Sessizlik.
"Sarp, neden benimle konuşmuyorsun?"
Dalgaların hırçınca sahile vuruşları bile sessizliği delemiyordu. Aylardır içine gömüldükleri sessizliği parçalamak için daha ne kadar gürültüye ihtiyaç vardı? Yarım kalan tüm cümleleri tamamlamak için ne kadar zamana ihtiyaçları vardı? Saçlarının nemi omuzlarından akarken Sarp'ın peşinden yürüyordu. İskelenin tahtalarını çıplak ayaklarıyla adımlarken Sarp'ın yeniden gideceğini düşünüyordu. Yine gidecekti ve uzun bir süre dönmeyecekti. Onu durdurmalıydı, ona engel olmalıydı.
"Sarp!"
"Gülşah!"
Sahile dönüp baktığında Rüzgar'ın hızlı adımlarla kendisine yaklaştığını gördü. Başını yeniden iskeleye çevirdi. Sarp yine gitmişti. Yine beklememişti onu. Rüzgar, adının hakkını veren bir hızla Gülşah'ın yanına gelmişti.
"Neden beni oyaladın Rüzgar? Sarp yine gitti."
Rüzgar, Gülşah'ın elini uzattığı yöne baktı. Akacak gözyaşına engel olmak zorundaydı. Gülşah'ın gözlerinin önünde yitip gitmesini kabullenemiyordu. Boğuklaşan sesiyle Gülşah'ı ikna etmeye çalıştı.
"Gülşah... Sarp sonra gelecek, şimdi benimle gelmelisin."
"Öyle mi dedi? Sana geleceğini mi söyledi?"
Rüzgar, başını aşağı yukarı sallarken çaresizliğinin üzerine bir duvar gibi yıkılışını hissetti. Gülşah, itiraz etmedi ve Rüzgar'ın onu kollarından tutup götürmesine izin verdi. Eve vardıklarında evdekiler endişeli bakışlarla onları kapıda karşıladı. Aslışah, Gülşah'a sarılıp onu odalarına götürmeden önce Rüzgar'a minnet dolu bir bakış atarken Onur elindeki örtüyü Gülşah'ın omuzlarına sarıyordu.
"Yine Sarp'ı görüyor."
Kartal ve Behiç, villanın üçüncü katında deniz manzarasının tadını çıkartmaya niyetlenmişken Rüzgar'ın cümlesiyle huzursuzlanmıştı. Kartal soğuyan kahvesinin fincanını sehpanın üzerine bırakırken porselenin gürültüsü sesine karıştı.
"Buğra Bey'i ara. Gelebilirse onu ağırlamaktan mutlu olacağımızı söylemeyi de ihmal etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargo
ActionWattys 2018 Son Liste 📌 Wattys 2017 Son Liste 📌 Suçluların, silahların ve karanlığın kucağındaki yeraltı dünyasının her bir parçasının birbirine kenetlendiği noktada Kargo ekibinin de dahil olduğu taşıyıcılar vardır. Tehlikeli iş hayatları, sınana...