36.Bölüm*Düğün*

1.8K 122 39
                                    

ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ OKUYAN KİŞİ SAYISI BU KADAR FAZLA İKEN OY VERENLER NEDEN BU KADAR AZ? EĞER HATALARIM VARSA SÖYLEYİN YORUMLARA AÇIĞIM ÇÜNKÜ ÖNEMLİLER LÜTFEN OY VERMEDEN GEÇMEYİNİZ BEN EMEK HARCIYORUM  YB YAZMAK İÇİN OYLARI AZ GÖRÜNCE HEVESİM KAÇIYOR LÜTFEN OKUYANLAR OY VERSİNLER SİZDEN RİCAM BU. BU ARADA SINIR KOYUYORUM OLMAZSA YB YOK.

10 YORUM 10 VOTE GELMEZSE YB YOK..

Multi: deniz, ateş ve denizin annesi

Bölüm şarkısı: yusuf güney"melekler seni bana yazmış"

Hatırlatma..

"Anne ben bu işi yapmak zorundamıyım ya!! "

"Deniz!! İzmire ne için geldik güzel kızım ha? Teyzenlere yardım edecektik"

"Anne bana teyzem hasta demiştin ya düğün var dememiştin ki!! " diye yakındım. Evet doğru duydunuz hasta ziyaretine geldiğimiz İzmirde kız verecektik ayrıca kimi bir düşünün bakalım?? Teyzemi doğru duydunuz evet teyzemi.

Birazcık! Evde kalmış bir teyzem vardı da.

"Anne banane ya banane! Ben ne yapıcam hamamda! Ben evleniyorum sanki ya şu işe bak! "

Annem tabiki benim bağırmalarımı dinlememiş ve söze tekrar girmişti.

"Deniz dedim "bu annemin dilinde kes sesini konu kapandı demekti. El mahkum boyun eğdim anneme. Gidelim bakalım hamama.

Denizden...

"On beş yaaşındada nazifede hanım kimlere aldanmıış "

Kulaklarım zerre birşey daha duymak istemiyor adeta lanetlerimi yolluyordum evrene, şu halime bakın ya sinirlerim alt üst oldu.

Önümde yaşlılar topluğu şarkı söyleyerek böyle oynarken ben kendimi hamam tası ile öldürmeye çalışıyordum. Evet evet o suda kendimi boğacaktım. Ya ben istanbuldan izmire teyzem hasta diye gelmiştim. Evleneceğini nerden bileyim ya!?

E annemde az değil beni nasıl kandırdı. Düğünleri sevmezdim ve annemde beni izmire getirmek için bu yolu seçmişti.

"Deniiz sende gelsene teyzecim" karşımdaki on beş kadının bakışları bana çevrilmişti. İtiraz etsem yeni yem atılmış tavuk gibi başıma üşüşeceklerdi. Onlardan kurtuluşum tuvalete gitmekti.

"Ben sanırım tuvalete gideceğim" diyerek yerimden hızla fırladım ve adete koşar adımlarla dışarı attım kendimi.

Öndeki koridoru takip edip soyunma odalarının olduğu tarafa geçeceğim vakit duyduğum ses ile durmaya karar verdim ve karşımdaki manzaraya baktım bu manzara beni güldürürken duyduklarım ile karnıma ağrı girmişti sanki.

"Ya teyzem gözünü Seveyim madem ben giremiyorum kadınlar hamamına sen çağır bari ya ne olursun"

"Uşuğum sen laf bilmezmisun? Ha buraya nasıl alayum ben seni da"

Karşımda ellili yaşlarındaki kadın ateşe söylenirken onu ikna etmek ateşin elindeki tek ümidi gibiydi.
Ateş derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti sinirlenmişti ama belli etmemeye çalışıyordu.

"Teyzecuğum ha bana bi iyilik yap da ne olursun sevduğum gadın içerde da" sözleri ile kıkırdadım ya yerim ben ama bunu.

"O gelin seninmi yoksa evladum ne ettu de azdırdı seni o garı" yaşlı teyzeye gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.kadın ateşi teyzem  ile evlendirecekti az kalsın.

Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin