Aslışah, kahvaltının ardından Onur'un arabasını ödünç alıp Levent'in tarif ettiği yere gitti. Otelin girişinde Levent onu bekliyordu. Birlikte bir şeyler içmek için en yakındaki kafeye girdiler. Tatil sezonu çoktan kapanmıştı ve içeride birkaç kişi vardı. Dışarıda kullanılan renkli masalar kaldırılmak üzere kafenin bir köşesine yığılmıştı. Aslışah etrafı süzerken Levent onun ellerini tuttu.
"Ben artık beklemek istemiyorum Aslışah."
Aslışah konunun yine açılmasından rahatsız olup kıpırdandı. Levent heyecanla konuşmasını sürdürdü.
"Gülşah'ı da yanımıza alırız. Ondan ayrılmak zorunda değilsin."
"Onu yanımda sürükleyemem Levent. Neden sürekli bu konuyu açıp duruyorsun?"
"Çünkü artık beni oyaladığını düşünmeye başladım. Bunu sonuçlandırmayacaksak neden başladık?"
"Beni ne kadar iyi tanıyorsun?"
"Tanımam gerektiği kadar, Aslışah. En azından evdekilerle tanıştırabilirsin. Bu şekilde devam etmek istemiyorum."
Aslışah, ayrılalım demek istedi bir an. Diyemedi. Hayatında ona Levent kadar değer veren kimse olmamıştı. Kimse onu böyle sevmemişti. Şimdi ona arkasını dönüp gidemezdi.
"Tamam. Bugün gidelim."
Levent şaşkınlıkla gülümserken Aslışah, huzursuzca Levent'in elini tuttu. Endişeli bakışları Levent'in gözlerine ulaştı.
"Lütfen bana bir daha devam etmek istemiyorum deme."
Levent, Aslışah'ın ellerine bir öpücük kondurdu.
"Blöftü o."
Aslışah arabasıyla önden gidiyordu, Levent onu takip ederken daha mutlu olamayacağını düşünüyordu. Beklediği günün geldiğine inanmak istiyordu. Artık kimseden kaçıp saklanmak zorunda kalmayacaklardı. Arabalarını Behiç Çuhacı'nın bahçesine bıraktıklarında el ele verip kapıya doğru yürüdüler. Zile bastıklarında kapıyı Onur açtı.
Önce Aslışah'a sonra Levent'e sonra da onların kenetlenen ellerine baktı. Kısa süren şaşkınlığının ardından gülümseyerek Aslışah'a yeniden döndü.
"Nihayet içimizden biri evleniyor, ha?"
Aslışah gülümseyerek içeri girerken Levent'in elini bırakmadı.
"Daha değil Onur. Herkes nerede?"
"Salonda. Rüzgar ve Emre yukarıda."
Aslışah biraz duraksasa da yeniden gülümseyerek Onur'a baktı.
"Onları da çağırır mısın? Herkese birden söylemek istiyorum."
Onur yukarı çıkarken Aslışah, Levent'i salona götürdü. Kapıdan girer girmez herkesin ilgisini çekmeyi başarmışlardı. Kartal gülümseyerek ayağa kalkarken Aslışah'a bakarak söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargo
ActionWattys 2018 Son Liste 📌 Wattys 2017 Son Liste 📌 Suçluların, silahların ve karanlığın kucağındaki yeraltı dünyasının her bir parçasının birbirine kenetlendiği noktada Kargo ekibinin de dahil olduğu taşıyıcılar vardır. Tehlikeli iş hayatları, sınana...