Ronnie
"Toto je naša výhra Ronnie. Len sa rozhliadni všade naokolo. Tí ľudia, čo s nami pristáli sem prišli len za jedným cieľom. Chcú zbohatnúť a vyhrať veľké prachy. Presne ako aj my! Dnes sa náš život navždy zmení a teba zapíšu do histórie, ako prvé dievča, ktoré vedelo tak úžasne hrať poker!" Rozplýval sa Jaxon.. Iba som krútila hlavou nad všetkými nezmyslami, ktoré celú cestu rozprával.
"Nemyslím si, že by si sa mal takto skoro radovať Jaxon. Ak si si nevšimol, tak ešte stále nevieme, či mi vôbec dovolia hrať. A ty tu už rozprávaš, ako keby sme sa práve vracali do Kanady s plnou taškou prachov."
"Prosím ťa! Prestaň mi kaziť moju dobrú náladu." Zavrčal. "Teraz si pôjdeme nájsť nejaké ubytovanie a potom skočíme ku kasínam. Neboj sa, určite ti niekde dovolia hrať. Vybavím to."
"Len aby." Zamrmlala som.
"Chceš počuť jeden príbeh?" Opýtal sa, ako sme vychádzali von z letiskovej haly. Vonku príjemne hrialo slnko a vyzeralo to na pekný slnečný deň. "Raz sem prišiel jeden chlapík. Bol úplne chudobný. Manželka ho vyhodila z domu a on z posledných prachov, ktoré mal pricestoval práve do Vegas. Na letenku minul skoro všetko a zostávalo mu posledných 20 dolárov. Išiel do kasína a začal hrať. Vieš čo sa stalo potom?" Pokrútila som hlavou. "Vyhral 20 milión babiek!" Vykríkol. "O tomto je život Ronnie. Musíš riskovať! Musíš skúšať svoje šťastie a vyhrávať!"
"Lenže ty nechápeš, že v skutočnosti môže byť všetko inak? Prečo by som ja mala vyhrať veľké prachy? Sú tu oveľa lepší hráči než ja."
"Tvrdila si mi, že vieš hrať." Argumentoval.
"Aj vo futbale vie futbalista hrať futbal, ale to neznamená, že vyhrá celý zápas." Jaxon zostal ticho. Myslím si, že mu Vegas začína trocha liesť na mozog, aj ked sme tu len veľmi krátko. "Tam je taxík, podme." Ukázala som pred seba rukou. "Vieš o nejakom ubytovaní, kam by sme mohli ísť?"
"Jasné, našiel som si to už na internete. Mám adresu." Vytiahol si papierik z džínsov, kde mal napísanú adresu a ked sme nastúpili do taxíka, tak ju ukázal vodičovi a ten nás tam zaviedol. Za ten krátky čas čo sme sa vozili v aute, som si aspoň na chvíľku mohla všimnúť krásu Las Vegas.
Jaxon ma vzal do motela. Trocha ma to zarazilo, ale radšej som zostala ticho. Na recepcii bola staršia pani, tak sme išli za ňou, aby sme sa ubytovali.
"Dobrý deň, chceli by sme sa ubytovať." Jaxon na ňu hodil presne taký koketný pohľad, aký má aj Justin. Vidno, že to majú v rodine.
"Samozrejme." Usmiala sa na nás a niečo si vyhľadala v papieroch. "Jedna izba, manželská posteľ. Vyhovuje?" Opýtala sa.
"Čo vám šibe?!" Vykríkla som okamžite. Ešte to by mi chýbalo, aby som s Jaxonom spala na jednej posteli..
"Nehnevajte sa, ja som si len myslela.." Koktala.
"On nie je môj frajer, ani nič podobné." Obraňovala som sa.
"Ja som vlastne brat jej frajera." Usmial sa Jaxon začo si odo mňa vyslúžil kopanec do nohy. Zapišťal z toho. "Dobre, tak som brat jej ex frajera." Opravil sa.
"Myslím si, že ma vaše vzťahy vôbec nezaujímajú, vidno že to máte dosť komplikované." Povedala ironicky. Krava, pomyslela som si v sebe. "Takže, dve izby, v každej jedna posteľ. Vyhovuje?"
"Samozrejme." Vyhŕkla som. Potom povedala koľko máme zaplatiť na jednu noc, tak som si zložila vak z chrbta a chcela som zaplatiť z tých peňazí, ktoré mi Jaxon dal na hru.
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...