"Tajne sa vykrádaš po nociach z domu? Nie si na to dosť stará?" Ozval sa otravný, ironický hlas za mnou..
Prehltla som hrču, ktorá sa mi vytvorila v krku a potom som sa otočila. Konečne som bola zoči voči môjmu nepriateľovi. Premerala som si ju a musím uznať, že sa za tie roky zmenila. Možno vyzerá dobre, ale s tým že je krpatá, asi už nič nenarobíme. Zasmiala som sa v sebe a ruku som si dala v bok.
"A ty nemáš nič lepšie na práci, ako by si ma sledovala?" Ozvala som sa taktiež ironicky. Vanessa si ma premerala pohľadom a zamrmlala niečo pre seba, predtým, ako mi odpovedala.
"Ja ťa nesledujem, len aby si vedela. Išla som si len pre vodu." Och, to určite pomyslela som si v sebe, ale bolo mi jasné, že táto výmena názorov tak skoro neskončí. "Mimochodom," zasmiala sa. "..myslela som si, že si za ten čas, čo si tu nebola, dostala aspoň trocha rozumu, ale ako vidím ty si ešte stále rovnako naivná, ako si bola." Zasmiala sa znova.
"O čom do pekla hovoríš?" Zvraštila som na ňu čelo, aj ked to v tej tme nemala šancu vidieť.
"No len to, že si opäť bola za Justinom." Ako to do pekla zistila? Ani ma nenechala niečo povedať, pretože sa znova ozvala. "Vieš, ako tvoj otec omielal, že si na prestížnej škole a bla, bla, bla. Tak som čakala, že sem zavítaš s nejakým pekným doktorkom. Vraj doktori sú sexy, hlavne v bielom plášti." Uškŕňala sa. "No vidno, že teba to ešte neprešlo a stále potrebuješ k životu takého chudáka ako je Justin." Dobre som počula, čo práve povedaala? Nazvala Justina chudákom?! Prisahám bohu, že som v sebe mala už také nervy, že som jej mala chuť streliť. Krava sprostá!
"Nazývaš Justina chudákom a poprirom si bola do neho zaľúbená aj ty." Hodila som jej do tváre.
"Aha, takže ty vieš len tú verziu, že som bola tiež jedna z jeho.. súk." Dodala. "Tak teraz ma dobre počúvaj drahá Ronnie. Ja ti teraz poviem aj tú časť, ktorú pred tebou zrejme Justin zatĺkol. Vieš o tom, že to čo sa dialo medzi nami bolo možno ešte aj silnejšie, než to vaše?" Úplne som cítila, ako sa celá moja hrud pri jej slovách stiahla. "Začalo sa to jeden upršaný večer.." Vanessa si išla sadnúť na sedačku a ja som urobila to isté. "..totálne lialo a ja som bola vonku s kamarátmi, medzitým mi prišla sms-ka od mami, aby som okamžite prišla domov, pretože je hrozné počasie. Mala som len kraťase a tričko, ktoré bolo za pár sekúnd na mne celé premočené. Bezhlavo som utekala ulicou, až kým som nenarazila do niekoho. Bol to Justin." Usmiala sa pri spomienke. "Bol ku mne totálne milý a aj napriek tomu, že lialo a aj on bol celý mokrý tak ma odprevadil domov. Potom sme si vymenili čísla a on mi sľúbil, že sa mi ozve. Samozrejme neverila som tomu. Až do tej chvíle kým mi na druhý deň nezavolal, aby sme šli von. Jasné, že som s tým súhlasila, ked sme sa stretli, tak mi povedal niečo ako: nemyslel som si že niekto môže vyzerať dobre aj celý premočený. Totálne ma s tým dostal. A potom to už bežalo ako sa má. Boli sme spolu a ja som si pripadala ako najšťastnejší človek na tejto planéte. Justin mi otvorene povedal čo robí a mne to nemalo prečo prekážať, vtedy biznis nebežal tak veľmi ako ked si s ním bola už ty. A potom zrazu.." Videla som na nej, že má chuť plakať. "Išla som k nemu domov, vtedy ešte býval s rodičmi. Bol doma jeho mladší brat a povedal mi že Justin tu pár dní nebude." Ja som ani netušila, že má Justin súrodenca. "Vrátila som sa o pár dní zas, pretože mi Justin vôbec nebral mobil. Vtedy mi nikto od nich neotvoril. Otočila som sa na odchod a vtedy ma zastavila nejaká jeho susedka, taká staršia pani a ona mi povedala, že ak som Justinova priateľka, tak na neho mám byť hrdá, pretože Justin bude hviezda. Nechápala som ju, ale postupom času som sa dozvedela o čo vlastne ide. Z Justina sa mal stať veľký spevák, no on to vzdal kvôli chalanom, čo bolo naozaj šľachetné, ale podľa mňa aj sprosté. Ked sa vrátil tak Jerry kúpil dom v ktorom teraz bývajú a ja som išla za ním. A vieš čo mi povedal? Ahoj Vanessa, potrebuješ niečo? Ako nejakému psovi, chápeš?! Totálne zabudol na to, čo bolo medzi nami, vôbec som ho viac nezaujímala." Vanessa plakala a ja som musela robiť presne to isté, čo aj ona. Bolo to divné, že Justin mal aj takúto stránku. Už viem prečo bola na mňa hnusná, lebo ja som bola teraz s Justinom. A na ňu sa Justin len tak vykašľal.
YOU ARE READING
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...