Justin
Ronnie kričala na Ryana, ako šibnutá, a ked povedala vec, ktorú by som z jej úst nikdy nečakal, že Ryanovi odtrhne gule, tak odišla. Stále ani jeden z nás sa po jej slovách nedokázal prestať smiať, ale ja som si pomaly začal dávať v hlave dokopy čo sa tu vlastne deje. Okamžite sa mi pred očami vybavila spomienka, ked som stretol Nicolu prvý krát. Bolo to približne týždeň predtým, ako som sa zoznámil pred divadlom s Ronnie.
"Si nezadaná?" Opýtal som sa jej popritom, ako som ju zvieral za boky a pohyboval sa v rytme hudby. Boli sme v nejakom klube a ked som ju zazrel, ako sa snaží dostať drink od čašníka, ktorý ju úplne ignoroval, tak som neodolal tomu, aby som ju neoslovil.
"Daj si pohov." Povedala jednoducho, no v zápätí sa otočila a ked ma uvidela, tak som presne vedel čo cíti. Jej oči sa ma celého premerali a už vôbec nemala chuť na drink, ktorý tak veľmi očakávala. Schmatla ma za ruku a ťahala ma na parket. Ruky si omotala okolo môjho krku a začala so mnou tancovať.
"Stále si mi neodpovedala na otázku." Zašepkal som jej do ucha, ked sme už tancovali telo na telo.
"Ako vlastne znela?" Povedala koketne.
"Či si nezadaná." Zopakoval som.
"To záleží pre koho." Okamžite som vedel, že to dievča hľadá presne to čo ja. Nekontrolovateľne som sa prisal na jej pery a o necelú pol hodinu sme spolu narážili o každú stenu môjho domu, popritom, ako sme sa šialene bozkávali. Bol piatok večer, takže som nečakal že chalani budú doma, no tentokrát som sa mýlil. Ryan si práve otváral plechovkové pivo, ked ma s Nicolou zazrel. Jeho oči mierne stmavli a na nej som si tiež všimol, že niečo nie je v poriadku, lenže alkohol v mojom tele mi vtedy nedovolil, aby som mohol uvažovať normálne. Rozlúčil som sa s Ryanom a potom som Nicolu potiahol hore do mojej izby..
"Ty hajzel!" Skríkol som. Okamžite som pristúpil k Ryanovi a chytil som ho za golier trička. Za pár sekúnd som ho vrazil o stenu, ktorá bola za ním a od nervov som ho mal chuť v tej chvíli zabiť.
"Justin do čerta upokoj sa!" Pribehol ku mne Fredo a snažil sa nás od seba odtlačiť, ale nepodarilo sa mu to.
"Mám sa upokojiť?! Mám sa upokojiť?!" Opakoval som popritom, ako som ho znovu a znovu buchol o stenu. "Tento kokot si zo mňa robí snád srandu!" Mieril som na Ryana. "Prečo si kurva hned nepovedal, že si s Nicolou už niečo mal, ked som ju sem doniesol?! Nedohodli sme sa náhodou, že s tymi kočkami, ktoré už jeden z nás mal spať nebudeme?!" Pribehli ku mne aj ostatní chalani, takže sa im nejako podarilo odtiahnúť nás od seba a mňa prinútili, aby som si sadol na pohovku.
"A čo som ti mal povedať?! Hej Justin, ja som s ňou už spal, tak ju pošli do riti, alebo čo?" Opýtal sa ma Ryan.
"No napríklad!" Rozhodil som rukami. "Ale na niečo ťa upozorním!" Ešte predtým, ako ma chalani stihli zastaviť, tak som pristúpil k nemu. "Ronnie je moja! Len a len moja! A ak sa ešte raz dozviem, že si sa na ňu čo i len zle pozrel tak ti tie gule neotrhne ona, ale ja!" Zaťal som ruku v päsť a vrazil som mu. Budeš mať pekný monokel pod okom. Pomyslel som si v sebe a potom som vybehol hore po schodoch. Opatrne som otvoril dvere na mojej izbe a očami som prebehol na Ronnie, ktorá sedela na posteli opretá o stenu. Prisadol som si k nej a opatrne vyložil zranenú nohu na posteľ.
"Justin?" Ozvala sa chrapľavo.
"Čo?" Pozrel som sa na ňu.
"Ešte stále neviem, ako ste sa s mojou mamou dopracovali k tomu, že tu budem môcť bývať."
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...