36.časť

495 21 7
                                    

Táto časť bude pohľad Ronnie na všetko, čo sa doteraz stalo, aj na to ako vzala, ked sa dozvedela, že ju Justin podviedol..

Ronnie

Niekde vo vnútri v sebe som vždy mala ten pocit, že medzi mnou a Justinom sa vždy musí niečo diať. Nebol to obyčajný vzťah založený na vyznávaní si citov navzájom, ale skôr na riešení problémov, ktorých sme každý deň mali čoraz viac. Ked si človek myslel, že už bude dobre, pretože sa z neho stal celosvetovo uznávaný človek a úžasný umelec, tak to bolo rovnaké. Nebol biznis, ale prišlo niečo iné.

Prišla ona.

Bola som dlho zaslepená a neuvedomovala som si čo sa medzi nimi deje. Ani ten Fredov pohľad, ktorý mi venoval vtedy, ked s ňou išiel sprejovať mi nedohovoril do hlavy, že sa medzi nimi niečo deje. Bola som úplne zaslepená láskou. A vtedy ked som s ňou bola na nákupoch tak si ma doberala hlúpimi otázkami, ked som kúpila Justinovi náramok tak na mňa zízala, ako keby som spravila niečo nelegálne. 

Moja mama často hovorila, že v noci som ako sova. Neviem prečo ma prirovnala práve k tomuto zvieraťu, ale bolo tak. Ked sme ešte nebývali v rodinnom dome a tlačili sme sa ja, ona a otec v malej garzónke, tak mi povedala, že som celé noci nespávala pretože som sa zobudila aj na najmenší zvuk, ktorý sa ozval v izbe.

Tento môj zlozvyk, ktorý som tak veľmi neznášala mi však práve teraz veľmi pomohol, aby som odhalila niečo, čo som s otvorenými očami nedokázala. Počula som každé jedno slovo, ktoré si Justin a Simone medzi sebou vymenili. Ako sa jej snažil odolať, no popritom sa snažil zbaviť mňa, aby mohol byť s ňou a presne toto aj urobil.

Na druhý deň ráno ma Justin vítal s úsmevom, ked som vošla do kuchyne, ako keby sa vôbec nič nedialo. Dokonca sa ma privinul k sebe a pobozkal na ústa. Hned som vybehla von a išla som si vypláchnúť ústa, pretože pri pomyslení, kde všade mohol včera bozkávať hentú a teraz pobozkal mňa mi prišlo zle. Bolo neskutočné, ako sa dokázal pretvarovať. Ten úsmev, ktorý mal na sebe mi pripadal, ako keby mu ho prišili, pretože mu nikdy nezmizol z úst. Ked chcel Justin pretvárku, tak som sa mu do toho pridala.

Prešlo tých pár týždňov, ktoré nás delili od vianoc a jeho to vôbec nezmenilo. Vedela som že stále tajne randil so Simone. Niekde vo mne ožila Ronnie, ktorá chcela vrátiť Justinovi všetko zlé, čo som kvôli nemu teraz musela prežiť. Nebolo odo mňa pekné, že som to chcela spraviť práve na Vianoce, ale on si tiež nevyberal kedy ma podvedie. Teraz sme boli v hoteli v spojených štátoch a tu sme mali prežiť aj Vianoce, pretože Justin potom pokračoval v koncertoch. Tvárila som sa, že je všetko v poriadku, večer mal prísť aby sme sa spolu navečerali a rozdali si darčeky. Práve vtedy som mu to chcela všetko zničiť. Chcela som mu hodiť do očí, že viem o všetkom čo sa deje! A chcela som mu hodiť do tváre náramok, ktorý som mu kúpila a povedať mu, že nápis, ktorý je na ňom je už minulosť a veľký omyl.

Čakala som a čakala.. ale Justin večer neprišiel. Čo som vôbec čakala. Prešla som k stromčeku, ktorý bol obrovský a rozsvecoval náš celý apartmán a klakla som si pod neho. Vzala som do rúk čierno-striebornú škatuľku na vrchu s mašľou a rozbalila som ju. Bol to Justinov darček aj s dlhým listom, ktorý som mu zanechala a do ktorého som napísala všetky veci za ktoré mu v živote vdačím a za ktoré ho nenávidím. List som v ruke pokrčila a hodila do koša, už to nemalo význam aby ho čítal. Náramok som si trocha s ťažkosťami, ale nakoniec nasadila na ruku. Nemyslela som si, že dať si na ruku sama náramok môže byť také ťažké. Rozbalenú škatuľu som nechala hodenú aj s papiermi v ktorých bola zabalená na zemi a odišla som na chodbu. Obliekla som si teplý kabát a ugg čižmy, okolo krku som si omotala šál a na hlavu som si dala čiapku s dvoma brmbolcami. Zavrela som za sebou dvere, zavolala som si výťah a odviezla som sa s ním dole.

Everything has changedWhere stories live. Discover now