Sıcaktı. Zerrin üzerine daha ince bir şey giymiş olmayı istedi. Üç gecesi uykusuz geçmişti. Kim bilir daha kaç gecesi uykusuz geçecekti... Uyuyamazdı. Uyuyamıyordu. Dalıp giderken irkiliyordu her seferinde. Üç gece boyunca üç gün öncesini ve daha da öncesini düşündü. Özkan'ın kendisini alıkoyma nedeni sürpriz değildi. Ziya Mermerci Ölmedi notlarını kimin gönderdiğini biliyordu artık. Bir türlü sevememişti zaten Özkan'ı. Sürekli tedirgin ve şüpheci tavırlar sergiliyordu. Nevzat getirmişti onu Mermerci ailesine, bu olanları bilse şuracıkta canını alırdı Özkan'ın. Zerrin'in bundan hiç şüphesi yoktu... Nevzat'ın kendisini aradığından da emindi Zerrin. Kartal ve Nejat'la çoktan konuşmuş olmalıydı. Odanın basık tavanına baktı derin bir nefesi ciğerlerinden atarken. Gözünü burada ilk açtığında çığlıklarla bakmıştı tavana, şimdi ise sakince bekliyordu olmamış ama olacak olan her şeyi. Kolundan yatağa bağlanmıştı. Karşısında oturan kız gözlerini bir an olsun Zerrin'den ayırmıyordu. Zerrin de alışmıştı ona artık. İlk gün defalarca yalvarmıştı kıza, kızın hiçbir şey duymadığını masayı tıklattığında anlamıştı. Ona yardımcı olması için sağır bir kız getirilmişti. Çünkü Zerrin'in çığlıklarını duyan hiç kimse ona karşı kayıtsız kalamazdı ve onu bu cehennemden çıkarmanın yollarını arardı. Mavi duvarların diplerinde hamile ve doğum yapmak üzere olan bir kadının tüm ihtiyaçlarını karşılayacak malzemeler mevcuttu. Buranın neresi olduğunu bilmiyordu Zerrin. Ağlamıyordu. Bağırmıyordu. Onu neden yaşattıklarını düşünüyordu. Şimdiye onu çoktan öldürmeleri gerekirdi. Sarp'ın ölümünün arkasında da Özkan vardı demek ki. Özkan'ın bunca planı yapabilmiş olması şaşırtmıştı Zerrin'i. Kapasitesinin böyle ayrıntılı planlara yetmiş olması enteresandı. Zerrin'in önünde iki yol vardı şimdi. Biri yaşama diğeri ölüme giden iki yol...
🎫
Gülşah, Alışah'a sımsıkı sarılıp onu öpüp koklamaya doyamıyorken Aslışah gülümsüyordu.
"Yeter Gülşah, ölmedim işte."
Gülşah kardeşinin saçlarını okşarken şefkatle baktı.
"Sen buradayken yaşamadım ben biliyor musun? Her şey çok bulanıktı."
"Rüzgar'ı görmeme neden izin vermiyorsunuz?"
Aslışah'ın aklında kendisi için endişelenen Gülşah'ın cümleleri yerine Rüzgar için endişelenen kendisinin cümleleri dolaşıyordu. Gülşah, başını sağa sola salladı.
"Buna hazır değilsin."
Aslışah'ın bakışları buğulandı.
"Hakkım var ama. Benim yüzümden yatıyor orada. Beni nişanıma götürmek..."
Gülşah sesini yükseltti.
"Hiçbiri senin yüzünden değil. Levent'e de aynı şeyleri söylemişsin. Sen suçlu değilsin Aslışah. Size çarpan arabadaki adam bile suçlu değil, kalp krizi geçirmiş direksiyon başında. Olacağı varmış olmuş, hepimizin başına gelebilirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargo
ActionWattys 2018 Son Liste 📌 Wattys 2017 Son Liste 📌 Suçluların, silahların ve karanlığın kucağındaki yeraltı dünyasının her bir parçasının birbirine kenetlendiği noktada Kargo ekibinin de dahil olduğu taşıyıcılar vardır. Tehlikeli iş hayatları, sınana...