turkumk bugün tanıştığım yazar bu bölümü sana itaaf ediyorum tatlım.
Kapak hakkında düşüncelerinizi buraya yazarsanız çok sevinirim.
"arkadaşlar hikayemi kütüphanenize eklerseniz yb lerden daha çabuk haberiniz olur :) "
Multi :kıvırcık belamız :))
Bölüm şarkısı aslı Demirel "saat on iki" iyi dinlemeler...
Hatırlatma... İyi okumalar... :-D
" sabah olacak neredeyse en iyisi kahvaltılık bir şeyler yapmak " dedi.
" ellerinden öper "dedim ve koltuğa yayılıp herzamanki gülüşümü attım.
Benim tanıdığım Deniz birazdan yanıma gelir olay çıkartırdı." Allah Allah, sanki tek ben yiyeceğim yapmıyorum ozaman! " dedi ve yanıma kendini atacakken belinden tutup çektim böylelikle üzerime düştü. Sinir ve şaşkınlık karışık bir halde yüzüme baktı gözlerini de büyümüştü her sinirlendiğinde yaptığı gibi.
" Ateş sen yapıyorsun be!!? Salak! " diyip kalkmak için yeltendi.
" kızım kanepenin o tarafı kırık geçen geldiğimde kırılmıştı çekmesem bir tarafın acıyacaktı "
" o zaman uyarsaydın gerizekalı! " dedi ve üzerimden kalktı önümde durup bileğimden kolumu tuttu.
" hadi kalk! Yemek yapacağız! " ne demiştim ben demin? Deniz olağan üstü bir güç gösterirken bende ayağa kalktım ama fazla çektiğinden az daha düşecekti."abanma kızım kalktık işte " gözlerini kısıp "hıhı" dedi ve benide peşinden sürükledi hadi hayırlısı...Denizden..
İkimizde sessiz bir şekilde Yemeğimizi yapıyorduk kimseden çıt çıkmıyordu aslında neden bilmiyorum ama Ateşin yanında kendimi güvende hissediyorum. Beni boğulmaktan kurtardığı gün bunun farkında varmış oldum ve gördüğüm kabusta bana yardımı dokunmuştu sanırım güvenimi kazanmıştı. Bana barda uyuya kaldığım ve sabah kendimi gömlekle gördüğüm gün "ben sandığın gibi biri değilim" demişti. Sanırım ben onu tanımıyordum sadece ukala, kendini beğenmiş biri olarak düşünüyordum cidden bazen bencil biri gibi davranıyordum sadece ben dert çekmişim gibi oluyordu. Oysa Ateşte bir sürü şey yaşamıştı. Belkide Ateşi tanımaya başlamalıydım?
"Ateş? " Ateşe seslenmem ile doğradığı domatesten kafasını kaldırıp bana baktı.
" ne oldu? "
" bana ben sandığın gibi biri değilim " demiştin neyi kast ettin?"
"gerçekten bilmek istiyormusun? " neden yüzü tepkisizdi bu onun yüzünü okumamı zorlaştırıyordu.
" evet " diye kısa bir cevap verdim.
" şöyleki, beni ukala kendini beğenmiş biri gibi düşünüyorsun ben bundan daha fazlasıyım ama biri gelip sana Ateş nasıl biri diye sorsa aklına gelen ilk şey bu ikisi olur ben inkar etmiyorum böyle biriyim ama eksikler var "
" sende beni tanımıyorsun Ateş, ayrıca benim yanımda genelde uyuz bir tip oluyorsun "
" yanılıyorsun, ben seni tanıyorum "
Tek kaşımı kaldırdım." mesela? "" mesela, sinirlendiğinde dudaklarını ısırıyorsun, utandığında ve birşey düşündüğünde dudağının kenarına işkence ediyorsun arkadaşlarını koruyup kolluyorsun, düşüncelisin, inatçısın, kafanın dikine gidersin ama sonuçlarını seve seve kabul edersin duygusuz biri değilsin sadece insanların seni öyle düşünmesini istersin ağlamayı sevmiyorsun. Bunun yanında Aşka inanmamayı seçiyorsun ama aslında aşkın sonuçlarından korkuyorsun.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...