27 / Mazi

80 11 2
                                    

Ellerini uzatsa da pakete kan bulaştırmamak için bundan vazgeçip diğer eliyle zile bastı. Aslışah kapıyı açınca sağlam elinin işaret parmağını pakete uzattı.

"Behiç Bey'e gelmiş. Alır mısın?"

"Sen al."

Aslışah donuk bakışlarla arkasını dönüp gidecekken Onur sesini yükseltti.

"Al şunu!"

Aslışah öfkeyle yeniden Onur'a döndü, ufaklığa haddini bildirmesi gerektiğini düşünürken Onur, onun konuşmasına fırsat vermeden yaralı elini gösterdi.

"Kan bulaşmasın diye dokunmuyorum."

Aslışah, endişeyle Onur'un yaralı eline uzansa da Onur kolunu geri çekti.

"Ben ilgilenirim, sen paketi al. Lütfen!"

Onur, Aslışah'ın başka bir şey söylemesine izin vermeden Rüzgar'la paylaştıkları odaya çıktı. Rüzgar, Onur odaya girip yerine geçene kadar onu izledi. Elini fark etmesi için Onur'un sargısını açması gerekti.

"Oğlum n'oldu?"

"Hiçbir şey."

Rüzgar, yatağından doğrulup Onur'un yanına oturdu.

"Çek bi' elini."

Rüzgar, Onur'un avucuna bakınca cam parçalarını fark etti. Onur'un yüzü, Rüzgar elini oynadıkça acıyla buruştu.

"Bu bizi aşar, bekle beni."

Rüzgar yalnız çıktığı odadan Gülşah ve birkaç eşyayla geri dönmüştü. Gülşah, Onur'un yanına oturdu ve elini avuçlarının arasına aldı. Küçük bir inceleme ve analizden sonra eline aldığı malzemeleri Onur'a gösterdi.

"Biraz acıyacak."

🎫

Ertesi sabah Behiç Çuhacı, eline geçen paketi açmadan önce Kartal'ı yanına çağırdı. Kartal, uykusuz ve yolda geçirdiği geceden miras kalan baş ağrısıyla mücadele edebilmek için Behiç'in ecza dolabını karıştırıyordu. Behiç ise gelen paket hakkında bilgi alabilmek için Kartal'dan yardım bekliyordu.

"Tanıdığın bir paket mi?"

Aradığı ilacı bulup ağzına attıktan sonra paketi eline alıp evirip çevirdi. Daha önce ona gelen hiçbir paket bu şekilde kaplanmamıştı.

"Saman kağıdı... Bana gelen her pakette kime ait olduğuna dair bir işaret olur. Bir simge, bir kelime. Üzerinde sadece senin adın var ağabey."

Behiç Çuhacı, sandalyesini Kartal'a doğru sürdü. Paketi Kartal'ın elinden alıp cam sehpanın üzerine koydu ve onu açtı. Kutunun kapağını açıldığında Kartal içine baktı ve onu durdurdu.

 Kutunun kapağını açıldığında Kartal içine baktı ve onu durdurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Zehirli bir şeyler olabilir."

Kartal, son yaşadıkları ve Kargo'yu yerle bir eden olayı her an her yerde görüyordu. Behiç gülümsedi.

KargoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin