Panzehir - Tanıtım

126 12 17
                                    

Merhaba! ❤️

Kargo, yeni sezonu Panzehir'in tanıtım bölümüyle karşınızda!
Farklı bölümlerden alınan paragraflardan oluşan bu bölümü okuduktan sonra yorum ve eleştirilerinizi eksik etmeyeceğinizi umar, iyi okumalar dilerim. 💫

📦

 📦📦📦

Yeşim, dağılan saçlarının arasından öfkeyle Tolga'ya bakarken Tolga, gülümseyerek Yeşim'e bakıyordu.

"Asla ehlileşmeyen bir at gibisin Yeşim. Rahat dur. Sana zarar vermek istemiyorum."

Masadaki suya uzanıp bir yudum alırken Yeşim'in çatlayan sesi kulaklarına ulaştı.

"Sen bana zarar falan veremezsin, vereceğin kadar verdin zaten. Her istediğinde beni buraya getirtebileceğini mi sanıyorsun!"

"Sanmıyorum, bunu zaten yapabiliyorum. Her neyse... Görevinin sona erdiğini söylemek için buraya getirttim seni. Artık ne Rüzgar'ın ne de Kargo ekibinin etrafında dolaşmayacaksın."

"Ödün patlıyor değil mi onlara bir şeyler anlatırım diye?"

Yeşim ağzını sıkı tutmazsa Tolga yanardı ama kendisi de küle dönerdi. Onlara her şeyi açıklarsa Rüzgar'ı bir daha göremezdi, Tolga Gülşah'ın yüzüne bakamazdı. Sakinliğini koruyarak ifadesiz bir yüzle Yeşim'e bakmaya devam etti Tolga.

"Beni tehdit mi ediyorsun?"

"Nasıl anlamak istersen Tolga."

  📦 📦📦

"Görmüyor musun? Nevzat sola gitti!"

"Görüyorum Zerrin Hanım, biz sağa gideceğiz."

Zerrin emniyet kemerini çözmeye çalışsa da yapamadı, kilidin kontrolü Özkan'ın parmaklarının ucundaydı. Parmaklarıyla kilidi defalarca zorlasa da açamadı.

"Özkan aç şu kilidi!"

Ön tarafa uzanamıyordu, camlar kırılmazdı ve Özkan'ın yüzündeki tuhaf ifade onu ürkütüyordu. Kalp atışları hızlanırken sesini yükseltti.

"Nereye gidiyoruz Özkan?"

"Layık olduğunuz yere Zerrin Hanım."

📦 📦 📦

"Benden hoşlanıyor musun Can?"

Can, Aslışah'ın umutsuz bir vaka olduğunu düşünürdü bazen, şu an da o zamanlardan birindeydi. Gözlerini kısıp bıçağını yeniden eline aldı.

"Saçmalıyorsun artık."

Aslışah, saçlarını ellerinin tersiyle arkaya savururken sesini yükseltti.

"O zaman neden benden kaçıyorsun Can?"

"Seni uyarmama rağmen Levent'le birliktesin, bu durumdan hoşlanmıyorum. O adamdan hoşlanmıyorum."

Can, bıçağı yeniden bırakıp arkasına döndü ve Aslışah'ı omuzlarından tutarak yanındaki sandalyeye oturttu. Taburelerden birini ayağıyla sürükleyerek yanına getirdi ve Aslışah'ın karşısına oturdu.

"Bak, bu adamda doğru olmayan bir şeyler var. Sana zarar vermesinden korkuyorum."

"Neden?"

     📦 📦 📦   

KargoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin