takže som vyšla z Justinovej izby na chodbu a hlboko som sa nadýchla. Išla som po chodbe smerom ku schodom a čakala som až sa mama ozve prvá.
"Ahoj," jej hlas znel akosi divne.
"Ahoj," povedala som rovnako bez nálady ako ona. Vstúpila som na prvý schod a schádzala som dole.
"Ako sa máš?" Opýtala sa. Prešla som po obývačke a vyšla som na terasu, kde som si sadla na záhradnú stoličku. Započula som nejaký buchot, tak som sa pozrela hore a uvidela som Justina v okne. Usmiala som sa na neho a potom som sa opäť sústredila na rozhovor s mamou.
KAMU SEDANG MEMBACA
Everything has changed
RomansaÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...