5.Bölüm *Bu Kız İçinmi? *

3.9K 161 6
                                    

Düzenlenmiştir

Multi Melis..... İyi okumalar :)

Eflinden...

Teşekkür amaçlı kahvaltı hazırlayayım diye düşündüm. ben yapılan iyiliğin altında kalmazdım. hemde mahçuptum Üzerimdeki rahatsız edici elbiseden kurtulmak için formalarımı giydim. Ama ayakkabı getirmemiştim topuklularla okulada gidemeyeceğime göre evdeyim diye kenarda duran terliklerden birini giydim. Ve mutfağı buldum. Önce bir kap bulup lavabonun içine koydum, salatalıkları
Ve domatesleri de içine atıp musluğu açtım. Dolaptan kahvaltılıkları alıp masaya koydum. Bir süre sonra işim bitmişti.

Şimdi sıra Meriçi uyandırmakta. Saat sekizdi. buçukta ders başlıyordu. Pazartesi sendromu.

Meriçin kaldığı odaya gittim. Yatakta sırt üstü yatıyordu, saçları dağınıktı bu onu çok tatlı gösteriyordu. Eflin kendine gel ve uyandır çocuğu dedim.

Meriç in yanına gittim ve 'Meriç' 'Meriiçç' diye tekrarladım bir yandan da kolunu dürtüyordum. Meriç yavaşça gözlerini açtı sonra sırt üstü yatmaya başladı. Yanaklarım kızarmıştı. İlk defa bir erkeğin evinde kalmış, omzunda ağlamış ve yatağında yatmıştım. Ama bugüne kadar çektiğim en rahat uykumdu.ona Sarılırken ağlayamıyordu insan, onun kollarında.... Dinlendiriciydi "günaydın dedim gülümseyerek." Oda gülümsedi 'Günaydın '

"ben kahvaltı hazırladım teşekkür amaçlı, artık gitsem iyi olur okula geç kalıcam yoksa "diye devam ettim. Yataktan kalktı ."okadar yemek hazırlamışsın beraber yiyelim işte" dedi." Yok cidden gerek yok" dedim ama o kolumdan tutup mutfağa getirdi. Odanda kum torbası var. Spor mu yapıyorsun?"diye sordum. "Evet bazen maçlara katılıyorum."

"Biz genelde grafiti yapıyoruz, Yada koşarız dedim. 'Harika bir şey grafiti yapmak. "

"banada öğretsene grafiti yapmayı' dedi.

" Olur nezaman yapalım diye bir soru yönelttim. Biz kızlarla ikidir yapalım diyoruz. Ama birşeyler çıkıyor hep "

" Bu akşam "dedi. Bana uyardı, bu akşam planım varmıydı? Telefonum çalınca Batu yazısını gördüm.

" Efendim Batu" dedim benim böyle dememle yüzü düşmüştü sanki Meriçin.

"Okul çıkışı gideceğiz demi? "dedi. Nereye gidecektik ki?

" nereye ya? "diye cevap verdim.

" Unutmuş olamazsın beraber birşeyler yapacaktık" dedi. bir Müddet düşündüm ve
" Batu kusura bakma başka bir güne ertelesek ben Meriçe söz vermiştim" dedim.
Bunu dememle Meriç gülümser gibi oldu. Ama bilmiyorum tabi.
Bunun üzerine Batu "bana daha önceden söz vermiştin Eflin" dedi. Ben seni sözünün eri sanıyordum."

"Haklısın sana bir akşam yemeği borcum olsun" dedim. "Bak olur o zaman" dedi. Ve gülerek kapattık telefonu.
"Eveeeeettt yediysek kaldıralım" dedim. "Gerek yok ben hallederim" dedi.

" Olmaz öyle şey" dedim ve tabakları alıp lavabonun önünde durdum. Sünger nerede? üst dolapta son en üstte dedi. Benim boy yetmezki uzandım bende ama sonra arkamda bir beden belirdi elini dur ben alırım diyerek omzuma dokundurdu. Omzuma ne yapmıştı o yanıyordu omzum. Süngeri alıp bana verdi.

BİR süre sonra işimiz bitmişti. Evden çıkarken Ateş geldi. Yalpalıyordu. Meriç hemen koluna girdi

" ben odasına götüreyim sen bin arabaya" Kafa salladım topukluları giyerken "oğlum anlamıyormusun neden benden nefret ediyor ki neden?" diye sesler geldi. Daha fazla dinlememek için arabanın yanına gittim.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin