("Krajšieho chalana ako som ja, ani vo Vegas nenájdeš.")
Ronnie
Stále to bolo tak trochu neuveriteľné. Justin Bieber, ten brutálne zlý chalan a drsňák, ako som ho poznala mal vlastne úžasný talent. Vedel spievať, ako asi ešte nikto koho som počula. A ked som sa nad tým trošku zamyslela, tak som bola aj radšej, že si vybral biznis ako kariéru. Možno to znie divne, ale vtedy by som nemala šancu ho spoznať. Možno by som bola len jedna z mnohých dievčat, ktoré by po ňom šaleli a bývala by som v rovnakom meste ako on. To by som mala aspoň výhodu. Viem si živo predstaviť, ako by som s Kelly išla pri jeho dom a čakala kým vyjde von, aby nám dal podpis a odfotil sa s nami. Už sme to raz spravili ked tu bol Eminem a bola to vážne sranda. A teraz Kelly.. ked spomeniem ju, tak ma hned napadnú aj ostatní. Chýbajú mi.. nemôžem povedať, že to tak nie je, napriek všetkému čo sa stalo. Oni boli súčasťou mňa a nikdy som si ani deň nevedela predstaviť bez nich. Kelly je zrejme jediná, ktorá ma možno má ešte rada. Nicola ma z duše neznáša už len za to, že som s Justinom. Mike, môj nepokrvný brat.. aj s ním som si všetko dokazila a popritom jeho mám zo všetkých chalanov najradšej, možno ešte viac ako Justina. Môžem toto vôbec povedať? Pretože Justin je môj frajer teraz, a mala by som mať jeho najradšej, lenže k Mikeovi cítim súrodeneckú lásku, ktorá je neskutočne silná. A nakoniec Nicolas, s ním som vychádza najlepšie asi vtedy, ked sme išli do klubu a pili sme, často som s ním pretekala kto vypije viac a robila s ním blbosti, ale cez roky, ktoré sme sa poznali, som s ním asi nikdy neviedla vážny rozhovor, pretože s ním sa to jednoducho ani nedalo, ale toto bol práve dôvod prečo som ho mala rada. Každí z nich pre mňa niečo znamenal.. zažila som s nimi niečo, čo s nikým iným a to sa vymazať proste nedá. Možno som si ani neuvedomila aké ťažké to všetko nakoniec bude. Ale teraz tu vedľa mňa leží chlapec.. o ktorom som si po pravde nikdy v živote nemyslela, že by mi vyznal lásku, alebo niečo podobné, ale stalo sa tak. Aj on mal svoje tajomstvo, a myslím že to tajomstvo mi doslova vyrazilo dych, pretože nikdy v živote by som si nemyslela, že by Justin mohol vedieť spievať.
"Už si dlho hore?" Prerušil moje myšlienky Justin. Preglgla som predtým, ako som prehovorila.
"Len už sa mi nechcelo spať." Šepla som.
"Niečo ťa žerie Ronnie." Prehlásil Justin. Ako do pekla to ten chalan môže vedieť? Som tak ľahko čitateľná? Alebo ma ten chlapec pozná lepšie, než si myslím.
"Nežerie Justin." Zavrčala som.
"Ale áno zlatko." Otočil sa na bok, aby na mňa mohol vidieť. Nenápadne som popritom pokrútila očami, aby to nemohol zbadať. Nechcela som aby sa na mňa pozeral, pretože som vedela, že potom zistí čo mi je. V tom bol naozaj dobrý. Justin ma chytil za ruku a palcom pohladil chrbát mojej ruky. Trošku sa mi kútiky podvihli do úsmevu a ked Justin zbadal môj úsmev, tak som videla, ako sa mu trošku uľavilo. Vážne sa o mňa stará, alebo to len hrá? "Povedz mi čo ti je." Riekol.
"Asi to isté, ako vždy.. Mňa len serie, že sa to s Mikeom a s ostatnými tak dojebalo. Dnes to všetko končí Justin. Posledný deň školy. Vezmeme si diplomy a potom čo bude dalej? Oni pôjdu na vysokú a už ich nikdy pravdepodobne neuvidím, oni pre mňa znamenajú veľmi veľa, boli súčasťou mňa celé roky."
"Ronnie.. ja nechcem aby si teraz bola smutná kvôli nim. Kamaráti sú a aj budú, a určite sa nemusíš kvôli tomu teraz srať. Aj ja som v živote stratil veľa kamarátov a som tu."
"Ale to nie je to isté Justin! Čo by si robil ty, ak by teraz zrazu odišli Fredo, Ryan, Chaz a Jerry?"
"No bola by si tu ešte ty." Uškrnul sa.
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...