Kartal, yuvasına geri dönmüştü.
Ekibin yokluğuyla kimsesizleşen evin içini dolaşırken kötü günlerin geride kaldığına inanmak istiyordu. Zerrin'in yanına gitmeden önce bir yere daha uğramalıydı. Arabasını, onu uzun süredir uğramadığı bir yere götürmesi için çalıştırdı. Ana caddeleri arkasında bırakıp dar sokaklara ulaştı. Apartmanların boğuculuğu arasında süzülüp gri binanın önünde durdu.
"Hoş geldin, Kartal."
Nejat, görmeyi ummadığı eski bir dostuyla karşılaşmış birinden beklenilenin aksine şaşırmamıştı. Yüzünde yorgunluğun, pişmanlığın, öfkenin ve hüznün izleri vardı. Kartal, dostunun evini inceledi birkaç saniyeliğine, ortalıkta bırakılmış üniformalar, içleri yarı dolu yarı boş hazır yiyecek ambalajları, sesi kısılmış ama devamlı açık olan televizyon. Dağılmışlık. Kaybolmuşluk. Nejat, kapıyı kapatıp arkadan gelirken hiç beklemediği bir anda Kartal ona sarılıvermişti.
"Özür dilerim, Nejat. Irmak'ı koruyamadığım için özür dilerim kardeşim."
Kartal nemlenen gözlerini sımsıkı yumdu dostuna sarılırken. Nejat yalnızca bir koluyla kavradı arkadaşını. Bakışlarını televizyon ekranına sabitlerken zihni başka yerlerdeydi.
"Hatalı olan benim. Onu batırdığım çamurdan çıkarmayı beceremedim. Acizin tekiyim."
Kartal, geri çekilip elini Nejat'ın omzuna koyarken başını sağa sola salladı.
"Sen hatalı değildin. Irmak'ın bir zaafı vardı, kardeşi onun yumuşak karnıydı."
"Bunca zaman onu koruyabildiğime öylesine inanmıştım ki..."
"Sen onu korudun. Onu koruyabileceğin her şekilde korudun Nejat. Bu olanların sorumlusu kendisi."
Nejat'ın gözlerinde bir an için öfke bulutları gezinse de Kartal'ın haklılığını inkar edemezdi. Irmak'ı defalarca uyarmıştı. Nejat yine de kendisini suçladı, severdi bunu.
"Benim de payım var. Onu bu işlere ben bulaştırdım."
"Kendisi istedi. Sen onu hiçbir zaman zorlamadın."
🎫
"Hoşgeldiniz Buğra Bey."
Rüzgar, elini Buğra Türkmen'e uzattı. Buğra gülümseyerek Rüzgar'la tokalaştı. Havaalanının gürültüsü altında birbirlerini güçlükle duyuyorlardı.
"Hoşbuldum Rüzgar Bey. Daha iyi bir zamanda karşılaşmak isterdim."
Rüzgar, Buğra'nın eşyalarını taşımasına yardım ederken gülümsemeye çalıştı.
"İyi ki geldiniz. Yine de bu kadar erken gelmenizi beklemiyordum."
"Gülşah'ın bana ihtiyacı varken oyalanamazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargo
ActionWattys 2018 Son Liste 📌 Wattys 2017 Son Liste 📌 Suçluların, silahların ve karanlığın kucağındaki yeraltı dünyasının her bir parçasının birbirine kenetlendiği noktada Kargo ekibinin de dahil olduğu taşıyıcılar vardır. Tehlikeli iş hayatları, sınana...