Je smiešne, že človeka môžu odsúdiť za niečo, čo neurobil.
Alebo si aspoň nepamätá, že by to urobil.
Čo je však už menej smiešne je miesto, kam týchto ľudí posielajú.
Mysleli by ste si, že ide o väzenie, ale je to niečo omnoho horšie.
Ide o miesto, kde neschováte ani tie najtemnejšie tajomstvá.
Kde sa vám dostanú do hlavy, či chcete, alebo nie.
O to im vlastne ide.
Priviesť vás až k šialenstvu, aby so širokými úsmevmi na tvárach mohli prehlásiť, že sa nemýlili.
Že ste sa zbláznili, lebo ste si konečne priznali vinu.
Je tu však jedno malé tajomstvo.
Nie každého dokážu zlomiť.
Dá sa nájsť spôsob, ako im vzdorovať.
A ja ho nájdem.
Presvedčím ich, že za tým ohavným činom nestojím ja.
Moje meno si budú pamätať všetci , čo zapríčinili moje trápenie.
Meno Camila Warnerová, bude poznať každý.
Takže...niektorí z vás si možno na tento príbeh spomínajú :D sľúbila som, že sa s ním čoskoro vrátim a čas nadišiel...lepšie som všetko premyslela, dodala nové postavy, takže do toho celého vkladám veľa nádeje :D
Pre tých, ktorým tento príbeh nič nehovorí a vidia po po prvé, by som rada oznámila, že dej sa bude odohrávať v budúcnosti, asi tak o sto či dvesto rokov neskôr, než sa nachádzame teraz...čiže troška také sci-fi/ dystopia/ psycho takto by sa asi dal žáner tohto príbehu charakterizovať :D
Každopádne by som ešte chcela oznámiť, že naplno začínam s príbehom, až keď dokončím shortstory Uvidím sa (odporúčam prečítať si :D) , čo už ale nebude trvať dlho...takže nejako v apríli sa už môžete tešiť na prvú časť :)
Dovtedy by som však bola rada za každý ohlas, aby som vedela čo si o tomto myslíte a či by ste to čítali :) veľmi dúfam, že si odo mňa takúto novú vecičku obľúbite :)
YOU ARE READING
TOG: Trigger
Science FictionRečiam, že v spoločenstve a komunite je sila neverte! Nie je to pravda! Musíte sa postaviť za svoj názor, zaťať zuby a bojovať!