„Ako veľmi sa budem musieť ospravedlňovať, aby si mi odpustila?" ozvalo sa zrazu za mnou, ešte som sa nestihla ani otočiť. Okolo pása sa mi ovinuli niečie ruky, pričom si ma chrbtom dosť svojsky pritiahol k hrudi. Ale nebránila som sa, lebo mi bolo hneď jasné, že je to Evan.
„Mne je fuk čo si urobil, hlavne, že si tu živý a zdravý," odpovedala som, pričom sa on bradou oprel o moje ľavé plece a zrejme rovnako ako ja uprel pohľad von oknom. Postávala som tu už od rána, ktoré...no nebolo moc slávne. Veľmi ťažko sa mi odchádzalo od Graysona po tak pohodovej noci. Vedela som totiž, že dnes sa už nič opakovať nebude a ja si zas budem líhať spať sama. A hlavne v tej hnusnej zime, na malej posteli a otrasnej cele.
„Kde si bol posledné dni? Bála som sa o teba?"
„No vieš..." začal dosť opatrne, ale už len z tých dvoch slov sa dalo počuť, že sa mu o tom ani nechce hovoriť. „Snažil som sa presadiť si svoje a tak som skončil na samotke. A Carley si povedal, že mi prospeje niekoľko dní za sebou, čiže som sa tu skôr ukázať nemohol." Mňa v momente striasli od zimy, ale aj nechuti. Stačilo mi tam tých pár hodín a mala som pocit, že sa doslova zbláznim. Určite by som tam toľko nevydržala.
„To sa potom divím, že si takto v pohode."
„Nebol som tam prvý raz Camila. Akurát ma mrzí, že som zmeškal tvoje narodeniny. Graysonovi som však dal niečo, čo ti má odovzdať." trocha som sa od neho odtiahla, ale z jeho pohľadu by človek nevyčítal hádam nič. Takže niečo dal Graysonovi? Mala by som sa začať báť, alebo nie?
„Je to veľmi pochybný darček, či ani nie?"
„Záleží od toho," odpovedal so smiechom, no v momente ma pustil a trocha stúpil. Pochopila som to ale až, keď som zbadala troch strážnikov, ako idú našim smerom. Čo bolo ale horšie? Na ich čele šiel ten holohlavý, ktorý robí poskoka Carleymu. Všetci traja nás tak jasne prebodávali pohľadom, až mi nebolo jasné, či by nebolo múdrejšie dať sa na útek a už sa nikdy nevrátiť.
Neviem či zo strachu, ale vzala som Evana za ruku a stisla mu ju tak pevne, až ho to podľa mňa zabolelo. Potrebovala som ale cítiť istotu, že tu so mnou niekto je a nebudem na nich sama. Včera som si akurát hovorila, že dnes po mňa tá sviňa určite pošle a pozrieme sa. Ešte je len ráno a on už má chuť na zvrátený sex. Dokonalý štart do dňa, čo vám poviem.
„Dúfam, že so mnou pôjdeš aj bez násilia Warnerová," sykol pán holohlavý, sotva zastali pred nami. Modlila som sa, aby pre niečo teraz Grayson len tak rozrazil dvere a všetkých ich pozabíjal. Nech si Carley konečne uvedomí, že ja nie som žiadna jeho hračka. A rozhodne tu nie som na to, aby som mu rodila deti. Niežeby to bolo možné, ale ide o princíp.
„Nikam s vami nepôjde! Nestačilo, čo jej to prasa urobilo minule?!"
„Som rád, že o mne takto pekne hovoríš," povedal zrazu Carley, ktorý sa akosi vynoril za nami. V momente som potiahla Evana nabok, len aby sme boli od neho čím ďalej. Zjavne by bolo lepšie, ak by som aj pustila jeho ruku, ale nedokázala som to. Pocit, že keď to urobím tak zomriem bol naozaj silný.
„Myslel som, že po pár dňoch v tme dostaneš rozum Evan. No zjavne nie." už len to, ako sa zasmial ma napínalo a nieto ešte ten pohľad, ktorý na mňa hádzal. Nemusel vlastne ani nič viac hovoriť, alebo urobiť. Dobre som vedela, ako o pár minút skončím. Akurát som nechcela zas myslieť na následky.
„A vy ho dostanete kedy? Že vám nie je hnusné znásilniť mladé, vtedy ešte sedemnásťročné dievča!" nepáčilo sa mi, že Evan tak kričal, lebo v momente sa našim smerom obrátila kopa hláv. Akoby sme boli hlavná atrakcia v cirkuse a oni sa prišli len prvotriedne zabaviť.
YOU ARE READING
TOG: Trigger
Science FictionRečiam, že v spoločenstve a komunite je sila neverte! Nie je to pravda! Musíte sa postaviť za svoj názor, zaťať zuby a bojovať!