Epilóg

506 41 17
                                    

„Rena!" zvrieskol som a buchol do dverí ja už ani neviem koľký krát. Proste som neveril, že ma tu držala ako nejakého väzňa. A hlavne asi tomu, že Camila je preč. Odišla bez slova, bez nejakého poondiateho vysvetlenia. „Pusti ma von!" Na vankúši som videl list, ale nejaký nabúchaní týpci ma zavreli oveľa skôr, akoby som si ho prečítal. Ja vlastne ani neviem, kam som sa to dostal. Oči som mal previazané šatkou a riadil som sa len tým, že ma brali dole schodmi a potom nejakou chodbou.

„Je to pre tvoje dobre Grayson, prosím ťa ver mi."

„Otvor!" nahováral som si, že ak by som sa dostal von, dokázal by som ju nájsť. Pravda ale bola, že som nemal ani poňatia, kam by som išiel. Nikdy mi nehovorila kde presne býva, alebo kde je laboratórium jej otca. Zostávalo mi iba kričať tu a mlátiť do stien, zatiaľ čo mi ale nabehli slzy do očí. Neveril som, že je preč. Že odišla po tom, čo sa včera stalo. Mal som pocit, že pre ňu niečo znamená. Že ma naozaj miluje, ale...čím dlhšie som tu bol zavretý, tým viac mi jej slová prišli úplne bez významu.

„Camila to takto chcela. Tak si prosím nemysli, že ide o moje slobodné rozhodnutie."

„Musím ju nájsť..." ešte raz som pravou päsťou buchol do oceľových dverí, ale to bola moja konečná. S čelom opretým o dvere som sa zosunul na zem a všetkými silami sa pokúšal zadržať slzy, ale aj skrotiť svoj hnev. Odmietal som veriť, že po tom všetkom čím sme prešli, ma len tak opustila. Chcela predsa moju pomoc, tak prečo...prečo len tak odišla?

„Dokáže sa o seba postarať. Neboj sa." pokrútil som hlavou nad jej slovami a tuho privrel oči. Nemohol som sa nimi riadiť. Bál som sa. Už teraz som sa bál, že ju nikdy viac neuvidím. Že včera pred tým ako som zaspal, som jej hlas počul naposledy. Že som sa naposledy pozrel do očí, v ktorých som našiel útechu, nech sme prechádzali čímkoľvek.

Bola proste preč. Moja milovaná Camila sa vydala na samovražednú misiu, z ktorej sa ku mne už možno nevráti...


Dámy a páni...konečná :D aspoň čiastočne teda :D v prvom rade vy som sa vám chcela veľmi pekne poďakovať za podporu, ale aj pekné a inšpiratívne komentáre :) link na pokračovanie s názvom To hell and back again, vám dám do komentu, takže budem veľmi rada, ak sa naň pozriete :) 


TOG: TriggerWhere stories live. Discover now