Merhaba benim canıım okuyucularım dün kitabımız için önemli bir duyuru paylaşmıştım hatırlarsınız.
Neredeyse hiç yorum yapmayan okuyucularım yorum yaptı ve benimle olduklarını hissetirdi. Ve bu beni duygulandırdı.
Benimle ilgili kiminiz birşey bilmiyor.
Ne ismim ne yüzüm ama bunlar önemli değil. Kitabımı okuyup oy verip (★ a) basıp yorumlarınız ile güldürüyorsunuz. Eğer kitap yazıyorsanız bu duyguyu az çok bilirsiniz.Sizlerin kitap hakkında yorumları önerileri tavsiyeleri hepsi önemli ve bana fikir veren cinsten. Aklınıza herhangi birşey takıldığında Çekinmenize gerek yok özelden yazabilirsiniz özelden yazamıyorsanız yorum olarak da yazarsınız mutlaka okurum.
Üzgünüm bu bir yeni bölüm
değil :( şuan yazmaya başlayacağım. Bana fikir veren SudeNur_Dilara teşekkür ederim iyiki varsın.Beni aşka inandır ailem
Öncelikle beni mutlu eden olaylardan bir kaçı bu hafta içersinde kitabımızı kütüphanesine ekleyen oy verip yorum yapanlar arttı. Daha bu gün iki kişi daha eklemiş nasıl mutluyum bilemezsiniz o kadar harikasınız ki. Beni yalnız bırakmadınız. En başından büyük destekçim Forever462 çok teşekkür ederim 😊
Ve daha niceleri...
Benim bu kitaba başlama sebebim benim gibi düşünen insanları görmekti. "Aşka inanmayanları " benim kitabım kimine göre saçma gelebilir ama açık sözlü olacağım ki hoşuma gitmeyen bir şeyi diğer yazarlar gibi önemli değil diyerek ört mast edemem yani beğenmiyor saçma geliyorsa okumasın okumayın. Burdan yanlış anlam çıkarmayın lütfen, kötü yorumlara da açığım iyilere de. Sadece saçma falan diyeceksineniz neden okuyorsunuz ki? Neyse zaten öyle bir yorum yapan yok şimdilik.
Hadi oyun oynayalım minik okurlar siz beni değilde ben sizi tanıyım. Herkes alttaki pasajdaki sorulara yorum bıraksın :)
1.Nerede yaşıyorsunuz?
2.Kaç yıldır watpad kullanıyorsunuz?
3.Watpadde en sevdiğiniz kitap ve yazar?
4.Kitap yazan varmı aramızda??
5.Karne nasıl?
6. Bana bir soru soracak olsanız ne sorardınız?
Kitabımızı arkadaşlarınıza önerin lütfen 🙏sağlıcakla kalın. İyi geceler :))
@asilikttir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...