30 / Mazi

78 11 4
                                    

"Sarp!"

Ellerini, Sarp'ın omuzlarına koymuştu ve dans ediyorlardı. Sarp'ın alnının kenarındaki delikten akan kanlar Gülşah'ın kollarına bulaşmıştı. Gülşah, bu dansa devam etmek istemiyordu.

"Sarp!"

Sarp gülümsüyordu ve Gülşah'ı bırakmıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarp gülümsüyordu ve Gülşah'ı bırakmıyordu. Gülşah gözlerini açtığında Aslışah'ın karşısında uyuduğunu gördü. Düzensiz kalp ritminin eski haline dönmesi için derin nefesler aldı. Başını yastığından kaldıracak gücü kendinde bulamadı. Gözünden akan yaşlar yastığını ıslatırken geçmişe gitmek istedi. Her şey o gece olmuştu. O gece Sarp'ı kaybetmişti. Hatırlıyordu. Rüyasında gördüğü kanların eline gerçekten de bulaşmış olduğunu hatırlıyordu. Gördüğü her şey karanlığa bulanmadan önce son gördüğünün Sarp'ın ifadesiz yüzü ve boşluğa bakan gözleri olduğunu hatırlıyordu. Sarp ölmüştü. Gülşah'ın hatırladığı şey buydu.

"Sarp öldü."

Bu gerçeği yeniden unutmaktan korkuyordu. Kaçmak istemiyordu. Yaşadıklarını unutmaktan bıkmıştı artık. Aslışah'ın yatağının yanındaki not defterine ilişti gözü. Nefes nefese olduğu yerden doğruldu. Kalemi titreyen eliyle kavramaya çalıştı. Bulduğu ilk boş sayfaya yazmaya başladı.

Sarp öldü. Sarp öldü. Sarp öldü. Sarp öldü. Sarp öldü.

Düşünceler uçup gidebilirdi, görünürlükleri onları gerçek kılardı.

"Sarp öldü. Sarp öldü."

Aslışah, Gülşah'ın sesine uyandığında Gülşah defteri sıkıca kavramış, sözlerini yazıya döküyordu.

"Sarp öldü."

Aslışah, yatağından hızla doğrulup Gülşah'ı daha dikkatle dinlemeye başladı. Gülşah bağdaş kurmuş, defteri sağ dizinin üzerine yerleştirmişti.

"Sarp öldü."

"Gülşah?"

"Sarp öldü. Sarp öldü."

"Abla!"

"Sarp öldü."

Aslışah, yatağından doğrulup üzerine bir gömlek aldı. Buğra'nın odasına çıktı ve kapıyı var gücüyle yumruklamaya başladı. Buğra kapıyı açtığında ellerini Buğra'nın koluna doladı.

"Gülşah, Sarp öldü diyor."

Buğra gülümseyerek aşağı kata indi.

"Sarp öldü. Sarp öldü."

Gülşah'ın sesiyle başını yukarı kaldırıp şükürler etti. Nemlenen gözlerini sildikten sonra Gülşah'ın yanına gitti.

"Gülşah?"

"Sarp öldü."

Gülşah, defterin sayfalarını art arda çeviriyordu. Bir sayfayı dolduruyor ve sırası gelene geçiyordu. Buğra hiçbir şey yapmadı ve Gülşah'ın yatağının ucuna oturdu. Onun defteri bitirmesini bekledi. Aslışah odaya girmedi ve Buğra'yı Gülşah'ın yanında bırakıp aşağı kata indi. Mutfağı dolaşırken Rüzgar'ın içeri girmesiyle ona koştu. Gözyaşlarıyla Rüzgar'a baktı.

KargoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin