"Vysvetlí mi do pekla niekto, čo sa tu deje? Koho je tá suka frajerka, tvoja Ryan alebo Justina?! Pretože, ak si ma s ňou podviedol tak to je náš koniec Justin! A môžeš zabudnúť na auto, ktoré som ti sľúbila!" Vykríkla.
Justin
"To bola dohoda! To nemôžeš len tak zrušiť!" Namieril som na ňu ukazovákom. Na celý dom sa rozosmiala, vstala z pohovky a prešla bližšie ku mne.
"Ja-môžem-zrušiť-všetko-čo-len-chcem." Povedala pričom pri každom jednom slove si dala prestávku, aby som tomu lepšie pochopil. "Nezabúdaj Justin, ak si ma podjebal, tak autíčko nedostaneš." Povedala ironicky. Vážne som teraz mal chuť tej suke jednu vraziť! Nemá právo zrušiť dohody. Otočil som sa, aby som sa mohol pozrieť na Ronnie. Stála rovnako, ako pred chvíľkou a ked som sa jej na sekundu pozrel do očí, tak som presne vedel, že sa chystá niečo povedať.
"Nie, Justin ťa nepodviedol. Toto bol len môj skrat. Prepáč Justin, nechcela som." Zízal som na Ronnie a neveril som tomu, čo práve povedala. Miranda sa usmiala od ucha k uchu a vtiskla mi pusu na líce. Videl som na Ronnie, že jej je z nás doslova zle a v tom momente vybehla hore po schodoch. Prečo musí biznis všetko ničiť? Opýtal som sa sám seba, aj ked som vedel, že na toto nenájdem odpoved.
Sedel som tam s nimi skoro hodinu a pred Mirandou som sa musel hrať na chalana, ktorý je do nej zaľúbený, čo som už dávno nebol. Nervy vo mne neskutočne bojovali, pretože som chcel vedieť, čo je s Ronnie. Ako sa vôbec môže cítiť? Vymanil som sa z Mirandinho zovretia a povedal som, že sa idem prezliecť, čo samozrejme bola len výhovorka. Našťastie so mnou nešla, takže som pokojne mohol ísť za Ronnie. Vybehol som hore po schodoch a vošiel do mojej izby. Vedel som, že ju tam nájdem. Ležala na posteli a v rukách zvierala moje tričko, ktoré už bolo celé rozmočené od jej sĺz.. Prešiel som k nej a opatrne si vedľa nej sadol, ale ona ma vôbec nevnímala.
"Ronn." Šepol som. "Nemusela si to robiť." Hlesol som.
"Ale musela Justin." Osopila sa na mňa. "Určite som nemala v pláne, aby sa ti zničil biznis, navyše možno bude aj lepšie, ak budeme len kamaráti."
"Kamaráti? Počúvaš sa vôbec? Ved ešte včera si tvrdila pravý opak! Hovorila si že ma ľúbiš Ronnie."
"Jednoducho na to zabudni! Dobre? Odteraz sme kamaráti, dobre? Justin a Ronnie, kamaráti." Nechcel som veriť tomu, čo práve rozprávala. Kamaráti? Ja a Ronnie? Toto je väčší nezmysel, ako keby niekto tvrdil, že nie som kurevník.
"Toto sa nedá, a ty to vieš." Pomaly som prešiel po jej prstoch na rukách, potom išiel vyššie až nakoniec som prešiel celé jej rameno. Chcel som jej odhrnúť vlasy na stranu, aby som jej mohol pobozkať krk, ale ona ma stopla.
"Toto nie, kamarát kamarátku nebozkáva na krk." Uškrnula sa.
"Vážne Ronnie?" Použil som svoju známu frázu a obaja sme sa začali hlasno smiať.
"Áno Justin." Pochopil som, že to asi nemá cenu naťahovať, takže som prešiel k mojej skrini a vzal som si z nej čisté oblečenie. Vyzliekol som si tričko aj nohavice a potom som sa otočil smerom k Ronnie. Videl som ako sa ešte stihla otočiť, aby som nevidel, že na mňa po celý čas zízala, čo mne samozrejme nevadilo.
"Hej, kamarátka sa na kamaráta nepozerá, ked má na sebe len boxerky." Zasmial som sa.
"Vôbec som to nerobila." Povedala a odula spodnú peru, pričom bola neskutočne zlatá. Hodil som staré šaty do bielizníka a ešte predtým, ako som vyšiel izby, tak som sa pozrel na Ronnie.
"Nevydržíš byť bez mojich bozkov ani jeden deň." Povedal som na čo sa začala červenať. Áno Ronnie, mám ťa presne tam, kde som aj chcel. Povedal som sám pre seba a zavrel za sebou dvere.
ESTÁS LEYENDO
Everything has changed
RomanceÍsť za úplne cudzím chalanom, lebo nemáš kde spať? Vieš si to vôbec predstaviť? Vieš aké to je cez jednu hádku prísť o celú rodinu? A potom je tu on.. On, ktorý sa chová ako hrdina a popritom má tiež svoje tajomstvo. Nikto netuší kde je, čo teraz ro...