17. Bölüm * Köle *

1.8K 110 7
                                    

Arkadaşlar aklıma konu gelmiyor bu bölüm biraz gecikti onun için özür diliyorum ban fikirlerinizi verirseniz sevinirim aklımda kurgu var ama çok ileri bölümler için sizlerin yardımlarınızı bekliyorum oy veren herkese teşekkür ediyorum

Multi: Ateş

Bölüm şarkısı sia chandelier multide var

Hava o kadar sıcaktı ki insanın derisini çıkartıp atası geliyordu ve şuan cidden o durumdaydım. Eflin ve Toprağın isteği üzerine sahile gelmiştik ve şezlonglara uzanmış bir vaziyette yatıyordum.

"Köleee " diye böğürdüm. En azından Ateş kölemdi.

" Ne var Deniz? "

" cık cık çok ayıp Ateş, bana "efendim" diyeceksin "

" Demiyorum" Toprak ve Eflin gülerlerken Meriç geldi ve Eflini kucağına aldığı gibi denize götürdü. Eflin çığlık atarken aklıma gelen fikir ile sırıttım.

"Ateş, bana içecek birşeyler getir! "

" Mis gibi deniz suyu var içermisin? "

" sen ne biçim kölesin ya köleler hizmet ederler mızıkçılık yapma "
Sabır çekip gitti yaşasın kötülük gözlerimi kapattım ve sırıttım işte böyle yaptırırlar. Birden havalanmam ile sırıtmam kesildi Ateş beni kucağına almıştı ve denize doğru gidiyordu.

" Ne yapıyorsun sen köle! Bırak beni çabuk!! "

Cıkladı sırıtıyordu kucağında ben, yanından geçtiğimiz kızların Ateşe iç çekişleri. Ateşin beni suya atacağını anladığımda kollarımı boynuna sardım. Ve saçmaladım" Ateş sen suya düşersen sönersin " hay ben söylediğim yalana tüküreyim. Ateş gür bir kahkaha attı." Benim suya düşeceğini kim söylemiş" al işte beni atacaktı.

"sen benim kölemsin ben söylüyorum hatta söylemiyorum emrediyorum!! "

" yok yaa "dedi bana inanmayan bir bakış atarak.

Tam beni denize atacağı sıra öyle bir sarıldım ki boynuna benimle beraber suya düştü. Ağzıma giren ve gözümü yakan tuzlu su ile kafamı sudan çıkarmaya çalıştım. Nihayet nefes alabildiğimde ne kadar sert geçirebilirsem o kadar sert vurdum yüzüne "Gerizekalı ben yüzme bilmiyorum" derin yerlerde dengemi kaybediyordum bu taraf pek derin olmadığından ve ayaklarım yere dediğinden şimdilik bir sorun yoktu.

"ciddimisin sen"

"tabiki gerizekalı " dedim ve sinirle kıyıya yüzmeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü kolumdan tutup çekti. Şortum ve tişörtüm ıslanmıştı. Ben mayo giymemiştim çünkü aklımda yüzmek pardon! "bir öküz tarafından denize düşmek yoktu.

Ne çekiyorsun gerizekalı dedim

Alayla sırıttı "şuan denizdesin ve boğulsan seni kurtaracak tek kişi benim "

" hiçte bile bak şurda cankurtaran var boğulsam beni kesin kurtarır "

" bende kurtarabilirim " tanıdık bir ses gelirken dönüp arkama baktım

" Ediiiizz "

" Naber deniz? "

" iyidir"

" Bir sorun yok uzun zaman oldu seni görmeyeli sanırım en son abim için olan organizasyonda karşılaşmıştık "

Evet haklısın nerelerdeydin? Epeydir yoktun"

"yurt dışına çıkmıştım ama seni çok özledim açıkçası seni burada görmeyi beklemiyordum "

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin