Selin_Tasduzen bir önceki bölüm bana itaf yaparmısın yazar diyen okurum 😘tabi yaparım bu bölüm sana💙
Toprak...
"Asıl siz ne yapıyorsunuz?"
Biz zaten şaşkındık ama girdiğimiz odada baş hekim olduğunu hesaba katmamıştım.
Birde bodoslama dalmıştım değilmi? Aptal Toprak!
Hızla Emirden ayrılırken bakışlarımı baş hekime yönelttim.
"Özür dilerim efendim"
"Odama bildiğin daldınız çocuklar aranızda bir sorun mu var?"
Şüpheli gözlerle süzdü ikimizide.
"Evet var efendim biz pek sevmeyiz birbirimizi o yüzden atışıyorduk" oysa ben aksini söylemek üzereydim ama emir sözlerimi ağzıma tıkmıştı.
Baş hekim bize bakarken mahçup bakışlarımı yolladım daha sonra acilden bildirim geldi ikimizede.
İlk defa bu kadar sevinmiştim bu aletin çalışmasına.
"Hadi durmayın işinizin başına!" diyen başhekim ile fırladık adeta odadan girişimiz gibi çıkışımızda hareketliydi.
Acile indiğimizde eflini görmem ile adeta kan beynime sıçramıştı. Her tarafı kan içindeydi.
Emirin dudaklarından"Kardeşim"diye bir kelime duyuldu ve koşarak Sedyeye koştu.
"Abi yardım et" eflin hem ağlıyor hemde Emire bişiler söylüyordu.
Hızla yaklaştım yanlarına.Allaha şükürki yaralanan Eflin değildi.
"Efendim bir 34 yaşlarında kadın hasta trafik kazası geçirmişler. Durumları ağır" dedi "Tamam hastayı ameliyata alalım" derken göz ucuyla emire baktım.
sanırım kadının eşi ile ilgileniyordu.
Sedyenin sesi kulaklarımda çınlarken koşturarak harun hoca ile ameliyata girdik.
Eflinin ne işi vardı? Diye düşünürken ameliyat zorlasada başarılı geçti ama durumları ağırdı.
Kadını yoğun bakım odasına alırken. Eflin gözüme çarptı.
"Eflin iyimisin?" donuk bakışları ile beni anca fark etti.
"Toprak herşey gözümün önünde oldu" dedi.
"Tamam canım sakin ol ameliyat zorlasada iyi geçti yoğun bakıma aldık"
"İyileşir demi?" dedi. Kafamı salladım.
"umarım"
"Hadi gel üzerini değiştirelim kan olmuş her tarafın"
Eflin ile odama gittik.
Üzerine benim yedek kıyafetlerden verdim. "kısa kollu ile üşürsün şimdilik şu önlüğü al üzerine" dedim.
"Doktor olmak yakıştı haa" dedim sırıtıp. Eflinle beraber odadan çıktık.
Emir yanımıza gelirken efline sarıldı.
"İyimisn güzelim?" gözlerim buğulandı banada sarılıp güzelim derdi.
Onlar konuşurken "Hastanın ameliyatı nasıl geçti?" diye sordu eflin.
"İyiydi abicim odada şimdi"
Eflinden...
Abim ve toprağa bildirim gelmiş başka bir hasta için koştururlarken bende boş odada oturuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır!!(BAKIMDA)
HumorMizah içinde #34. Olmuştur. Onlarınki aşk değil! daha fazlası onlar aşka inanmıyor inanacaklarmı? Hadi beraber görelim. ... İki insan düşünün ikiside aşka inanmıyor. Biri annesine kin beslerken bir diğeri ise babasına olan kini yüzünden ve çevresi...