soom späť:D dovolenka bola fajná, som plná energie, takže máte novú časť
"To je posledná taška?" Opýtal sa ma Justin. Len som prikývla hlavou a nasledovala som ho. Zavrela som dvere na izbe, v ktorej som teoreticky bývala celý život a potom som musela ísť von, pretože prišli noví majitelia. Stále neverím tomu čo sa okolo mňa daje... Ked som vyšla von na ulicu, tak Justin akurát nakladal moju poslednú tašku do jeho auta. Celé jeho auto, bolo plné mojimi vecami. Mama odišla už pred hodinou, ja som však musela zostať, aby som moha odovzdať kľúče novým majiteľom.
Už boli v mojom dome. Pozerala som sa na to, ako žena s blond vlasmi otvorila okno na mojej izbe a ja som sa z toho úplne rozrevala. Strhla som sa, ked Justin zavrel kufor na jeho aute a to vydalo dosť veľký hluk. Prišiel ku mne a pobozkal ma na čelo. Potom mi palcami utrel zaslzené líca a išli sme do jeho auta. Celú cestu sme boli obaja ticho až kým Justinovi niekto nezavolal a on s ním zvyšok cesty hovoril.
***
Prešlo asi 20 minút. Justin nosil do jeho domu moje veci a ja som stála vonku opretá o jeho auto a čakala kým sa vráti.
"No ideš dnu, alebo nie?" Uškrnul sa Justin.
"Ja..ja.. neviem." Habkala som.
"Akože nevieš?" Nechápal ma Justin.
"Ja len.." zamyslela som sa nad tým, ako mu mám povedať, to čo mi behalo v hlave už celý dnešný deň. "Čo ak si nájdeš zas nejakú inú suku a mňa čo ja viem za týždeň pošleš do riti? Tak to radšej zostanem na ulici." Justin sa na mňa zhrozene pozrel a okamžite začal krútiť hlavou.
"Blázníš?" Zasmial sa nahlas, ale ked zbadal že moja tvár je rovnako vážna ako pred chvíľkou, tak pochopil, že to myslím vážne. "Ronnie, nikdy by som nič také neurobil."
"Jasné, to hovoríš určite každej." Povedala som nazúrene.
"Prestaň s tým!" Vykríkol až ma striaslo. Prešiel ku mne a chytil ma za ruku a s tou druhou mi vyzdvihol bradu, takže ma donútil pozrieť sa mu do očí. Okamžite ked sa moje oči stretli s jeho, tak sa všetky slzy, ktoré som sa snažila udržať vypustili von a rozplakala som sa. "Vieš aký je rozdiel medzi tymi sukami, ako si ich nazvala a tebou?"
"To, že ani jedna sa k tebe po necelom týždni neprisťahovala?" Zasmiala som sa na silu.
"Aj. Ale predovšetkým to, že ty sa ani s jednou z nich nemôžeš porovnávať Ronnie. A jedno ti poviem. Možno som mafián a čokoľvek iné, čo si na mňa ľudia vymyslia, je mi to vlastne jedno. Ale odkedy žijem takýto život, tak ma to niečo naučilo, a vieš čo to je?" Pokývala som hlavou, že nie. "Je to to, že ak niečo sľúbim tak to aj dodržím. Lebo ak by som to nerobil, tak by ma už dávno zastrelili a hodili do nejakej rieky, kde by ma zožrali ryby. Sľúbil som tvojej mame, že sa o teba postarám a to aj dodržím." Dokončil. Práve som dostala z jeho slov srdcový záchvat! Nechcem veriť tomu, že to čo som práve počula, povedal sám Justin Bieber. Bez váhania som si obmotala ruky okolo jeho krku a bezprestávky som ho začala objímať, ako bláznivá.
"Mali by sme ísť dnu, chalani sa nenápadne kukajú cez okno, aby ťa mohli vidieť." Šepol mi do ucha a zasmial sa. Chytila som ho za ruku a išla som s ním dnu. Ešte sme stihli zazrieť, ako chalani odbehli od okna, ako by sa vôbec nepozerali na nás dvoch, cez okno. Cítila som sa trošku nepríjemne. Ked sa to tak vezme, tak som sa k nim práve napchala a ja vôbec netuším, či ma tu chcú alebo nie. Vošla som do obrovskej obývačky a všetky pohľady spočinuli na mne, až na Freda a Ryana s ktorými som sa už stretla. "Ronnie toto sú Chaz a Jerry, ich ešte nepoznáš." Slabo som sa na nich usmiala. Fakt som sa takto trápne ešte necítila.
"Ronnie, takže tu budeš s nami bývať?" Opýtal sa ma Fredo.
"Vyzerá to tak." Povedala som a rýchlo obrátila hlavou, aby som sa na nich nemusela pozerať.
"Neviem ako vy, ale ja si idem spraviť niečo jesť, lebo umierám od hladu." Povedal Chaz.
"Aj ja idem jesť." Pridal sa k nemu Ryan.
"Čo idete jesť?" Opýtalas som sa ich. Obaja sa na mňa pozrel a potom mykli plecami. "Mohla by som vám niečo uvariť. Neviem moc variť, ale na niektoré veci som expert." Usmiala som sa.
"Úžasný nápad!" Vykríkol Fredo. Pribehol ku mne a prehodil si ruku okolo mojich ramien. "Vieš robiť špagety? Pred pár týždňami sme kúpili na to veci, ale nikto z nás to nie je schopný spraviť."
"Samozrejme." Usmiala som sa. Fredo ma zaviedol do ich kuchyne a na linku začal vykladať všetky veci na prípravu. Do hrnca som medzitým napustila vodu, dala tam špagety a začala ich variť.. Ked som už špagety zmiešala s omáčkou, tak som ich ešte pár krát premiešala a v tej chvíli som pocítila, ako ma Justin objal zozadu.
"Môžem to ochutnať?" Zašepkal mi do ucha. Na varešku som natočila špagety a vložila mu ich do úst, ako malému bábätku. Justin si to pomaly prehrýzal v ústach a potom sa od ucha k uchu usmial.
"Je to úžasné." Povedal a pobozkal ma na ústa.
"Klamár." Buchla som ho zo srandy do hrude. "Chod zavolať chalanov, aby išli jesť." Justin ma poslúchol a ja som medzitým vybrala taniere a nabrala im. Bola som vážne prekvapená, ked chalani všetko zjedli, to som nečakala.
"Tak si chodte sadnúť a kukajte telku, alebo to čo robievate obvykle a ja dovtedy umyjem riad."
"Neblázni, to nemusíš robiť." Namietal Chaz.
"Ale áno, no tak chodte." Doslova som ich vyhnala z kuchyne a išla som umyť riad. Ani som nečakala že sa toho toľko nakopilo, ale ved nás bolo v dome teraz 6 vrátane mňa. Všetko som rýchlo umyla a potom som si išla von zapáliť cigaretu. Môj posledný balík. Pomyslela som si v sebe. Cigareta bola vec o ktorej tušili len moji kamaráti. Rodičia by ma zabili ak by to zistili, ale teraz mi to už môže byť jedno. Vyšla som von na menší dvor a okamžite som vykríkla od šoku, ked som v tej tme uvidela sedieť Ryana.
"Do pekla s tebou!" Vykríkla som na neho. Schmatla som z balíčka jednu cigaretu, dala si ju medzi pery a zapálila ju.
"Ronnie, to ja som sa zľakol teba! Na tomto mieste fajčievam len ja."
"Tak myslím, že od dnes budeš mať spoločnosť." Vyfúkla som dym a sadla si na lavičku vedľa neho.
"Je mi potešením, že tá spoločnosť budeš práve ty." Usmial sa na mňa a potiahol si z cigarety. "Takže ty a Justin.. teraz spolu chodíte?" Opýtal sa ma po chvílke.
"Nie, nenazvala by som to chodením."
"Takže si jedna z-" Prerušila som ho.
"Možno som s ním spala, a čo? Moja mama poprosila Justina aby som tu mohla zostať a nikoho do toho nič, rozumieš? Nemysli si, že ma budete porovnávať s hentymi, ktoré mal Justin." Prekvapene sa na mňa pozrel.
"Nie, nie, Ronnie." Zastavil ma. "Ja som to tak nemyslel, skôr som chcel vedieť, či sa môžem o niečo pokúsiť." Nechápala som ho. Rukou prešiel po mojom odhalenom stehne a ja som sa z dotyku zachvela. "Ak by som bol Justin, tak by som si ťa teraz obkročmo prehodil na seba." Povedal potichu. "Ale taký nie som, takže na to pôjdem pomaly." Už som pochopila o čo mu ide.
"Doteraz o mňa nezakopol ani jeden chalan a teraz zrazu ma chcete dvaja." Povedala som viac menej len preto, aby som ubezpečila samú seba, že sa mi to nesníva.
"Takže to znamená, že sa môžem pokúšať?" Radšej som zostala ticho, vážne som nevedela, čo mu na to mám povedať. "Poznáš Mikea, však?" Opýtal sa po chvílke ticha.
"Samozrejme, je mi ako brat. Ty ho poznáš tiež?"
"Mike je môj spolužiak v škole. Je to fajn chalan a myslím, že som konečne pochopil, kto je to dievča, ktoré má tak rád a chráni ju ako svoju vlastnú sestru." Začervenala som sa. "Ronnie, no tak pozri sa už na mňa." Zastonal. Pomaly som si otočila hlavou a Ryan sa ku mne začal čoraz viac nakláňať.
"Čo sa tu do pekla deje?!" Započula som Justinov hlas, ktorý doslova na nás zareval...
BINABASA MO ANG
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...