17.časť

837 27 3
                                    

Dopredu upozorňujem, že táto časť je skôr pre silné žalúdky, ak nemáte radi bitky..

Od večera som sa balila ako bláznivá, aj ked som podľa mňa pobalila polovicu zbytočných vecí, ktoré mi tam budú na nič, lebo do LA nejdeme na dovolenku, ale pre biznis. Justin si akurát vzal vak do ktorého si napchal pár tričiek, nohavíc a spodné prádlo a už bol aj hotový. Hned ráno sme vstali zavčas, aby sme stihli lietadlo. Justin ešte niečo robil v jeho izbe, takže ja som si dovtedy vláčila dole po schodoch môj kufor. Ked som sa konečne dostala až dole tam som bola úplne zadychčaná, normálne ľutujem, že som si nepočkala dokým by mi to Justin nezniesol dole. Kufor som potiahla na chodbu a potom som si rýchlo obula balerínky. Otvorila som dvere a nohou som vykopla kufor pred dvere. Ešte som si z kabelky vytiahla rúž a prešla som si s ním po perách. Rúž som potom schovala naspäť do kabelky a prehodila si ju cez plece. 

"Do riti.." Zasyčala som, ked som zbadala, že kufor už nie je pred dverami. 

"Už som ti ho vzal." Ozvalo sa za mnou. 

"Aha díky." To bude určite Jerry. Povedala som si v sebe. Nevidela som jeho tvár, takže som to odhadovala len podľa jeho hlasu. Rozhodla som sa, že Justina počkám vonku a dovtedy sa budem rozprávať s Jerrrym. Zavrela som za sebou dvere a poobzerala som sa, Ale nikto tam vonku nebol. Odrazu ma však niekto zo zadu zdrapil za obe ruky a dalšou rukou mi zapchal ústa. Celá som sa klepala, tak strašne som vyľakala. 

"Ked si sa tak pekne podakovala, za to že som ti vzal kufor, tak by sme aj mohli vyraziť." Povedal hnusným hlasom. Každá časť môjho tela sa triasla, lebo som sa ho neskutočne bála. Vôbec som nevedela ani že kto je, a čo so mnou chce urobiť. 

"K-to.... s-i?" Prekrikovala som sa cez jeho ruku, ktorú som mala stále na ústach. 

"Hej Joe, ukončíme to." Zakričal na niekoho. Z rohu vybehol další chalan, podal mu nejakú odtrhnutú látku a on- ten kto ma držal mi pustil z úst ruku a tú látku mi priložil k ústam. Ked som pocítiala, ako moje telo začína byť ľahšie a hlava sa mi začala točiť, tak mi bolo už jasné čo so mnou spravil.. Bože Justin pod už konečne dole inak toto bude môj koniec! Prosila som v sebe, predtým, ako som nad sebou stratila kontrolu. 

Justin

Ronnie už išla dole, tak ja som sa dovtedy ešte osprchoval a potom som si rýchlo vyfúkal vlasy, aby mi všelikade nestáli. Vzal som si vak a potom som išiel dole. Poobzeral som sa po celej obývačke, ale Ronnie som nikde nevidel. Išiel som ešte do kuchyne, napadlo ma, že si možno išla dať raňajky, ale ani tam som ju nenašiel. Sakra! Zastonal som v sebe. Naozaj som neznášal, že som niekoho musel hľadať. Zas som prešiel do obývačky, akurát ked Fredo schádzal dole zo schodov. Pribehol ku mne dali sme si náš známy pozdrav s rukami a potom som prešiel na vec.

"Nevidel si Ronnie?" Opýtal som sa ho.

"Nie, iba teraz som vstal. Čo nie je s tebou?" Zvraštil čelo.

"Bola nadmieru nadšená, takže na mňa ani nepočkala. Vzala si kufor a povedala, že ma tu počká. Prešiel som snád už celý dom, ale ona nikde nie je." Zastonal som.

"Že by šla von?" Opýtal sa Fredo. Kurva! Ako môžem byť taký sprostý, že ma práve toto nenapadlo? Fredo vybehol hned von, aby sa na ňu mohol pozrieť a ja som išiel za ním. Započul som silné brzdenie pneumatík a ked som vyšiel von, tak som stihol zazrieť už len veľké čierne auto, ktoré zmizlo v diaľke, ale mne pripadalo, že vychádzalo práve z nášho domu. 

"Fredo, kto to bol?" 

"Justin, kurva!" Zasyčal.

"Čo je? Našiel si Ronnie?"

Everything has changedWhere stories live. Discover now