Ronnie
Ked sme sa vrátili so Simone, tak som sa išla pred koncertom prezliecť a potom som išla pohľadať Justina. Čakala som že bude nenápadne poza opony vykukovať na stage, ako to robieval, pretože sledoval ako prichádzajú dievčatá do haly, ale teraz tam nebol. Prebehla som cez všetkých ľudí, ktorí tam stáli v zákulisí a snažila som sa ho nájsť, no nikde som ho nevidela. Kenny si všimol, že po niekom veľmi pátram, tak prešiel ku mne a spýtal sa ma čo sa deje.
"Nevidel si Justina?" Musela som si zdvihnúť hlavu, aby som na neho videla, pretože bol o veľmi veľa vyšší ako ja.
"Skús jeho šatňu, mohol by sa už konečne ukázať, pretože je tu nejaká moderátorka, ktorá s ním chce spraviť rozhovor pred koncertom a už vôbec nestíhame." Odpovedal mi. Jasné šatňa! Toto ma vôbec nenapadlo.. Zaviazala som si vlasy do gumičky, pretože mi zavadzali a potom som sa rýchlym krokom vybrala k Justinovej šatni. Ked som siahla po kúčke, tak boli dvere zamknuté, čomu som vôbec nechápala. Znovu som to skúsla, ale nastal rovnaký efekt.
"JUSTIN!" Vykríkla som. "Si tam vo vnútri? Otvor! To som ja Ronnie! Všade som ťa už hľadala, aj Kenny ťa hľadá, pretože je tu vraj nejaká ženská a chce s tebou mať rozhovor pred koncertom." Chvíľku som čakala, ale neozval sa mi. Prilepila som si ucho na dvere a počula som šuchot, takže tam niekto musel byť.
"Justin! Viem, že si tam tak otvor!" Päsťami som búchala na dvere z celej sily, až ma bolela ruka.
Justin
So Simone sme už síce skončili, ale ked som započul Ronnie hlas a aj to, ako búcha na dvere tak som spanikáril. Vedel som, že teraz bude mať kopu otázok ohľade toho, prečo som sa zamkol v šatni a hlavne prečo práve sám so Simone. Tá sa vedľa mňa uškŕňala ako krava. Najradšej by som ju v tej chvíli vykopol a už sa s ňou nikdy nestretol.
"Pome, musíš sa schovať." Pritlačil som ju ku skrini, ktorú som druhou rukou s ktorou som ju nedržal otvoril. Nechápavo na mňa vyvalila oči.
"Nepozeraj sa tak! Hádam si si nemyslela, že ťa tu so mnou Ronnie uvidí!" Postrčil som ju dnu a zavrel za ňou dvierka. Prisahám bohu, že ak tie dvere otvorí, tak ju zabijem.
"JUSTIN!" Zaznel další Ronnien zúfalí výkrík. Pribehol som k dverám a odomkol ich. Ronnie bola celá červená a na krajíčku jej očí som zazrel aj slzy. Preboha! Toto som nechcel. Teraz mi niečo v mojom vnútri hovorilo, akú sprostoť to práve robím. Stále som však cítil nutkanie v tom pokračovať.
"Čo do frasa si tam robil?!" Vykríkla bez pozdravu. Prepchala sa cez dvere do šatne a všade sa poobzerala. Šťastie, že som schoval Simone, pomyslel som si v sebe. "Prečo si sa sem zamkol?" Musel som rýchlo vymyslieť dobrú výhovorku.
"Nikde som nevedel nájsť Simone, tak som sa musel začať obliekať na koncert sám, nechcel som aby ma niekto vyrušil." Vysypal som zo seba. Ked som pozrel Ronnie do očí, tak som si všimol záblesk toho, že mi asi uverila. Prešiel som k nej a zozadu som ju objal. Položil som jej svoju bradu na plece a pobozkal som ju na krk. Troška sa z toho zachvela, ale dovolila mi pokračovať.
"Justin, máš koncert." Pripomenula mi.
"Viem, musím ísť. Uvidíme sa potom?" Ani som nepočkal na odpoved, dal som jej rýchlo pusu na ústa a vybehol som von. Teraz som mal ohromné šťastie..
Koncert bol výborný, ako každý ktoré som doteraz mal. Dievčatá kričali a niekoľko krát ma zavolali naspäť na stage, ked koncert skončil. Teraz som naozaj pochopil, že neľutujem, že som sa rozhodol stať znova spevákom miesto toho, aby som robil biznis. Spotený som zišiel dole do zákulisia a už jedna z tímu mi okamžite podávala uterák, aby som sa mohol poutierať. Utrel som si pot z krku a tváre a potom som išiel do šatne. Tam som vyškrtol další koncert, ktorý som spravil, pretože som si urobil kalendár všetkých mojich koncertov. Vtedy som si uvedomil, že zajtra ani po zajtra ma žiadny nečaká, pretože cestujeme na iné miesto v tour buse. To by vôbec nebolo zlé, pretože si aspoň oddýchnem, toto však znamenalo, že budem dva dni s Ronnie a Simone.
V tour buse
"Dnešný koncert bol super Justin, všade na internete o ňom píšu Justin." Ozvala sa Simone, ked som si akurát bral nachystaný chlebík so zeleninou a salámou. Len som prikývol hlavou a išiel som si sadnúť k Ronnie, ktorá na sedačke pozerala televízor.
"Pozrieme si nejaký film?" Opýtala sa Ronnie a položila si hlavu na moje plece. Prikývol som a dal som jej pusu do vlasov. Ronnie schmatla ovladáč a potom v menu vyklikala video požičovňu, kde začala vyberať film, ktorý si pozrieme.
"Pozrime si nejaký horor." Navrhol som. Ronnie po mne hodila škaredý pohľad. "Budem na teba dávať pozor láska, prisahám." Začal som ju bozkávať a potiahol som si ju na seba, takže na mne skončila obročmo. Začal som ju bozkávať a rukami sa dotýkal jej bokov, ale Ronnie ma stopla.
"Je tu Simone." Zašepkala potichu.
"Nezaujíma ma to." Povedal som okamžite.
"Ale mňa áno." Zavrčala Ronnie. Zišla zo mňa dole a znova si vzala do rúk ovládač a začala hľadať čo budeme pozerať. "Simone!" Zakričala odrazu Ronnie. Nepochopil som, čo by od nej mohla chcieť.
"Chcela si niečo Ronnie?" Opýtala sa, ked prišla k nám.
"Ja len či by si si nechcela pozrieť s nami nejaký film, aj tak celú noc pôjde tour bus bez prestávky. Justin navrhuje aby sme pozerali horor, aj ked sa ja bojím. Takže?" Skoro som sa zadrhol vlastnými slinami. Ja určite nechcem, aby s nami ona pozerala film!
"Ronnie, myslím si že Simone má už na večer iný program. Budem skypeovať s jej kamarátkami, však?" Prepálil som ju pohľadom, aby odpovedala áno.
"Nie Justin mýliš sa." Škororadostne sa na mňa usmiala. "Moje kamarátky pravdepodbne vymetajú nejakú diskotéku v tejto chvíli, takže som voľná celý večer. Rada si s vami pozriem film." Mňa porazí!
"Tak pod sem!" Nakázala jej Ronnie. Nakoniec z toho svitlo, že Ronnie ma donútila, aby som sedel v strede.. Vraj ak sa budú báť. V polovici filmu, pri ktorom Ronnie neustále držala moju ruku a schúlila sa ku mne, tak zaspala. Pocítil som dotyk na mojom stehne, bola to samozrejme Simone.
"Prestaň!" Zasyčal som, ale potichu aby som Ronnie nezobudil.
"Viem, že sa ti to páči." Zašepkala späť.
"Netvrdím, že by sa mi to nepáčilo, ale dnes si už dostala čo si chcela tak láskavo prestaň!"
"Pod ku mne do izby," zahryzla si do pery, aby ma ešte viac zahnala do šialenstva. Rozmýšľal som čo mám robiť, ale cítil som že to chcem rovnako ako aj ona. Simone si zo mňa nedala preč ruku a stále s ňou išla vyššie, až dokým nebola pri mojom rozkroku.
"Dobre!" Prinútil som sa nakoniec. "Chod do izby, zanesiem Ronnie do tej našej a prídem." Simone sa usmiala od ucha k uchu a potom odišla do jej izby. Sakra Justin! Táto hra ktorú hráš už dlho nevydrží. Hovorilo mi moje podvedomie. Stále som však nevedel prestať..Uložil som Ronnie do našej postele a potom išiel za Simone..
V nasledujúcej časti sa stane niečo veľmi nečakané! :)
ČTEŠ
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...