2 / Cerrah

906 37 22
                                    

Gece.

02.00. Üç dakika sonra mal ellerine ulaşmış olacaktı.

"Adam manyak!"

Kartal, göz ucuyla Aslışah'a baktı. Ona gelmemesi için ısrar etmişti, hatta 'Kaptan' olarak emir bile vermişti. Aslışah'a her zaman sözünü geçiremiyordu. Kartal'ı yalnız göndermemekle kalmayıp bir de yanına silah almış, deri ceketinin içindeki cebe saklamıştı.

"Hiç güvenmiyorum. Sırf adının soyadının baş harflerine benziyor diye ikiyi üç geçe gelmemizi istiyor. Takıntılı!"

"Biraz daha bağır Aslışah, bizi vurmaları için yeterli ses tonuna henüz ulaşmadın."

Aslışah, ellerini cebine soktu. Böyle bir hava için biraz ince giyinmişti. Rüzgarın yüzüne düşürdüğü saçını parmaklarıyla kulağının arkasına aldı. Soğuk gözlerini kısmaya zorluyordu.

"Bunu yapamayacaklarını sen de biliyorsun."

Kartal, başını omuzlarının arasına gömdü.

"Bilirsin ama emin olamazsın."

Yolun karşısından lacivert paltolu üç adamın yaklaştığını gördüklerinde konuşmayı kestiler. Kartal birkaç adım öne çıktı.

Adamlar yavaş yavaş gelip önlerinde durdu, ikisi kollarını kavuşturup bekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adamlar yavaş yavaş gelip önlerinde durdu, ikisi kollarını kavuşturup bekledi. Diğeri birkaç adım öne çıkıp yakasını düzeltti. Kollarını iki yana sarkıttı.

"Ziya Mermerci..."

Kartal, sağ elini havaya kaldırdı.

"Müşterimiz nerede?"

"Ziya Mermerci..."

Kartal, başını sağa sola sallayıp kaşlarını çatarken yere bakıyordu.

"Müşterimle görüşmeden malı almam."

Aslışah, adamların cebinden çıkarttığı silahları görüp tüm çevikliğiyle kendi silahını çıkartarak adamlara doğrulttuğunda Kartal çoktan vurulmuştu. Aslışah, adamlardan ikisini bacaklarından vurduğunda Onur'un sesi sokağı inletmişti.

"Kaptan'ı koru!"

Aslışah, kulağının dibinden geçen kurşunların altından Kartal'ı sürükleyip kenara çekmişti.

"Çekiliyoruz!"

Karşılarındakilerin de silahı olabileceğini düşünmemiş olan emir kulları zar zor birbirlerini toparlayıp uzaklaşırlarken görevlerini yerine getirdiklerinden eminlerdi, Kartal öldürülmüştü.

"Kaptan!"

Aslışah, Kartal'ı sarsarken Onur cep telefonuyla ambulans çağırdı. Bir yandan da panikleyip olduğu yere yığılan Aslışah'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Kaptan iyi olacak. Sen silahları al, araba sokağın başında. Eve dön, kapıları kilitleyin."

Aslışah, Onur'un söylediklerine hiçbir tepki vermedi; sadece söylediklerini yerine getirmek için olabildiğince hızlı davrandı. Silahları cebine attıktan sonra arkasına bakmadan koşarak arabaya bindi. Onur, Kartal'ın yanına oturup beklemeye başladı.

KargoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin