("Ronnie, čo tu do pekla robíš?!" Schmatol ma za ruku a zatiahol ma za nejaký stĺp.)
Justin
Ronnie spala na mojej hrudi, ale ako som spozoroval cez okno, tak už mohlo byť dosť hodín. Opatrne som jej zložil hlavu na vankúš a potom som vstal. Fajn, myslím že na dnes spánku stačilo. Povedal som si v sebe. Vzal som si mobil a potom som zavrel pomaly dvere, aby sa Ronnie neprebudila. Hodiny na mojom mobile ukazovali jedenásť hodín, a to som si myslel že je oveľa viac už. Ako vidím, dnes bude teplo. A tiež je neskoro na to, aby som išiel do školy.. a Ronnie tiež. Ale škola už aj tak v piatok končí a konečne už od nej budem mať pokoj. Nechystám sa na vysokú, takže môj život bude bez školy lepší ako kedykoľvek predtým. Zbehol som dole zo schodov a išiel som za chalanmi.
"Ránko." Pozdravil som ich a do pohára som si napustil pohár vody.
"Justin neber to zle, ja som vážne rád že si s brunetkou opäť pokope, ale to vaše včerajšie prehnalo všetky hranice." Prihovoril sa mi Fredo.
"Keby len vieš čo všetko sa včera stalo." Zasmial som sa nahlas. Teraz sa na mňa aj ostatní chalani pozreli. "Som oficiálne zadaný." Vyhlásil som šťastne. Najprv sa všetci tvárili vážne, pozreli sa po sebe a následne nasledoval obrovský výbuch smiechu. Vážne im pripadám vtipný? Opýtal som sa sám seba. "Ha-ha-ha." Povedal som otrávene.
"Jasné, už vidím, ako vydržíš byť s jedným dievčaťom. A bez urážky, baba na akú sa mi Ronnie podobá určite nebude znášať to, že ked si jej tak už vrúcne vyznal lásku, tak už na druhý deň budeš jebať zas s dalšou." Povedal Jerry.
"Verte či neverte ja to myslím s Ronnie celkom vážne. Po tom čo včera povedala ma úplne dostala."
"Čo ti povedala?" Opýtal sa Ryan. Ten kokot si ešte stále nedá odstup? Jasne som videl, ako sa na mňa pozrel, ked som mu povedal, že som začal chodiť s Ronnie. Závidím mi! Závidí, že mám opäť niečo, čo nie je jeho. Lenže pri Ronnie to je iné, pretože možno ostatné časom boli jeho, lenže Ronnie jeho nikdy nebude!
"Povedala mi, že som jej zmenil život a nemá nikoho iného okrem mňa." Povedal som hrdo.
"Justin veľmi rád by som preberal dalej tvoj lúbostný život, ale mali by sme radšej riešiť dôležitejšiu vec." Začal Chaz. "Treba vyriešiť čo bude s autami. Teraz ti dal Wesley dalšie a vieš veľmi dobre, že ho už nemáme šancu napchať do garáže, nechcem aby zas prišli fízli a riešili odkiaľ máme toľko áut. S chalanmi nás napadlo, že by si jedno auto už mohol vrátiť majiteľovi." Prešiel som ku skrinke v ktorej som ma papiere a potom som si s nimi sadol k stolu.
"Kto z vás chce nové auto?" Opýtal som sa. Chvíľku bolo ticho, až sa neozval Fredo. "Fajn, zavolám tomu chlapíkovi čo máme jeho Citroen. Za prachy, ktoré mi dá si môžeš kúpiť nové auto, alebo sa pozriem či nevieme získať na pár mesiacov dalšie od nejakého boháča." Zasmial som sa. "No predovšetkým zavolám Wesleyovi a vrátim mu Range Rovera."
"Ty si sa načisto zbláznil?" Vykríkol Ryan. "Vieš vôbec koľko peňazí by ti dali za to auto?! Dokonca ho nemusíš dávať späť ani majiteľovi, takže by si dostal plnú sumu. Niekoľko miliónov melónov a ty mu to auto chceš len tak vrátiť?" Rozčuloval sa.
"To auto mala byť hlúpa výmena za Ronnie, ktorá však neprebehla, takže to auto nepotrebujem, a láskavo sa prestaň starať o to čo robím s autom, ktoré som dostal a čo by bolo s peniazmi, ktoré by som tiež dostal ja, ak by som ho predal." Uzrejmil som mu. "Navyše musím ísť ešte aj do nemocnice."
"Načo?" Opýtal sa Chaz.
"Nejaké papiere treba zobrať do poisťovne kvôli tomu postreleniu, aby som dostal nejaké peniaze ako náhradu za škodu, ktorú mi spôsobii či čo." Vysvetlil som im.
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...